Saanko kutsua itseäni akateemiseksi? :O
Kun tulen käymään vain kaksi vuotta yliopistossa. Pääsin siis suoraan maisterivaiheeseen ja kovien ammattikurssien pariin. Akateeminen hapatus on ollut aika vähissä kun kurssit ovat pelkkää liittolaattojen suunnittelua ja sopimusjuridiikan opettelua :/ Siltaopinnotkin olivat pelkkää matematiikkaa.
Tuleeko minusta feikkiakateeminen eli ei oikeasti yliopistoa käynyttä? Vaikka tutkinto löytyykin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Who cares? Eli mitä välii??
No onhan sillä väliä. Kun yleisesti puhutaan siitä akateemisesta ajattelutavasta, joka on tärkeämpää kuin itse tutkinto. Enkä nyt pääse ollenkaan nauttimaan siitä itse akateemisuudesta mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan...
Sun pitää osata myös akateemisia juomalauluja ja pari myös ruotsiksi (Helan går, Punch, punch).
Olen melkein kolmekymppinen maisteri. Käyn baarissa vähintään joka toinen vloppu ja pidän autoista. TV:stä katson lähinnä tosi-tv -ohjelmia. Työn ja koulutuksen puolesta olen akateeminen, sisäisesti en sitä tunne olevani.
Itse olen maisteri, mies tohtori. Mielestäni emme ole akateemisia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä klassinen kynsitieteen maisterin vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä väliä. Kun yleisesti puhutaan siitä akateemisesta ajattelutavasta, joka on tärkeämpää kuin itse tutkinto. Enkä nyt pääse ollenkaan nauttimaan siitä itse akateemisuudesta mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan...
Jos on tarpeeksi fiksu, niin ei tarvitse edes peruskoulua tuollaisiin. En hirveästi kehuskelisi tällä akateemisella ajattelutavalla, jos se ajattelutapa on sulle syöttämällä syötetty, kun et ole tarpeeksi fiksu ajatellaksesi itse.
Kyllä minun puolestani. Olet paljon akateemisempi kuin minä.