Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaakohan/Ärsyttääköhän miehiä tämä?

Vierailija
31.07.2016 |

Aina ei ennakoi tulevaa, ja pikkuhousuissa on usein suoja.
Pikkuhousunsuojaa pidän aina kodin ulkopuolella ollessa, mulla valuu tuolta sen verran aina että mukavampi olla ja pitää muutenkin paikan raikkaampana ja olon varmempana. Jos vaikka kiihottuu, saisi olla sitten pikkuhousut ja joskus päälyhousutkin märkänä töissä/kaupungilla..tai missä sitten onkaan, jos ei olisi suojaa housussa.
Jos ajautuu tilanteeseen, joka johtaa seksin harrastamiseen, eikä ole ollut mahdollisuutta käydä esim. wc:ssä sitä ennen pääsemässä eroon pikkuhousunsuojasta, niin voiko suojan antaa olla paikoillaan housuissa (kun miehellä on jo sormet pikkareissa), vai olisiko parempi nykäistä se miehen läsnäollessa mahdollisimman huomaamattomasti laukkuun, vaikka kyllähän mies huomaa mitä siinä tapahtuu. Ja kyse tässä ihan normaalin hygienian omaamasta naisesta, joka vaihtaa suojaa useamman kerran päivässä.
Mulla on jäänyt se aika usein housuun ja mies ystävätkin on nähneet sen märän läpyskän (viimeks eilen yöllä) joskus olen nykäissyt sen pois miehen vieressä. Voiko se pikkuhousunsuoja olla jotenkin ällöttävä siellä housussa? Pitäisikö ottaa aina pois? Vähän nolottaa sen kanssa, onko ihan ymmärrettävää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajautuuko joku oikeasti tilanteisiin joissa harrastetaan kasuaalia seksiä? :O

Vierailija
2/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä joka tapauksessa WC:ssä ja alapesulla ennen seksiä niin voisi saada myös suuseksiä. Seksi pesemättömänä, yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisut ne housut itse - ei ongelmaa. Kiepautat samalla sen suojan piiloon.

Vierailija
4/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta aina poistan pikkuhousunsuojan vessakäynnillä ennen seksiä ja samalla pikkupesu.

Vierailija
5/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että koko ajan valuu jotain kun haudot alapäätä pikkuhousunsuojilla.

Vierailija
6/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein oon miettiny ihan samaa mitä mies ajattelee jos tilanne johtaa seksiin ja huomaa märän pikkuhousunsuojan pöksyissä riisuuntuessa.

Vierailija
7/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ällöttäisi. Onneksi ei ole tullut tuollaista vastaan. Anna lemmenmahlojen vain juosta valtoimenaan. Se EI häiritse.

Vierailija
8/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole hävettänyt. Tuskin miehet alkaa ihmettelemään jos pikkareissa suoja.

Vierailija
9/9 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä ottaisin sen pois. Joko jo etukäteen, kun näyttää siltä että alkaa näyttää siltä, että tilanne saattaa johtaa seksiin. Tai kävisin sitten kotona vessassa ottamassa sen pois ennen seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän