Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän näköinen peba on näköjään miesten mieleen. :-D

Vierailija
29.07.2016 |

Video sen paljastaa. Ja miesten reaktiot. 😆

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001229372.html

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun piti olla "astetta peittävämpi ja muotoja hivelevä pukeutuminen" niin tää kommentoija tarkoitti miehille, ei rohkeita speedoja, vaan Borat-uikkareita :D

Vierailija
62/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lavastettu ja huonosti näytelty. Videolla näkyvät jannut ovat luultavasti joko tämän selluliittiahterin ja/tai kahden alussa näkyvän "kaverikundin" kavereita. Saahan tuolla tempulla huomiota ja oikeastaan ihan hyvä. Herättää keskustelua, että onko tuollainen "I like big buts and I don't deny" - tyyppinen läskipersaus oikeasti muka kaikkien miesten mielestä hyvän näköinen. Itse ainakin mieluummin katselen timmiä ja tiukkaa, vaikka ei niin iso oliskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin tänään melkein ojaan kun jäin tuijottamaan jotain keski-ikäistä miestä joka käveli jalkakäytävällä. Sillä oli aivan kammottavat kireet pyöräilyshortsit ja t-paita tungettu shortsien sisään, terveyssandaalit ja mustat sukat polviin asti. Pyöräilyshortsit olivat ilmeisesti naisten (?) ja oikeasti.. se miespuolinen camel toe..  Haarakiila pingotti etumuksen niin että tavara halkesi kahtia. Se oli kun perse olis kasvanut etumuksesta! Hirvee hirvee näky, ja kyllä käänsi mun pään ja meinasin oksentaa rattiin. :(

Ainoastaan ahdistaa ajatus, että se kuvottava äijä luulee että naiset katsoo koska kiinnostaa.. hyi. Jos näen sen pervon vielä, tarkistan ensin onko se kehitysvammainen ja jos ei ole, soitan poliisille. Järkyttävää, että lapset saa traumoja tollasesta pervosta.

Ja samaa ton videon naisestakin vaikka kuinka vitsi, perse paljaana kulkeminen on mautonta ja törkeää kanssaihmisiä kohtaan. Mitään nättiä siinä ei ole, miehellä eikä naisella. Jos tuijotusta halutaan pitää mittarina haluttavuudelle, niin samalla ajatuksella vissiin Korkeasaaren apinoitakin halutaan panna kun niitä vahdataan.

Vierailija
64/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa sinällään, että täällä isompaa pyllyäkin kehutaan. Itsellä vaan on "oikeasta maailmasta" ihan erilaisia kokemuksia. Minua on siunattu/kirottu luonnostaan muhkealla takamuksella, ja olen aina saanut kuulla olevani ällö läskiperse. Harvassa ovat kehut, arvatenkin itsetunto takapuolen suhteen on aika matalalla. Ja ei, en ole ylipainoinen vaan hoikka. Kaikki rasva vaan tuntuu kerääntyvän takamukseen ja jonkun verran reisiin.

Vierailija
65/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voisi päätellä jos tytöllä on Instagramissa 307 000 seuraajaa, plus kaikki videon tyypit pudotti silmänsä. Niin olisko hyvännäköinen peppu, olisko..?

Vierailija
66/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain voisi päätellä jos tytöllä on Instagramissa 307 000 seuraajaa, plus kaikki videon tyypit pudotti silmänsä. Niin olisko hyvännäköinen peppu, olisko..?

Donald Trumpilla on instassa 2,1 miljoonaa seuraajaa ja aika moni varmaan jäisi kovin tuijottamaan, jos kävelisi kadulla vastaan. Tästä voimme tällä logiikalla päätellä, että Trump on aika namu ;)

Vierailija
67/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloa on saatu muodokkaaksi lihaskuntoharjoittelulla. Katukuvassa meillä (edes) tämän näköiset naiset ikäluokassa 30+ on harvassa. Eri asia nuorilla joilla on aikaa käyttää ulkonäköön ilman perhettä, mutta kelle tahansa perheelliselle naiselle tämä on huippu kroppa. Ihana perse. Laihuutta on turha ihannoida. Terassilla rööki ja siideri kädessä istuva keskivartalopötkylä perusnainen katsoisi kateellisena jos tällainen ohi kävelisi.

Vierailija
68/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumpilla on instassa 2,1 miljoonaa seuraajaa ja aika moni varmaan jäisi kovin tuijottamaan, jos kävelisi kadulla vastaan. Tästä voimme tällä logiikalla päätellä, että Trump on aika namu ;)

.

Niin, Trump on ilmeisesti perustanut instansa omille vartalokuville, ilmeisesti sinä seuraat häntä niin liityitkö Trumpin instaan hänen peppua tai vartaloaan seuraamaan kuten tuon fitness-tytön fanit? Ihan jos vain kirkastaisit omaa logiikkaasi ;) (toki Trumpin politiikka on hanurista niin ymmärrän miksi pääsi on hänen pyllyssään)

Vierailija
69/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali naisen takamus ja huomattavasti seksikkäämpi mitä suurimmalla osalla suomalaisista naisista. Minä painaisin erittäin mielelläni ja luulen että suurin osa miehestä. Muodokas nainen. 😊 muodottomat läskiset vauvapalstalaiset taas kadehtii.😃

Vierailija
70/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jollakin jatkuvalla massakaudella vai mistä lähtien fitness-skeneen on kuulunut tuollaisia läskejä, hyllyviä perseitä. Taitaa olla aika laaja käsite tuo fitness-nykyään.

Vierailija
71/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Niin, Trump on ilmeisesti perustanut instansa omille vartalokuville, ilmeisesti sinä seuraat häntä niin liityitkö Trumpin instaan hänen peppua tai vartaloaan seuraamaan kuten tuon fitness-tytön fanit? Ihan jos vain kirkastaisit omaa logiikkaasi ;) (toki Trumpin politiikka on hanurista niin ymmärrän miksi pääsi on hänen pyllyssään)

Yllätys, että joku tarttuu selvään vitsiin :D Rauhoitu kuomaseni

Vierailija
72/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi se on kateutta, jos ei halua pukeutua hutsumaisesti? :D Seksikäs voi olla ilman, että kuljetaan alusvaatteiden kokoisissa kuteissa pitkin kaupunkia eikä jätetä mitään mielikuvituksen varaan. Sellainen astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen on minusta kaikkein parhaimman näköinen vaihtoehto. No, makunsa kullakin."

Astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen.. Yök, pervo ja nynny. Et uskalla olla oikeasti rohkea vaan semisellainen ja toivot katseita. Tuo on huomiohuoraamista. Tiedoksesi, että tuo videon nainen pukeutui provosoivan asuun videota varten jos meni pointti ohi.. Ja hän todella pystyy pukeutumaan tuohon asuun, todella hyvännäköinen nainen. Ei missään nimessä näytä "hutsulta" vaan fitness-prolta. Itse et yllä tuolle tasolle niin ei sinulla ole oikeaa kanttia paheksua.

No niin, miehet sitten kans rohkeasti pukeutumaan pelkkiin speedoihin kaupungilla! Älkää olko nynnyjä! Tavalliset shortsit on pelkkää huomiohuoraamista!

Ajattelin kyllä säilyttää itsekunnioitukseni jatkossakin. Hyvä kuitenkin, että nykyään naiset tiedostavat perseen olevan kiinnostavinta heissä. ;D T: Peppumies

Vierailija
73/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Yllätys, että joku tarttuu selvään vitsiin :D Rauhoitu kuomaseni

.

Minusta "vitsi" oli kirjoitettu kännissä! :D

Nyt rauhoitu ja laita korkki kiinni, kesä on lopuillaan.

Vierailija
74/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puutu tähän videoon, mutta miksi täällä koko ajan dissataan suomalaisten "läskejä" ja "lättäniä laatikkoperseitä"? Minun mielestäni etenkin nuoret suomalaisnaiset ovat kuitenkin pääosin hyvännäköisiä, myös kropiltaan. Ja jos katsotaan vähän vanhempia naisia (vaikka 40+), niin ei missään muualla päin maailmaa olla sen kummoisempia. Aika monissa maissa olen käynyt, eikä kovinkaan monessa paikassa ole sen erikoisempia naisia (ja perseitä) kuin täälläkään.

Taitaa joka asiassa olla niin, että suomalaisten kuuluu haukkua omiaan. Naiset ovat aina vain rumia urputtavia läskejä ja miehet juntteja haisevia kaljamahoja. En ymmärrä sitä mentaliteettia. Ei me hei niin paska kansa olla. :D

Vierailija
75/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse naisella. Toki makunsa kullakin, mutta kyllä monet miehet tykkää juuri tuollasesta pyöreästä isosta. Itsekin näin naisena.

En kyllä ymmärrä tuon tyttöystävän ylimustasukkaista kohtausta. Kai sitä nyt katsoa saa. Väkisinkin jää katsomaan kun toisella on puolet perseestä paljaana.

Vierailija
76/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa videolla nainen lyö miestä, mutta sitä pidetään ihan arkisena ja hauskanakin juttuna jolle voi nauraa.

Vierailija
77/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aika samantyylinen peppu-reisialue, kuin videon naisella. Olen aina hävennyt selluliittejani enkä ikinä käyttäisi mitään tiukkoja mikroshortseja. Näköjään se ei sitten olekaan ihmisten mielestä rumaa, jos löllyy... :D

En kuitenkaan ala edelleenkään pukeutumaan noin. Aika mautonta, kun housut painuvat vakoon saakka.

Vähän sama täällä. Just tänään totesin, että hyppimällä menee gina tricotin m-kokoiset housut jalkaan. Oon 163/54, päärynävartaloinen ja mulle vielä joskus sanotaan, että näytän"pieneltä". Vaatteet päällä voi ilmeisesti sellaisen kuvan saadakin. :D

Vierailija
78/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aika samantyylinen peppu-reisialue, kuin videon naisella. Olen aina hävennyt selluliittejani enkä ikinä käyttäisi mitään tiukkoja mikroshortseja. Näköjään se ei sitten olekaan ihmisten mielestä rumaa, jos löllyy... :D

En kuitenkaan ala edelleenkään pukeutumaan noin. Aika mautonta, kun housut painuvat vakoon saakka.

Vähän sama täällä. Just tänään totesin, että hyppimällä menee gina tricotin m-kokoiset housut jalkaan. Oon 163/54, päärynävartaloinen ja mulle vielä joskus sanotaan, että näytän"pieneltä". Vaatteet päällä voi ilmeisesti sellaisen kuvan saadakin. :D

Niin ja mulla on joka kesä sama ongelma, kun ei voi kovin lyhyitä hameita/mekkoja käyttää, saatika lyhyitä shortseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme