Pazkat parisuhdeongelmat ja minä.
Erosin 20 vuotta kestäneestä avoliitosta. Se tympäisi. Seksitön liitto, ei yhteistä kuin isot lapset. Elin pari vuotta siglenä, päättäneenä, ettei ikinä miestä. Rakastuin viime keväänä itseäni paljon vanhempaan mieheen ja kaikki on ihanaa.Hän huomio minua ja tunnen että olen saanut hyvitystä kaikista menneistä epäonnen vuosista.
Muutama viikko sitten tapasin yhdessä tilaisuudessa nuoren miehen, itseäni paljon nuoremman siis. Jokin sellainen kolahti ja vietimme kiihkeän yön. Se oli ihanaa ja jää muistoksi, ei jatkumoa. Mutta nytpä ei nykyinen kumppanini tunnu enää oikein miltään. Ymmärrän miksi vanhemmat miehet ovat out, koska he eivät pysty sekuaalisen tyydytyksen antamiseen. Rakastan häntä edelleen mutta himo on poissa.
Toissapäivänä jouduin selvittelemään ex mieheni, lasteni isän kanssa muutamia asioita. Päivä vierähti pitkälle ja jäin yöksi. En edes kehtaa sanoa mitä koin. Seksi oli ihaninta vuosiin, ja hän tietää mistä pidän. Luulen että haluan vielä lisää.
Nyt sitten pitäisi päättää, miten edetä nykyisessä suhteessa. Mies on edelleen ihana ja olemme onnellisia. Vai olemmeko?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyisit kolmeen mieheen, ota se jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ansaitset sen kaikkien kärsimysten jälkeen.
Minulla on vain yksi mies.
Miksi tyytyisit kolmeen mieheen, ota se jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ansaitset sen kaikkien kärsimysten jälkeen.