Kertokaa, miten ihmeessä jotku voi nauttia tästä paahteesta?
Naama valuu, jalat ja sormet turpoo, happi ei kulje, ahdistaa, mikään vaate ei ole tarpeeksi vähän, uimaan ei pääse, suihkussa ollu jo kolmesti tänään, tuntuu kuin olisi saunanlauteilla ilman mahdollisuutta käydä viilentäytymässä. Miten helteenpalvojat pystytte vaan nauttimaan tästä? Eikö yhtään ahdista?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on just tommosia. Nyt kitistään muutaman viikon paahteesta. Sit kitistään kun sataa ja on kylmä ja lunta tulee koko ajan ja masentaa. OLKAA KAMELEONTTEJA, muuntautukaa. Ei mulla muuta.
Ehkä nämä hellevalittajat EIVÄT ruikuta niistä sateista tai lumista. Ne valittajat olette te!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on just tommosia. Nyt kitistään muutaman viikon paahteesta. Sit kitistään kun sataa ja on kylmä ja lunta tulee koko ajan ja masentaa. OLKAA KAMELEONTTEJA, muuntautukaa. Ei mulla muuta.
Minä rakastan lunta ja kovaa pakkasta. Lappalainen oon. Ap.
Ei ole ilmastointeja, mutta nautin sen pari tuntia päivässä, kun on lämmintä. Nyt on jo oltava villasukat jalassa, illat ja yöt on kylmiä.
Parasta ois päivällä semmonen 30 astetta, auringon ei välttämättä tarttis paistaa ja yöllä 23-25 astetta. Öisin rapsakat vesikuurot ettei kaikki kuivuis.
Mites muuten se raskaus estää menemästä varjoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko te sillee, et lisäätte h-kirjaimia joka paikkaan :D esim. Tule jänkhälle ni kathellaan
Mä käyn koirien kanssa pitkällä lenkillä aamuyöstä. Lähtö joskus 4 aikaan ja paluu 7. Ensi viikolla alkaa 06 vuorot, joten pitää tyytyä vaan lyhyeen tunnin lenkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko te sillee, et lisäätte h-kirjaimia joka paikkaan :D esim. Tule jänkhälle ni kathellaan
Khyllä. Joisin lonkheroo jossen olis raskhana. :)
Multa lääkäri kielsi uimisen rv 32.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tulee kylmä ja pimeä niin lähdetään kauas pois.
2 matkaa varattuna ensi talveksi = kuukausi pois täältä! :)
Vierailija kirjoitti:
Helteenpalvojilla on ilmastoidut autot, ilmastoidut asunnot ja työpaikat.
Mitä sitten, jos onkin? Lähinnä ihmetyttää, että helteenvihaajilla ei kyseisiä helpotuksia näytä olevan. Lienevät kaikki niin köyhiä, etteivät ahkerallakaan säästämisellä saa minkäänlaista viilennintä ostettua. Joka heinäkuu he havahtuvat siihen, että "oho, tuli kahdeksi päiväksi lämmintä".
Julkisissa käryää:
-tihi
-pihi
-pahi
-kuhi ja
-pehi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä hellevalittajat EIVÄT ruikuta niistä sateista tai lumista. Ne valittajat olette te!
Helteenvalittajat eli pakkasenrakastajat kirjoittavat sen sijaan näin: Ihanaa, kun on kylmä. Ei ole mikään pakko mennä ulos vaan saa hyvällä omallatunnolla kääriytyä lämpimään vilttiin takan ääreen ja juoda kuumaa kaakaota.
:)
En valita yleensäkkään millään kelillä.. muttaa helteitä rakastan yli kaiken! Ai että sitä lämpöä, tykkään että sisälläkin on +25 astetta (mies ei kyllä hirveesti tykkää..) oon aina ollu sellanen vilukissa. Ihanaa lähteä aurinkoisella kelillä kunnon juoksulenkille ja ruskettua samalla ja ottaa sen jälkeen kylmä suihku.
Niin, eihän kuumuudesta voi kukaan nauttia, kun ap:n kaltaiset eivät nauti. Me kuumuuden rakastajat vaan valehtelemme teidän kiusaksi. Olen jo vastannut vastaavaan kitinäketjuun: ei ole ilmastointia, ei töissä eikä kotona ja 25 astetta on ihana lämpötila, lihakset on rentona ja olo on letkeä.
Ja tänä kesänä ei ole mittari kertaakaan noussut 25:een, että se niistä "helteistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö Napapiirin sankarit 1 ja 2 elokuvista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö Napapiirin sankarit 1 ja 2 elokuvista :)
Ihan hauskat elokuvat on. Ei niin onneksi oikeassa elämässä käy. :)
En mä mitenkään palvo hellettä, mutta ei mulla ole mitenkään paha tai tukala olo. Ei hiki valu, ei turvota, happi kulkee, ei ahdista ja vaatteetkin tuntuvat mukavalta. Muistan kyllä, kun odotin ekaa lastani - silloin oli kauheaa. Talo on rintamamiestalo (ei siis ilmastointia), autossa on ilmastointi.
Mulla on kylmä syyskuusta juhannukseen. Kai nyt hetken saan olla onnellinen? Ja juu en näe mitään upeaa villasukissa ja huppareissa niinkuin osa kansaa.
Vasta saanut hiivan ja virtsiksen parannettua. Ei tohdi. Vai voisko mennä? Normaaliterve 30v ihminen minäkin, ja lihaskuntoilija ennen raskautta. Aineenvaihduntani on kyllä kuntotaustani takia vilkas. Ap.