Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako tässä tapauksessa heittää nämä tavarat pois?

Vierailija
29.07.2016 |

Olin mt-ongelmainen, huumeongelmainen, kaksin käsin ryyppäävä teini. Sotkin koko elämäni. Olen nykyään päässyt elämään kiinni ja jotenkin pääsin jopa opiskelemaan. Minulla on vielä jotain esineitä ja kuvia niiltä ajoilta, kun olin ihan pohjalla. Haluan heittää ne pois, niiden olemassaolo vituttaa minua ja pelkään retkahtavani uudestaan. Pitäisikö heittää surutta kaikki ne tavarat roskiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!

Vierailija
2/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vaan, ei tuollaista kamaa kannata alkaa säästämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vaan, tai jos tuntuu siltä että vanhana ehkä halua ne takaisin, pakkaa hyvin ja pyydä saada ne pitkäaikaissäilytykseen mummon vintille tms pois käsistäsi. 

Vierailija
4/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan vähän sama tilanne, heitin pois kaiken,jotka olivat "edellisestä elämästä". Tavaroita en ole kaivannut, mutta hävittämäni valokuvat haluaisin todellakin muistoksi, silloin halusin niistä eroon ja se ärsyttää. Eli kannattaa siis säästää valokuvat, vie vaikka äitisi luo albumiin tai omaan varastoon, mutta niitä ei kannata hävittää.

Vierailija
5/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nakkaat pois kaiken. Oon elänyt ton vaiheen. Älä jätä mitään edellisestä elämästä. Ei mitään.

Vierailija
6/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa heittää pois. Jos tavarat sattuvat olemaan arvokkaita, niin silloin ne voi myydä. Turha kantaa mukanaan asioita, jotka muistuttavat ikävästä elämänvaiheesta.

Itselläni esimerkiksi erosta toipuminen alkoi edetä huomattavasti paremmin, kun muutin pois yhteisestä asunnosta, johon aluksi olin jäänyt asumaan exän lähdön jälkeen.