Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän näköinen peba on näköjään miesten mieleen. :-D

Vierailija
29.07.2016 |

Video sen paljastaa. Ja miesten reaktiot. 😆

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001229372.html

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh mitä kommentteja. Mielestäni tuon tytön vartalo oli aika lähellä omaa unelmavartaloani. Hoikka vyötärö ja litteä vatsa, voimakkaat reidet ja takapuoli. Itselläni on isot rinnat ja kaikki rasva kerääntyy sekä niihin, että keskivartaloon, ja muodon saaminen peppuun on hyvin työlästä. Ja selluliittia nyt on lähes kaikilla aikuisilla normaalipainoisilla naisilla, eli siitä huutelu on aivan naurettavaa.

Ei mitenkään kovin hoikka, tuolla lantiolla vaan näyttää hoikahkolta. Varmaan yli 70 cm kuitenkin.

Vierailija
42/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä peppu! Ei ihmekään, että nuo jätkät katsoivat perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tässä ketjussa eniten se että ihmiset ihan oikeasti jaksavat tuhlata energiaa jonkun perseen tuijotteluun ja arvosteluun sivu kaupalla :D kyllä on kieltämättä aikamme mielenkiintoisin kysymys; kumpi mahtaa olla parempi, iso vai pieni peppu!? Onko se liian läski vai ihanan muhkea? Niin jännittävää, miten saisimmekaan tälle jo universaalin vastauksen! Nuorilta tällaisen pinnallisuuden ymmärrän mutta en voi käsittää, miksi keski-ikäiset naiset jaksavat jauhaa täällä viikosta toiseen toisten naisten ruumiinosista. Ja että joku oikeasti provosoituu siitä, minkälaisissa vartaloissa ja vaatteissa ihmiset ulkona kulkee. Varmaan jännittävä ja merkityksellinen elämä tällaisilla ihmisillä.

Vierailija
44/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi näyttää hyvältä instakuvista mutta totuus on toinen... :D Mun mielestä noi kaksi aurinkoa ottavaa miestä lähinnä naureskelee että ei hyi vittu...?

Vierailija
45/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tuijottaisin jos mies pukeutuu niukasti.

Vierailija
46/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika samantyylinen peppu-reisialue, kuin videon naisella. Olen aina hävennyt selluliittejani enkä ikinä käyttäisi mitään tiukkoja mikroshortseja. Näköjään se ei sitten olekaan ihmisten mielestä rumaa, jos löllyy... :D

En kuitenkaan ala edelleenkään pukeutumaan noin. Aika mautonta, kun housut painuvat vakoon saakka.

Vierailija
47/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen peppu nuorena ja häpesin sitä niin paljon... Vieläkin käännän miesten katseita, toisaalta ihan kiva, toisaalta ei! En kyllä ikinä lähtisi tuollaisissa shortseissa ulos. N37

Vierailija
48/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen jätkä nauraa sen toisen jätkän innolle, reaktio ei todellakaan ole inho ;) miehet ja naiset kuvaa, eivät saa silmiään irti, joku vetää potkulaudala nurin.. kyllä tuo booty vaan käänsi päät ja herätti ihailua. Mikäs siinä, hieno takamus. Kateelliset panettelee :)

Vierailija
49/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen ulkonäkö on muutenkin hotti. Nättinä ja nuorena kehtaa pitää niukkaa yllä. Jos ammattina on fitness niin kroppa on kovan työn tulokset ja sitä kehtaa näyttää. Eipä kukaan uskaltanut huudella tai lääppiä, sen verran itsevarma ja määrätietoinen nainen käveli puistossa jäätävän hyvällä takamuksella ja reisillä. Turha sanoa, että "just tollanen minäkin olen/olin ja turhaan häpesin mutta en ikinä noin mauton", kateutta vaan kun itse ei ole uskaltanut.

Vierailija
50/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena tuo näyttää jotenkin tosi tutulta ja kotoisalta muhkuineen :D Mutta kieltämättä aika seksikäs koska vyötärö on niin kapea. Kyllä tuo hakkaa superlaihat ja luiset takamukset mennen tullen vaikka ei ehkä täydellinen olekaan. Itse en silti ikinä lähtisi tuollaisissa shortseissa ihmisten ilmoille...

Vierailija
51/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin ilmeisesti tulee edelleen yllätyksenä, että monet miehet eivät himoitse poikavartaloita. Videolla tosin tuijottelu johtunee enemmän pukeutumisesta kuin itse ahterista.

Vierailija
52/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen ulkonäkö on muutenkin hotti. Nättinä ja nuorena kehtaa pitää niukkaa yllä. Jos ammattina on fitness niin kroppa on kovan työn tulokset ja sitä kehtaa näyttää. Eipä kukaan uskaltanut huudella tai lääppiä, sen verran itsevarma ja määrätietoinen nainen käveli puistossa jäätävän hyvällä takamuksella ja reisillä. Turha sanoa, että "just tollanen minäkin olen/olin ja turhaan häpesin mutta en ikinä noin mauton", kateutta vaan kun itse ei ole uskaltanut.

Nuorena ei ollut itsetunto noin kohdillaan, että olisin kehdannut kulkea noin. Pojat kyllä viheltelivät ja huutelivat, mutta uskoin silloin että he vaan pilkkasivat suurta takapuoltani :(

Nykyään koen olevani sen verran vanha, etten voi lähteä teinishortseissa ulos. Yritän pukeutua iälleni sopivasti. Salilla käytän tiukkoja trikoita ja saan paljon katseita. N37 pari viestiä ylempää.

Vierailija
53/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kateutta, jos ei halua pukeutua hutsumaisesti? :D Seksikäs voi olla ilman, että kuljetaan alusvaatteiden kokoisissa kuteissa pitkin kaupunkia eikä jätetä mitään mielikuvituksen varaan. Sellainen astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen on minusta kaikkein parhaimman näköinen vaihtoehto. No, makunsa kullakin.

Vierailija
54/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt ihan uskomaton perse. Olen personal trainer ja ohjaan myös kisaavia fitnessmimmejä, joten näen kaikennäköisiä ja -kokoisia perseitä ihan jatkuvasti. Tuo on yksinkertaisesti ihan hemmetin upea ja seksikäs perä. M36

Vierailija
55/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kateutta, jos ei halua pukeutua hutsumaisesti? :D Seksikäs voi olla ilman, että kuljetaan alusvaatteiden kokoisissa kuteissa pitkin kaupunkia eikä jätetä mitään mielikuvituksen varaan. Sellainen astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen on minusta kaikkein parhaimman näköinen vaihtoehto. No, makunsa kullakin.

Nykyään ihan kaikki on kateutta, jos olet jostakin eri mieltä (etenkin ulkonäköasioissa) niin kateuskortti kyllä lämähtää pöytään ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

Vierailija
56/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuollaista alatymäkkää suomityyliä tytössä. Kyllä kelpaa olla suomalainen mies.

Vierailija
57/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen normaali laatikkomainen suomalaisen naisen persekö on sit hot? Sitäkö te av-mammat ja "miehet" yritätte näillä kommenteilla kertoa? Joo, juuri sellainen mitäänsanomaton lättäperse yhdistettynä pötkylävartaloon ilman minkäänlaista vyötäröä. Sekö on sitten kaunista se :D

Vierailija
58/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se on kateutta, jos ei halua pukeutua hutsumaisesti? :D Seksikäs voi olla ilman, että kuljetaan alusvaatteiden kokoisissa kuteissa pitkin kaupunkia eikä jätetä mitään mielikuvituksen varaan. Sellainen astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen on minusta kaikkein parhaimman näköinen vaihtoehto. No, makunsa kullakin."

Astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen.. Yök, pervo ja nynny. Et uskalla olla oikeasti rohkea vaan semisellainen ja toivot katseita. Tuo on huomiohuoraamista. Tiedoksesi, että tuo videon nainen pukeutui provosoivan asuun videota varten jos meni pointti ohi.. Ja hän todella pystyy pukeutumaan tuohon asuun, todella hyvännäköinen nainen. Ei missään nimessä näytä "hutsulta" vaan fitness-prolta. Itse et yllä tuolle tasolle niin ei sinulla ole oikeaa kanttia paheksua.

Vierailija
59/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi se on kateutta, jos ei halua pukeutua hutsumaisesti? :D Seksikäs voi olla ilman, että kuljetaan alusvaatteiden kokoisissa kuteissa pitkin kaupunkia eikä jätetä mitään mielikuvituksen varaan. Sellainen astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen on minusta kaikkein parhaimman näköinen vaihtoehto. No, makunsa kullakin."

Astetta peittävämpi mutta muotoja hivelevä pukeutuminen.. Yök, pervo ja nynny. Et uskalla olla oikeasti rohkea vaan semisellainen ja toivot katseita. Tuo on huomiohuoraamista. Tiedoksesi, että tuo videon nainen pukeutui provosoivan asuun videota varten jos meni pointti ohi.. Ja hän todella pystyy pukeutumaan tuohon asuun, todella hyvännäköinen nainen. Ei missään nimessä näytä "hutsulta" vaan fitness-prolta. Itse et yllä tuolle tasolle niin ei sinulla ole oikeaa kanttia paheksua.

No niin, miehet sitten kans rohkeasti pukeutumaan pelkkiin speedoihin kaupungilla! Älkää olko nynnyjä! Tavalliset shortsit on pelkkää huomiohuoraamista!

Vierailija
60/78 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllystä tulee kakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän