miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset vaimolle!!
Tästä lähin kierrän kaikki miehet kaukaa! Ällöttää miesten kuvitelmat "unelmavaimosta". Pitäisi olla ensinnäkin hyvä ja omistautuva äiti lapsille, hoitaa kotia eli tehdä ruuat miehelle valmiiksi ja pestä miehen pyykit jne. Lisäksi pitäis tietty haluta useamman kerran viikossa jyystää miehen kanssa. Jotkut ukot vaatii lisäksi suihin ottoa tai peppua kaiken muun kärsimyksen lisäksi. Kuitenkaan naisella ei saisi olla haluja ketään muuta miestä kohtaan eivätkä miehet halua että naisella on ollut yli 10 panokumppania ennen häntä. Silti kuitenkin kuvitellaan että vaimo haluaa jatkuvasti sitä omaa törppöä miestään. Unohtamatta että pitäisi tietty olla hoikka ja kaunis ja panostaa pukeutumiseen ja olla naisellinen miehen silmään.
Mä olen todellakin huomannut että miehillä on kovemmat kriteerit sille kenen kanssa menee naimisiin ja jos nainen ei ole miehelle täydellinen niin mies ei lopulta halua sitoutua. Mun kanssa ei varmaan koskaan kukaan halua naimisiin. En tykkää olla lapsen kanssa 24/7 kaipaan omaa aikaa, olen ulospäinsuuntautunut ja tykkään myös flirttailla viattomasti. Osalle miehistä tällainen vahva nainen on liikaa. En rupea kenenkään sukkia pesemään! Miehet on pervoja paskoja koko sakki!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös, että muodostuu iso joukko katkeria naisia, jotka kokoontuvat viikonloppuna "tyttöjen iltaan" ja kuuntelevat Kaija koon katkeraa musiikkia ja sitä, että nainen on itsenäinen ja vahva. Vedetään hajusteet ja ehostetaan itsensä edustavaksi eläinkuoseja käyttämällä ja lähdetään ravintolaan. Ihmetellään kun flaksi ei käy ja nykyään on miehillä niin kovat odotukset. MUTTA, tässä jo moni nainen sanoikin ettei vastaa miehen odotuksia mikä liittyy seksiin tai kotitöihin. Teistäkin, arvon neidit, voisi mies ajatella, että naisella on kovat vaatimukset kun ollaan niin ehdottomia suuhoidoista ja kotitöistä ja vapaasta liikkumisesta. Saattekin pysyä vapailla markkinoilla tuolla asenteella!
Näinpä. Sitten tämä räväkkä leidiseurue lähtee yökerhoon , ja ahdistelee illan aikana nakit silmillään nuoria miehiä, portsareita, baarimikkoja, miehiä nakkikioskijonossa ja vielä taksikuskia illan päätteeksi.
Onnekkaimmat ahdistelevat häiriökäytöksen takia paikalle tulleita poliiseja.
Seuraavana päivänä itketään ties monettako kertaa vuoden sisään sitä,
kuinka "nykymiehet" ovat niin munattomia ja itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on oikeus vaatia mitä vaativat. Siihen naisilla ei ole mitään sanomista. Jos et kelpaa, niin et kelpaa. Elä sen kanssa.
Näinhän se on. Onneksi nykyään homma pätee myös toisinpäin.
Eikä naiset ole riippuvaisia miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on oikeus vaatia mitä vaativat. Siihen naisilla ei ole mitään sanomista. Jos et kelpaa, niin et kelpaa. Elä sen kanssa.
Totta. Kellä tahansa on oikeus vaatia mitä haluavat. Vaikka vaatimukset olisivat mahdottomia toteuttaa, niin sillä ei ole väliä. Jos niistä loukkaan niin on lassukka tai lassutar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset ole riippuvaisia miehistä.Totta. Kellä tahansa on oikeus vaatia mitä haluavat. Vaikka vaatimukset olisivat mahdottomia toteuttaa, niin sillä ei ole väliä. Jos niistä loukkaan niin on lassukka tai lassutar.
Jos niistä loukkaantuu, siis. Voi viini.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sä flirttailet, jos vihaat miehiä noin paljon? Feministilesbo?
Ei me vihata miehiä. T. Feministilesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten panosta yhteiskunnan eteen odotellessa......
Ikävää, jos olet saanut kotoasi tuollaisen miehenmallin. Itse olen onneksi saanut omalta isältäni ja veljeltäni ihan erilaisen. Elämänkumppaniani en tunnista tekstistäsi laisinkaan.
Jos ei halua elää miehen kanssa niin kukaan ei onneksi pakota. Minä olin edellisen eron jälkeen pitkään rikki. En kuitenkaan projisoinut katkeruuttani kaikkia miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään yksikään nainen ei edes osaa laittaa ruokaa, kaikki maailman huippukokit ovat miehiä.
Katukuvaa katsellessa en näe Suomessa täydellisesti laittautuneita tai pukeutuneita naisia.
Palstamammat eivät ole lapsilleen ja perheelleen omistautuneita, kaikki aika kuluu miesvihapalstalla.
Seksistä tuskin tarvitsee edes keskustella.
Harhaisen , katkeran vanhanpiian miesvihavuodatus.
Minua on pitkään ihmetyttänyt, että kun kaikki maailman huippukokit on miehiä, niin miksi miehet suostuvat syömään vaimon laittamaa huonoa ruokaa? Sen sijaan miehet voisivat kokata perheelle ja itselleen hyvää ja terveellistä ruokaa. Mikä siinä ruuanlaitossa on niin vaikeaa, että miehet ei sitä voi tehdä?
Miehet ei yleensä ymmärrä, että tyylikäs ulkonäkö vaatii sekä aikaa että rahaa. Täytyy käydä usein kampaajalla, kasvo- ja kynsihoidoissa, harrastaa liikuntaa, ostaa vaatteet muualta kuin marketista alehintaan. Hiusten laittaminen ja meikkaaminen vie aikaa. Jos vaimo haluaa näyttää hyvältä, miehen ei passaa valittaa ajan tai rahankäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset ole riippuvaisia miehistä.Naisten panosta yhteiskunnan eteen odotellessa......
Mieheni tapaa aina sanoa saavuttaessaan jotain suurta ja hienoa, että jokaisen menestyvän miehen takana on nainen..
Keskusteluketjun aloittaja kuulostaa siltä ettei halua tehdä MITÄÄN kenenkään muun hyväksi.
Ilmeisesti liittonne ei toimi.....ja sinusta vika on miehessä, ei sinussa.
Sääliksi käy miestä.
Huoh, olen taas entistä ahdistuneempi. Omaa miestä ei paneta läheskään yhtä paljon, joudun useimmiten tekemään aloitteen ja tämä siitä lähtien kun ollaan yhdessä oltu. Itseä panettaa aina kun miestä sattuu panettamaan ja lisäksi joudun turvautumaan myös "omakivaan". Ei ole vaikutusta haluihin olenko raskaana, väsynyt, flunssassa, dieetillä, menkkaverisenä tmv. Himot yritin joskus purkaa järjettömään määrään liikuntaa mikä pahensi asiaa, tällä hetkellä olen raskaana eikä tuokaan onnistu. Ainoa keino ongelmaan on etten ole mieheni seurassa, mutta töissäkään kun ei kovin ylitöitä anneta tehdä :/ En myöskään saa mitään tyydytystä shoppailusta toisin kuin muut ja tahdon shoppailla useimmiten laatua ja hyötytavaraa enkä epäaitoa kertakäyttökrääsää. Mies kuitenkin muuten ihana, antaa sopivasti huomiota ja omaakin aikaa, kumpikin luottaa, ei käytetä kuin n. 1-2 vuodessa alkoholia, viihdytään toistemme seurassa vieläkin vaikka 24/7 jne. Alusta alkaenkaan mies ei ole muuta odottanut kuin että on luotettava ja aito. Naimisiin tuskin kuitenkaan koskaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset ole riippuvaisia miehistä.Naisten panosta yhteiskunnan eteen odotellessa......
Mieheni tapaa aina sanoa saavuttaessaan jotain suurta ja hienoa, että jokaisen menestyvän miehen takana on nainen..
Haluaa vain nostaa itsetuntoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain nostaa itsetuntoasi.
Sekin voi olla. Totta kyllä, mutta tavoitellessaan jotain suurta hän on monta kertaa meinannut luovuttaa, mutta olen patistanut jatkamaan vaan. Miehelläni on ärsyttävä tapa olla valehtelematta, hän on ennemmin hiljaa kuin valehtelee.
Tiedä sitten, ehkä haluaa nostaa itsetuntoani tai kenties ajattelee oikeasti, että olen tukeva puoliso enkä tarkoita fyysisiltä mitoiltani..
Eräs kaverini mies osti taannoin vaimolleen liian pienen vaatteen ja totesi kylmästi, että "toi on mahduttava elokuussa päälle". Ja tää kaveri alkoi heti laihduttamaan ja juoksemaan pitkin metsiä, että on miehen mielestä oikeissa mitoissa. Voi jeesus. Kyse on 3 lapsen äidistä, ikää jo 46 ja vaatteista menee 36-38 päälle, tuo tavoitemekko on ainakin yhden koon normaalia pienempi. On oikeasti tosi laiha, kun on tosi pitkäkin. Mies on itse plösö sohvaperuna.
Minulle tuli kyllä yllätyksenä, että mieheni ajatteleekin noin kuin ap kuvasi. Editti tasa-arvoista avoliitossa, mutta häiden jälkeen alkoi noi ihme vaatimukset. Minä siis en ole sellainen stepfordin vaimo-tyyppi ikinä ollutkaan, todellakaan, joten miksi helkutissa hän sitten halusi mun kanssa naimisiin, kun alkoi sitten yrittää muuttaa minua sellaiseksi!
Ihmekös, että muodostuu iso joukko katkeria naisia, jotka kokoontuvat viikonloppuna "tyttöjen iltaan" ja kuuntelevat Kaija koon katkeraa musiikkia ja sitä, että nainen on itsenäinen ja vahva. Vedetään hajusteet ja ehostetaan itsensä edustavaksi eläinkuoseja käyttämällä ja lähdetään ravintolaan. Ihmetellään kun flaksi ei käy ja nykyään on miehillä niin kovat odotukset. MUTTA, tässä jo moni nainen sanoikin ettei vastaa miehen odotuksia mikä liittyy seksiin tai kotitöihin. Teistäkin, arvon neidit, voisi mies ajatella, että naisella on kovat vaatimukset kun ollaan niin ehdottomia suuhoidoista ja kotitöistä ja vapaasta liikkumisesta. Saattekin pysyä vapailla markkinoilla tuolla asenteella!