Millaiset miehet palstailee?
Kommentit (35)
Semmoset jotka yrittävät rehellisesti kertoo nykynaisille että millä ominaisuuksilla oleva mies on hyvä ja miten saadaan kestämään parisuhde 10-20 vuotta.
Jäi epäselväksi olivatkp aiemmat kommentit naisten vai miesten kirjoittamia. Arvelen, että naisten; miksi teillä on niin negatiivisiä käsityksiä "miespalstailijoista"?
Minä olen 34-vuotias kahden lapsen isä. Olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja viranhaltijana eräässä ministeriössä. Olin 30-vuotiaaksi asti puoliammattilaisurheilija, nykyään treenaan enää kuntoilumielessä.
Palstailen päivittäin, mutta en työaikana.
Muutama aivan normaali mies, joilla motiivina ehkä se, että he haluavat perehtyä naisten ajatusmaailmaan. Jokunen provo teinipoika/pikkupojan tasolle jäänyt aikuinen mies. Tietysti kruununa tämä naistenvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ehdoton eliitti.
Palstamammat ne vasta oikeata eliittiä ovatkin. Lukekaapas kännimokat ketju, niin näette oman tasonne.
Naimaton pitkä 34v posliini ja kihara ihana tukka
Vitoselle, kakkonen ainakin mies.
Kulutan täällä aikaa ja yritän edes jotenkin olla kontaktissa muihin ihmisiin.
Itse vittuilen kaikille. Täällä on niin helvetin typerää porukkaa, että riidan haastamiseen ei tarvitse heittää kuin kortti ilmaan ja katsoa mihin se laskeutuu. Mikäpä sen parempaa viihdettä.
Jos klikkaatte tuota yhtä ketjua, niin naistenvihaaja on taas vauhdissa. Uskon, että palstalla käy myös täysin normaaleja miehiä. Olisi kiva tietää, miksi he viihtyvät täällä?
Vierailija kirjoitti:
Jäi epäselväksi olivatkp aiemmat kommentit naisten vai miesten kirjoittamia. Arvelen, että naisten; miksi teillä on niin negatiivisiä käsityksiä "miespalstailijoista"?
Minä olen 34-vuotias kahden lapsen isä. Olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja viranhaltijana eräässä ministeriössä. Olin 30-vuotiaaksi asti puoliammattilaisurheilija, nykyään treenaan enää kuntoilumielessä.
Vai että ministeriössä, maisteri, puoliammattilaisurheilija? Olet taatusti vielä Kiinan keisarin vävy, ja sukua Norjan kuninkaalle.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vitoselle, kakkonen ainakin mies.
Kulutan täällä aikaa ja yritän edes jotenkin olla kontaktissa muihin ihmisiin.
Ykkönen oli myös mies...
Te "täyspäiset" miehet, kertokaa mikä av:ssa viehättää? Minkälaisiin ketjuihin kirjoitatte?
Hyvä kysmys. Varmaan siksi, että onhan tämä toisinaan satunnaista viihdettä ja hupia. Sopivan pöhköä seuraa ja kyllä lähes aina joukkoon mahtuu, joku helmi, joka saa suupielet nousemaan ylös. Tai riemuitsemaan. että ai noinko se meneekin.
Ylipäätään on jännää lukea, kuinka kirjoittajat rakentavat tekstinsä. Rehellisyyden nimissä on sanottava, että kaikkia en kykene tai pysty ymmärtämään. - Ja lienee onni, että voin vain lukea näin sanotut "kannanotot" täältä, enkä toivottavasti kohtaa tai tapaa niitä elävänä, vaikkapa kadulla kulkiessani.
Toisinaan taas nousee mahdoton myötätunto, joka saa ajattelemaan, että voi kun kirjoittajana nyt olisit tässä, niin minä(kin) saattaisin kenties auttaa paremmin.
- Mutta kuten itsellenikin, niin varmast myös monelle muulle apua ja/ tai tukea on jo siitä, että voi tällä palstalla päästä sanomaan jotain. Tai kelaamaan muiden postauksia ja hetkeksi unohtaa itsensä ja mahd. oman pahanolonsa. Mutta yhtä lailla iloitsemaan ja nauttimaan siitä, kun voi jakaa, jonkun hyvän ja miellyttävän asian muiden, tai kenties vain jonkun palstalla olevan kanssa.
IISAKSONNI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ministeriössä, maisteri, puoliammattilaisurheilija? Olet taatusti vielä Kiinan keisarin vävy, ja sukua Norjan kuninkaalle.
-IISAK SONNI
Mene sinä takaisin laitumelle Helunan ja Mansikin seuraksi.
IISAKSONNI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-IISAK SONNI
Kiinassahan ei ole keisaria. Norjassa on kuningas. Olen kyllä käynyt molemmissa maissa, mutta minkäälaisia suhteita ko. maiden eliittiin minulla ei ole.
33 vee mt-ongelmainen pitkäaikaistyötön, tosin ensi viikon alusta osa-aikapätkätyöllinen täällä.
En kyl postaile valtavasti, enimmäkseen luen ja peukuttelen.
Naiseton ja epätoivoinen.