Nuapurin rakki
Juu nuapuri hankki susikoiran, edellisetkin piskit oli kouluttamattomia jotka kävi ihmisten kimpuun.
Nyt saa sydän kurkussa pelätä mikä tuosta susikoirasta tulee, olen jo joutunut edellisen piskin hyökkäyksen kohteeksi.
Miksi näitä sekopäisiä koiria saa kasvattaa ja myydä?
Kommentit (8)
Ilmoittele viranomaistaholle, jos homma jatkuu, esim. pelotteluna, kohti hyökkäämisinä ja "läheltä piti"-tapauksina yms. Mieluiten jotain kuvaa tai todisteita ja tietenkin lääkärintodistus ja rikosilmoitus, jos käy päälle. Jos on muitakin saman kokeneita, niin kimpassa on aina joukkovoimaa ja uskovat teitä paremmin.
naapuriss koira haukkuu ja ulisee joskus yölläkin. todella raivostuttavaa.mun mielest koira ei kuulu kerrostaloon
Susikoira nimistä rotu ei olekaan. Koirasusi onkin sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
naapuriss koira haukkuu ja ulisee joskus yölläkin. todella raivostuttavaa.mun mielest koira ei kuulu kerrostaloon
Kyllä jotkut koirat pärjäävät oikein hyvin kerrostalossa, mutta ei koiran kuulu ulista ja haukkua kotona ilman syytä. Jättääkö ne ihmiset sitä paljon yksin? Ei osaa kouluttaa pois eroahdistusta tai on jotain hälläväliä-tyyppejä... Koiran kuuluu olla rentoutunut kotona, kun isäntäväki on poissa. Toki joillain koirilla kova vahtivietti ja saattavat reagoida pieneenkin ääneen, mutta tällaisen koiran paikka ei ole kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitti saksanpaimenkoiraa? Tai tiedä sitten mitä tarkoitti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitti saksanpaimenkoiraa? Tai tiedä sitten mitä tarkoitti...
Saksanpaimenkoira = susikoira, mikä vitun paimenkoira se muka on?
Millaisiin tehtäviin susikoiraa onkaan jalostettu, ei ole mikään mammojen sylibuudeli, arvaamattomia, luonnevikaisuutta erittäin paljon.
Vaatii kasvattajalta kovia otteita kouluttaa sekopääksi jalostettu rotu kurissa.
Sekopäisiä koiria? Ihmettelen ennemminkin miksi sekopäille myydääb ylipäänsään koiria!? Eikö ne kasvattajat oikeasti näe millaisia ostajat ovat!? Jos ei mitään käsitystä koirista tai ollaan jotain hörhösakkia, niin eikö voi kieltäytyä myymästä? Vai onko raha niille tärkeämpää, kuin koiran hyvinvointi!? Itse en koirista oikein mitään tiedä, mutta tykkään niistä kyllä. Paljon ihania koiria olen nähnyt, jopa näitä "susikoiria". Sitten pari sekopäätä ja nää ihmisetkin ja niiden elämä on ollut ihan sekopäistä!