Millaiset miehet palstailee?
Kommentit (35)
48v ukkomies jota naurattaa palstan hullut ja trollit :)
Vierailija kirjoitti:
Te "täyspäiset" miehet, kertokaa mikä av:ssa viehättää? Minkälaisiin ketjuihin kirjoitatte?
No tuskin olen täyspäinen, ainakaan tän palstan kommenttien mukaan :D ja tässäkin ketjussa olen onnistunut saamaan jo 3 alanuolta, wonder why.
AV:ssä viehättää monipuoliset aiheet ja kaiketi täällä käy ihmisiä eri piireistä, joten mielipiteet saattavat olla laidasta laitaan. Kuten kerroin aikasemmin tää on mulle kontakti muiden ihmisten kanssa ja vietänkin täällä aikaa päivittäin. Nelisen kuukautta olen palstaillut ja se on pakko sanoo, että tunnistaa jo ne vaikiaiheet ja miten se keskustelu tulee päättymään :D Parhaita on "tarinaketjut" vaikkei ne välttämättä ole totta, niin hauska seurata miten tilanne kehittyy, itse en kyllä niihin juurikaan osallistua, seuraan vain vierestä.
Kirjottelen sitten itse parisuhteisiin, yhteiskuntaan ja henkilön ongelmiin liittyvissä keskusteluissa. Monissa muissa, mut noi ehkä ne pääaiheet. Sitä olen miettinyt miks ihmiset ei o rohkeita ja enemmän vaihda yhteystietoja tän palstan kautta. Täälläkin tuntuu sinkkuja / yksinäisiä olevan paljon niin eihän se paljon vaatis, jos tekis spostin ja laittais viestin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit tietysti.
Kururgit on liian itsekeskeisiä av:lle. Ei niitä kiinnosta muiden jutut. Hyvät eikä huonot.
T. Kirurgin kanssa seurustellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit tietysti.
Kururgit on liian itsekeskeisiä av:lle. Ei niitä kiinnosta muiden jutut. Hyvät eikä huonot.
T. Kirurgin kanssa seurustellut
Siis *kirurgit
Ja se Bickman on muuten ihan yhtä ärsyttävä niissä Black Boxin uusinnoissa. Varmasti suurin syy miksi sarjaa ei jatkettu, eikä se Catin bipo. Aina kun sen (Bickmanin) lärvi tulee ruutuun kiristelen hampaitani.
Hieman yksinäinen ja erikoinen, helposti addiktoituva. En tosin ole aikuinen mies
Itse luen vauva ja 2plus -palstoja siksi, koska harva se päivä saa kunnon huutonaurut naisten älyttömyyksistä.
Naisettomat, epätovoiset ja eltaantuneet setämiehet, jotka mumisevat suun peittävän farkunvyötärön takaa, että ovat nuorekkaita ja ansaitsevat kaksikymppisen naisen.
Eivät kai sen kummemmat tai erikoisemmat ihmiset,kuin tänne kirjoittavat naisetkaan.
Miehet vain eivät osallistu ihan kaikkiin mahdollisiin keskustelunaiheisiin täällä (esim.johonkin menkkajuttuihin, synnytystä oman kehon kannalta koskeviin yms. mikä osallistumattomuus kaiketi on nyt aivan luonnollistakin)
Kaikkiin muihin asia-asioita koskeviin keskusteluihin kylläkin.
Häirikköjä taitaa olla kumpaakin sukupuolta, mutta toki vain vähemmistönä onneksi molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että palstalla käy myös täysin normaaleja miehiä. Olisi kiva tietää, miksi he viihtyvät täällä?
Samasta syystä kuin sinäkin. Täällä keskustellaan.
MGTOW-mies, joka käy valistamassa muita miehiä palstalla naisten prinsessaharhoista ja lompakkoloisimisesta. Kampanjani on ollut aika menestyksekäs. Palstamammojen denialismista huolimatta.
Varmaan siksi, että hieman kiinnostaa lapsiperhe-elämä ja laps(i)en elämää, hoitoa ja kasvatusta jne koskevat asiat ja heidän rinnalla kulkevien jutut, mutta vaikka elämme 2000-lukua, niin ilmeisesti nämä ovat asioita,jotka edelleen kuuluvat lähinnä naisille. - Olenko muka outo ja kummajainen aikuinen mies jos "uskaltaisin" tunnustaa ääneen, että olen kiinnostunut vaikka oman lapseni tulevaisuudesta? Tai kuulemaan ajatuksia siitä, millainen saattaisi olla hyvä koulu ja ympäristö lapselle, jos sitä yhdessä alettaisiin ajattelemaan ja kenties myöhemmin konkreettisesti rakentamaan? Tai kuulemaan muidenkin ajatuksia sukupuoleen katsomatta, useammastakin aiheesta, vai pitäsikö ajatella naiset kollektiivina, niin että jos yksi on jotan mielt, niin kaikki muutkin ovat, vain ja ainoastaan koska nyt sattuvat olemaan naisia. - kuullosta vähän ahtaalta lokeroinnilta.
itseäni kiinnostaa millaisia perheelämiä muilla on. onneksi paskempia kuin minulla :D
T ihanan naisen omistaja
Ne ajoivat juuri Iisakin pois, koska eivät kestä sen seuraa...