Sinkku nainen, mitä teet kun haluat seksiä?
Kommentit (20)
Harrastan seksiä vain vakiintuneessa suhteessa, joten hoitelen itse itseni 3-5 x/vk.
N33
Annan itse itseleni. En halua irtoseksiä ihan vaan koska se ei sovi mun luonteelle. Etenkin kun haluan seksiä melkein joka päivä, niin olisi aika raskasta etsiä joka kerraksi joku joka tyydyttää myös minut. :D
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen!
Takerruit sitten...
Tinderistä joku iltateelle. Ei ole kovin vaikeaa.
Itse olen siinä iässä jos mulla olisi nuorimies tuskin sain töiden jälkeen tehtyä arkielämän töitä..himolle ei ole määrää
Laitan viestiä vakipanolle. Useimmiten onnistuu viimeistään seuraavana päivänä, nyt kesäaikana on vähän hankalampaa kun mies lomailee perheensä kanssa.
En tee mitään. Siihenkin tottuu. Liekö värkki jo kuin neitsyellä kun kaksi vuotta ollut ilman? N43
Lähden viihteelle tai etsin seuraa Tinderistä. On hauskaa ja antoisaa kokeilla useita miehiä. Ero seksissä on huima. Minulla on ollut muutama fuckbuddy joiden kanssa seksisuhde on jatkunut kauan, sillä ovat olleet niin "taitavia" ja kemiat ovat kohdanneet seksissä. En halua seurustella.
Hivutan sormet haaroväliin. Irtoseksi ei sovi minulle ja vakituista parisuhdetta on vaikea löytää heteron näköisenä ujona lesbona.
Soitan jollekin neljästä panokaverista. Niitä on juuri siksi niin monta jos jollekin ei juuri silloin sovikkaan. :)
Pari fuckbuddya mullakin. Muuten ottaisin viihteeltä miehen, mutta olen muutaman kerran päätynyt tietämättäni suhteessa olevan pettäjän matkaan, mitä en halua. Jos asia on selvinnyt kumppanille niin olenpa pari kertaa saanut sekopää-rouvan/naisen kimppuuni.
Laitan tinderin laulamaan. Oon saanut sieltä vuodessa 20 seksipartneria ja muutamasta saanut ihan vakkarinkin.
Vierailija kirjoitti:
Soitan jollekin neljästä panokaverista. Niitä on juuri siksi niin monta jos jollekin ei juuri silloin sovikkaan. :)
Vitun esineellistäjä.
T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitun esineellistäjä.
T. Feministi
Voi voi. Sekä mä että miehet tiedetään missä mennään. Pelkkää hyvää seksiä, mikäs siinä. ;)
Riippuu mitä haluan. Joko baariin tai hoitelen itse.
Tyydytän itseni. En halua antaa random miehille nautintoa, vaikka saisin siinä samalla itsekin.
ja ette takerru nyt tuohon "sinkku nainen"