Auttakaa! Mitä sanaa käyttäisin puheessa sanan "v*ttu" sijaan?
Joku mihin saisi saman tunnelatauksen, toimisi pilkunkorvikkeena, mutta ei kuitenkaan kuulostaisi ihan niin juntilta? Ja miten rankaisen itseäni kyseisen v-sanan käytöstä, jotta pääsisin siitä lopullisesti eroon? Ideoita kehiin nyt!!
Kommentit (47)
Mä kiroilen kans paljon. Hassua, et mun lapset ei koskaan kiroile. Ehkä ne on äitiä fiksumpia, kun en oo koskaan kieltänykkää.
Jos on pakko vaihtaa ni hitto on hyvä.
Lue kirjallisuutta ja voit kehittää lauserakenne- ja sanavaraston, jolla voit kommunikoidan tilanteen mukaisesti toistamatta jotain yksittäistä sanaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Lue kirjallisuutta ja voit kehittää lauserakenne- ja sanavaraston, jolla voit kommunikoidan tilanteen mukaisesti toistamatta jotain yksittäistä sanaa jatkuvasti.
Kiitos vinkistä. Luen tosin jo jatkuvasti kirjallisuutta ja kirjoitin äidinkielestä laudaturin, joten sanavaraston pitäisi muuten olla ok. Tämä yksi sana vain on paheeni. Ap
Harmi.
Voi vittu kun minua vituttaa niin vitun paljon.
Voi harmi kun minua harmittaa niin harmillisen paljon.
Vittu = harmi.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot nolo, ap.
Juu ok. Ap
Hittoon ei saa kyllä samanlaista tunnelatausta kuin v-sanaan t.samasta ongelmasta ap:n kanssa kärsivä
Kettua tai hittoa ehdotan minäkin :D
Jos kiroilee liikaa, siitä menee teho. Asia ei kuulosta enää vakuuttavalta, vaan kiroilija kuulostaa typerältä.
Miettikääpä, kun joku "nössö" kiltti ihminen, joka puhuu asiallisesti, lausuu vaatimattoman "hiton". Siinä on tehoa.
Pidä tauko
onpa vitun kallis auto
onpa -- kallis auto
Älä lannistu vaikka se sana välillä suusta lipsahtaisikin. Et kuitenkaan ole lähellekään Suomen kovinta v**uilijaa. https://www.youtube.com/embed/e-DWxIH81hM?rel=0&autoplay=1