Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän kaikki eivät käy salilla?

Vierailija
29.07.2016 |

Olin kyllä itsekin negatiivinen kuntosalin ja niitä käyttävien ihmisten vihaaja ja joo, vasemmistonkin äänestäjä aiemmin. Sitten kokeilin käydä vähän salilla ja se olikin kivaa. Paransi masennuksenikin ja nyt olen kallistumassa Kokoomuksen äänestäjäksi. Elämä hymyilee taas, kymmenen vuoden tauon jälkeen!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa ihmisistä on laiskoja paskoja. Mielummin katselevat peilistä itseinhossa sitä pullataikinavartaloa kuin tekisisivät asialle jotain. Hulluin porukka jopa sortuu valehtelemaan, että pitää sen valaan vartalon ulkonäöstä. 

Vierailija
2/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen äänestäminen ihmiselle jolla on alle 1000 alaista on oman oksansa sahaamista. Olet haistellut salilla muiden hikisiä kainaloita?  kropan kannalta olet oikeassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit salilla ja sinusta tuli kokoomuslainen?

Vierailija
4/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei kiinnosta, urheilulajeja löytyy åkymmeniä ja kymmeniä muitakin. Ja puolueitakin muita kuin Kokoomus 😂

Vierailija
5/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa käydä. Mielelläni kyllä kävisin mutta täytyy vain tyytyä lenkkipolkuihin ja kotijumppaan.

Vierailija
6/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn salilla. läskit eivät.

Vierailija
7/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

My body is my gym! En maksa itseäni kipeäksi hienhajuisesta salista kun voin mennä tuonne puiden oksille kirmaamaan.

Vierailija
8/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota mulle saliohjelmaa aloittelijalle. Mielellään laitteilla

Vierailija
9/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa käydä. Mielelläni kyllä kävisin mutta täytyy vain tyytyä lenkkipolkuihin ja kotijumppaan.

20 e /kk ei ole kallista

haista paska, laiska läski :D

Minulla 18 ja nyt on vieläkin halvempi tullut kaupunkiin. Kunhan on riittävästi varusteltu vapaapainoalue ja mahdollisuudet leuanvedoille ja dipeille, niin kaikki on kunnossa. On tuolla paljon laitteitakin, mutta en ole niihin koskenut. Olen niin mies.

Vierailija
10/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin golfia ja purjehdusta. Tosi kivaa. En ymmärrä miksei muut harrasta niitä? Siellä ulkona tunteja raikkaassa ilmassa eikä missään hikisessä salissa. Ei vaivaa muakaan masennus eikä käy oikeasti edes politiikka mielessä liikoja. Munkin elämä hymyilee.

Vierailija
11/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.

Vierailija
12/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuon takia en uskalla! Monesti harkinnut salille menoa, mutta se Kokoomus pelottaa liikaa :/ t. lenkkeilevä vihervassarisuvakki

Vierailija
13/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa ja hoikkana pysyn muutenkin. En halua olla lihaksikas vaan ihan normaali siro ja siihen riittää lenkkeily :)

Vierailija
14/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi missä salilla muuttuu kokoomuslaiseksi? kerro niin tietää olla menemättä. Treenataanko siellä ilman sukkia nahkakengissä, shortseissa, kauluspaidassa ja liimaletillä? Pikkutakki on jätetty pukuhuoneeseen.

Vierailija
15/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika humoristinen avaus! Masennus parani mutta harhaisuus tuli tilalle.

Vierailija
16/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.

Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.

T: Muutama kk sitten aloittanut mies

Vierailija
17/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki eivät kuuntele klassista musiikkia? Tekee ihmisistä älykkäämpiä ja auttaa ongelmanratkaisussa. Kokeile ap!

Vierailija
18/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkari antaa salilla muiden tehdä työt ja keskittyy trendikkäissä sporttitrikoissaan omasta itsestään kertomiseen samalla pirteästi twiittaillen ja instaan ryhmäselfieitä postaillen. Jaxuhalit sinne gymiin!

Vierailija
19/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.

Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.

Vierailija
20/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.

Joka kerta hämmästyn.