Kananmuna ei kuulu makaronilaatikkoon
Öööh se tehdään ilman kananmunaa
En ymmärrä joukkoa ihmisiä jotka laittaa ja pilaa sen kananmunalla
Kommentit (23)
Makaronilaatikko tehdään aina lihaliemeen tai kermaan.
Taidat itsekin tietää, miten asia oikeasti on, ööööööö?
Ööö joskus ööö se ööö kuuluu ööö joskus ööö ei ööö.
Ennen muinoin siihen laitettiin kananmunaa, siitä jäänyt turhaksi tavaksi. Mutta jos tykkää niin mikäpä siinä.
Munathan ne siinä on terveellisin ainesosa, öööööö?
Makaronilaatikkoon ei kuulu myöskään jauheliha.
Öö ö öööööö öööööö öööööö öööööö öööö ööö ö öööööö öööööö öööööö öööö ööö ö öööööö öööööö öööö ööö ö ööö ö ö ö ö ö ööö🤡
Mies teki makaronilaatikkoa jäi vetiseksi kysyin montako munaa laittoi munamaitoon vastasi rontti että kastoi vain yhtä omaansa
Ap on ilmeisesti saanut huonosti tehtyä makaronilaatikkoa, sen kyllä voi totaalisesti pilata liialla munamaidolla. Jos se on tehty hyvin, syöjä ei edes tiedä syövänsä munaa ruoan seassa. Tosin luulen, että Ap on itse tyrinyt ruuanlaitossaan ja nyt väittää, että muna ei kuulu makaronilaatikkoon.
Googletapa ap huviksesi "makaronilaatikko",kyllä muuten on muna ja maito lähes joka ohjeessa! En ole kuullut että kukaan tunkisi siihen kermaa.
Ei ole pakko laittaa, mutta kyllähän se parantaa ravintoarvoa. Röyh.
Muna-maito-makaronilaatikko on ihan ok. Teen itse ilman muna-maitoa.
Ap on varmaan niitä, joiden mielestä makaronimössöön eli nistipataan eli pääkallopataan tulee jotain kasviksia,kinkkua tai kermaa, vaikka oikea & alkuperäinen resepti on että nopeasti sekoitetaan maustettu jauheliha makaroniin.
Ilman kananmunaa siitä tulee nistivuokaa.
Kananmuna pitää makaronilaatikon kasassa. Millä ap korvaat kananmunat, ettei siitä tule pelkkää makaronipöperöä?
Vierailija kirjoitti:
Munamaito kuuluu!
Totta helv..ssä!!
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻