Onko Stringit ainoat alushousumallit joista ei näy rajat/saumat?
Onko nämä "persvako" alushousut ainoat mallit Teidän mielestä joista ei rajat tai alushousut näy tiukkojen housujen ja trikoiden alta? Onko muita malleja joita voisi käyttää, kun stringit on aivan Kauheet mun isolle perseen le? Tavallisetkin hipsterit/Tai XL tai 44 koko 😁 N44v
Kommentit (40)
Esprit mallit hyvät :) Ei näy rajat, eikä myöskään alushousut tiukkojen housujen/trikoiden alta. Kokemusta molemmista malleista :) N42v
http://www.esprit.fi/naiset/alusasut/alaosat/hipsterit-yksivaeriset/yks…
http://www.esprit.fi/naiset/alusasut/alaosat/stringit/yksivaeriset/pehm…
Björn Borg myös hyvä mekki. Sopii hyvin urheiluun kun kangas hylkii hyvin kosteutta kun on teknistä materiaalia.
Bjorn Borg Online Shop - Seamless String Solids:
Vierailija kirjoitti:
Esprit mallit hyvät :) Ei näy rajat, eikä myöskään alushousut tiukkojen housujen/trikoiden alta. Kokemusta molemmista malleista :) N42v
http://www.esprit.fi/naiset/alusasut/alaosat/hipsterit-yksivaeriset/yks…
http://www.esprit.fi/naiset/alusasut/alaosat/stringit/yksivaeriset/pehm…
Björn Borg myös hyvä mekki. Sopii hyvin urheiluun kun kangas hylkii hyvin kosteutta kun on teknistä materiaalia.
Bjorn Borg Online Shop - Seamless String Solids:
Asiaa....Tollaiset jokaisen naisen alushousut pitäisikin olla :) M45v
Mä olin alussa sitä mieltä, että stringit on hirveen tuntuset ja epämukavat. Hetken päästä kuitenkin rupesin pitämään niistä ja plussaa on se myös, että niistä ei näy alkkareiden saumat niin hyvin. Kuitenkin myös saumallisista stringeistä näkyy rajat, joten parhaimmat, jos ei halua rajojen näkyvän. Sloggeja löytyy eri malleissa stringejä, hipstereitä ja mummo pökiä.
Kyllä mun mielestä ainoat oikeat joista ei näy rajat. Mulla on kannsa iso peppu niin stringit ainoat mistä ei näy rajat.
Hei ihanaa, Stringi-pervo on taas täällä. Stringit kirjoitettu isolla ja vastailee sitten itselleen naiseksi tekeytyen... Ei jumalauta :D.
Miksi sinua haittaa se että alushousujesi rajat näkyvät housujen läpi?
Stringit ne vasta näkyykin housujen läpi, varsinkin treenihousuista, on tullut vastaan monia joilla ne vilkkuu monen metrin päähän selvästi läpi.. väri malli kaikki erottuu..
Ihan kamalia, kyllä ne mennee pyllyn vakoon koska se naru, vaikka muuta väitetään. Kyllä ne stringit tuntuu siellä pyllyssä.. No väkisinkin.
Stringit vielä nousee korviin ja sivuista rullautuu helposti
Jos jopa ohuet sloggin laserleikatut hipsterit näkyy niin teillä on liian tiukkoja housuja.
Eikö kellään stirigin käyttäjillä ole peräpukamia? Minä ulvon tuskaa niiden kanssa, joten pysyttelen kainaloon asti ulottuvissa maksikokoisissa alushousissa ja jos on saatava niin tiukkaa päälle ettei saa alusvaatteiden rajat näkyä. Tosin en tajua,mitä varten ylipäätään puhutaan pukeutumisesta kun muotihan on nimenomaan riisuutumista. Mitä vähemmän päällä sen parempi?! Tuntuisi järkevältä jättää silloin stringit tmv alushousut kokonaan pois ?
Tosiaan ne stringienkin rajat näkyy monilta. Ja jos housut ovat niin ohuet ja/tai tiukat, että saumattomat hipsteritkin erottuvat läpi, niin kyllä erottuu myös jokainen p*erseen muhkura, kun laitat stringit alle ja kannikat ovat "paljaana".
Käyttää ihan sellaisia alkkareita kuin itse katsoo parhaaksi. Mun mielestä nolompaa olisi se että näyytäisi ettei ihmisellä ole alkkareita ollenkaan, kuin se että vähän näkyisi saumaa jostain. Lisäksi kunnon housut tai hame päälle, ei mitään makkarankuoria.
Vierailija kirjoitti:
Jos jopa ohuet sloggin laserleikatut hipsterit näkyy niin teillä on liian tiukkoja housuja.
Jos ei saumat näy nii sitten kuviot ja väri ja pöksyjen muoto näkyy treeni housuista. Jos on tiukat housut ja käyttää noita laaser sloggeja, niin eihän niiden sitten pitäisi näkyä läpi? Eikö se ole noiden alkkarien tarkoitus, että soveltuu ihoa nuolevien vaatteiden käyttämiseen?
Ratkaisu tiukkojen ja ohkasten housujen käyttäjille=ei alkkarita alle ollenkaan, ei häiritse saumat eikä pelko näkymisestä.
Stringit on niin 2000-luvun alun juttu xD
Tää on av :D Sain kamalat haukut, kun käytän stringejä ja valkoisia housuja silloin tällöin. Ei hyvä tavaton, miten kamalaa!