Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään metsään paskovat ihmiset
Ja kyllä, tunnistan ne ihmisen läjiksi, koska niiden vieressä on vessapaperia. On varmaan kiva paskoa ihan pururadan viereen. Vähän kauemmas voisi vaivautua menemään... Tänäänkin koirani kerkesi kierimään siinä ja syömään ennen kuin tajusin, että mistä oli kyse. Sen jälkeen meni syömään mustikoita suoraan varvuista enkä estänyt yhtään, koska ajattelin että ne raikastavat vähän ihmispaskassa olevaa suuta. Toivottavasti ei nyt mitkään taudit leviä johonkin syyttömään mustikanpoimijaan.
Voin sanoa, ettei ole mitenkään hirveän mieltä ylentävää touhua pestä koirasta jonkun vieraan ihmisen paskaa. Pesin sen 3 kertaa saippualla ja vieläkin on lievä paskanhaju turkissa, jos haistaa lähempää.
Kommentit (45)
Paskovat ihmiset vituttaa ylipäätään. 👹
Oulussa Pyykösjärven rannalla muutama vuosi sitten pyöri joku puskapaskoja :D Koira ne hemmetti löysi ja kanssa kieri, pesin useaan kertaan mäntysuovalla ja se haju ei lähtenyt silti. Olin unohtanut jo miten kamalaa se on :D Tuolla ei olla enää asuttu lähimaillakaan, saattaahan se paskoja paskoa vieläkin siellä :D Opittiin välttelemään koko järven seutua koiran kanssa nopeasti. Se ei ollut mikään yksittäinen kerta vaan niitä läjiä ilmestyi lisää. Pari muutakin tuttua oli käynyt koirineen toteamassa saman. Älytöntä.
Täysin luonnollista. Mitä joku koiraa LEMMIKKINÄÄN pitävä avautuu siitä mihin joku paskoo. Kertoo todellisuudesta vieraantuneisuudestasi. Mikset käytä koiraasi WC-pytyllä itse? Olisiko luonnottoman tuntuista? No niin tulithan järkiisi.
Mun veli on jossain maratonilla joutunut paskantamaan vauhdissa, siis raottanut juoksuhousuja ja päästänyt vain. Niin hirveästi kävi kiertämään, mutta on kunnianhimoinen eikä jää kakkatauolle.
Eikä ole valetta, vaikka itse toivoisinkin... Ihmiset oli nähneet! Sillä kiertää aina kun se juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on jossain maratonilla joutunut paskantamaan vauhdissa, siis raottanut juoksuhousuja ja päästänyt vain. Niin hirveästi kävi kiertämään, mutta on kunnianhimoinen eikä jää kakkatauolle.
Eikä ole valetta, vaikka itse toivoisinkin... Ihmiset oli nähneet! Sillä kiertää aina kun se juoksee.
Aika yleistä maratoonareilla. :(
Miksi annoit koiran paskasella suulla syödä mustikoita. Tosi vastuutonta.
Ja koiran käytös kyllä osoittaa, miten saastaisia eläimiä koirat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ttu mikä idiootti. Voimia omaisille.
Pitää olla kunnianhimoa ja omistautumista: http://www.littlemissrunshine.com/wp-content/uploads/2012/04/Dedication…
Olen nähnyt, kuinka juoksija laskee shortseja juostessaan, pitää käsillä pakaroita auki ja antaa p.askan lentää, housut ylös ja ei mitään. En pidä normaalina ihmisenä tuollaisia kyllä.
Olin aikoinaan raskaana ja kävelin lenkkipolulla ja tuli hirvee hätä ja juosten menin kauemmas polulta ja ei ollut paperia. En tiedä onko siihen astunut koira, kissa vai ihminen.
Tällä miehellä oli juoksupaita hangannut Dublinin maratonilla nännit aivan verille http://www.thepotato.ie/wp-content/uploads/2013/10/dublin-city-marathon…
Olen nähnyt naisen pissaavan maratonilla, levittämällä äkkiä shortsin lahjetta ja kyykistymällä, ei edes riisunut shortseja. Paskantaminen ja Nännien verenvuoto ain aika tavallista maratonilla http://images2.houstonpress.com/imager/u/original/6721708/marathonnipsu…
Asunnottomia kulkijoita.
Kyllä mun mielestä metsään paskoa saa jos on hätä. Mutta ehkei kuitenkaan juna-asemille. Niilläkin olen joskus paskakasan nähnyt. Semmosen kivikorokkeen päällä tolpan vieressä.
Tuo mättään alle kakan piilottaminen vain pahentaa asiaa. Sitä on mahdoton huomata ja jos sattuu päälle astumaan, niin jalka painuu irtomättään läpi ja reunoista pursuaa ulostetta kengälle tehokkaasti.
Juu, olen kokeillut.
Maratoonari Uta Pippigillä oli runsaat kuukautiset, jotka maratonin aikana värjäsivät hänen kinttunsa.
Ihmiskakkaajat luonnossa ovat iljettäviä. Pitäkää mukananne kakkapusseja, että voitte kerätä jätöksenne! Yök!
Maratoonireiteillä on vielä vessoja aika hyvin. En tajua, miksi ne silti paskoo housuun.
Pitää kaivaa kunnon kuoppa lapiolla, jos aikoo kakkansa haudata. Sammaleen alta uloste tursuaa esiin, jos astuu päälle.
Aion heti huomenna vääntää ripulipaskan polille.
Ohis, minulla on AINA paperia taskussa mukana (yleensä toki nessuja tai talouspaperia) lenkillä, muutenkin on paperia käsilaukussa jne. "varmuuden vuoksi" jos alkaa nenä vuotamaan tai aivastuttaa /saa paperihaavan tai vastaavan käteen/ vessa on paperi loppu/ kahvilassa läikkyy kahvia eikä servettejä ole tarpeeksi käsillä ym. vastaavan varalta.
Koskaan en ole luonnossa isolla hädällä käynyt, mutta noin muuten ymmärrän kyllä että ihmisillä on AINA paperia mukana, missä sitten meneekin.