Kertokaa, miten ihmeessä jotku voi nauttia tästä paahteesta?
Naama valuu, jalat ja sormet turpoo, happi ei kulje, ahdistaa, mikään vaate ei ole tarpeeksi vähän, uimaan ei pääse, suihkussa ollu jo kolmesti tänään, tuntuu kuin olisi saunanlauteilla ilman mahdollisuutta käydä viilentäytymässä. Miten helteenpalvojat pystytte vaan nauttimaan tästä? Eikö yhtään ahdista?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Helteenpalvojilla on ilmastoidut autot, ilmastoidut asunnot ja työpaikat.
Pakko olla kyllä niin. Ei tätä muuten voi kukaan kestää.
Ahdistaa. Allergia, erityisesti pujo vituttaa. Silmät vuotavat lja aivastelen vaikka on lääkärin määräämät tuhdit tropit. Sormuksia en ole voinut pitää koko kesänä, kaikki raajat ihan nakkeina. Otsa, selkä ja tissivako on hiessä, kun yrittää jotain pakollisia asioita kaupungilla hoitaa. Minimiajan pyörin kaupungilla, hyppäsin ihanaan ilmastoituun autooni ja ajoin vielä ihanampaan jäähdytettyyn kotiini. Täältä en poistu ennen syksyä, sähkölaskusta viis.
siis miks ei pääse uimaan? Tai ulkona varjoon?
Mun on kylmä. :( sellanen 30°C tai enemmän olis mulle sopiva lämpötila. Nytkin olen peiton alla ja äsken kävin kuumassa suihkussa.
Töissä oli hieman lämmin, kun teen fyysisesti raskasta työtä.
Joo tämä +30 yksiö ei ole mikään ihanteellinen setti. Ei pysty nauttimaan kuumista ilmoista, jos ei ole ilmastoitua asuntoa.
Tämä helteenpalvoja lähtee nyt ajelemaan avoautollaan...
On siinäkin muuten ilmastointi. Kun on oikein kuuma niin mikäs sen kivempaa kun puhaltaa kylmää kasvoille.
Kyllä tätä vielä vähän aikaa kestää, ihanaa vain kun voi pitää todella vähän vaatteita päällä ilman kyseenalaistusta.
Irakissa on tänään 48 astetta, ei ihme että sieltä paetaan Suomeen :D
Vierailija kirjoitti:
Raskaana rv35, siksi. :( ap.
Vierailija kirjoitti:
Irakissa on tänään 48 astetta, ei ihme että sieltä paetaan Suomeen :D
Niimpä. :)
Nyt ei edes ole helle vaan 23c ainakin uudellamaalla. Nautin täysillä siitä, ettei tarvitse palella ja voi lähteä ulos ilman päällysvaatteita.
Minulla on sydänlääkitys (beetasalpaaja) joka aiheuttaa palelua. Palelen suunnilleen 11,5 kuukautta vuodesta, tänä kesänä on ollut nyt neljä päivää jolloin en ole palellut. Uimaan en ole kyllä vielä uskaltanut, ja öisin nukun villasukat jalassa.
Eniten säälittää mun koirat. Ei ne raukat jaksa tehdä mitään yli tunnin lenkkiä. Sitten sisällä ovat yliaktiivisia ja hyppivät suunnilleen seinille. Näin ollaan menty jo viikko...
Nautin! Olen terve, normaalipainoinen ja hyväkuntoinen 43v. Juon riittävästi, liikun ja uin. Ja kyllä raskaanakin voi uida!
Vierailija kirjoitti:
Eniten säälittää mun koirat. Ei ne raukat jaksa tehdä mitään yli tunnin lenkkiä. Sitten sisällä ovat yliaktiivisia ja hyppivät suunnilleen seinille. Näin ollaan menty jo viikko...
Koirille tämä on kyllä pahaa aikaa. :( ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana rv35, siksi. :( ap.
Selvä, jos olisit sanonut tämän, vastaukset voisivat olla ollut positiivisempiä ;) Jaksamista sulle.
Töiden jälkeen terassille nauttimaan 1-2 olutta tällä säällä on ehkä parasta koko kesässä. m26
Suomalaiset on just tommosia. Nyt kitistään muutaman viikon paahteesta. Sit kitistään kun sataa ja on kylmä ja lunta tulee koko ajan ja masentaa. OLKAA KAMELEONTTEJA, muuntautukaa. Ei mulla muuta.
Helteenpalvojilla on ilmastoidut autot, ilmastoidut asunnot ja työpaikat.