Pikkusiskoni raiskattiin, koko perheen elämä nyt hajalla
Pikkusiskoni, juuri 17 vuotta täyttänyt raiskattiin. Oli muuttanut juuri omaan asuntoon ja oli intoa täynnä aloittamassa oman elämänsä. Nyt ei tee muuta kuin makaa sängyssä/nukkuu. En saa häntä edes lenkille vaikka lenkkeily oli ennen hänen intohimonsa. Kävimme kaupassa yhdessä ja hän hätkähti reissulla aina jos raiskaajan oloinen mies tuli näköpiiriin. Miten tästä eteen päin?
Kommentit (92)
Raiskauksella on se merkitys minkä uhri sille itse antaa.
Harmi että on niin paljon ulkopuolisia jotka kovasti haluaa esittää uhrille että miltä susta nyt pitää tuntua. On jotain asioita itsellä jotka on jääneet kummittelemaan ja tämmöinen sitten haluaa terapioida itseään toisen kustannuksella ja vain pahentaa tämän toisen oloa itsekkyyttään.
Niinkuin näkyy, paljon voidaan antaa ohjeita miten tästä eteenpäin, terapiaa ja muuta mutta PYHÄÄN LEHMÄÄN eli ulkomaalaisten vapaaseen tuloon tänne, siihen ei saa koskea.
Mene armeijaan, siellä kaikki on täydellisen hyvin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016073121981889_uu.shtml
Sofi Oksanen Suomen Kuvalehdessä: Kansallissymbolien luovuttaminen rasistisille ääriryhmille on periksi antamista
Kappas venäjän trulli on herännyt roikkumasta pää alaspäin ullakolla.
Kuukausi pari ja elämä alkaa palailla normaaleille raiteille. Pahinta on. jos uhriintunisesta kehittyy harrastus. Nuollaan haavat ja eteenpäin. Terapiaa senverran, kun kokee tarvitsevansa.
eli se oli ulkomaalainen siis?kiitos tiedosta!!!tässä se taas nähtiin.kuinka kauan menee ennekuin suomalaiset alkaa pitää omia puoliaan?ei tää oo paikka mihin voi tulla raiskaa jos tekee akkaa mieli!
Vierailija kirjoitti:
Pikkusiskoni, juuri 17 vuotta täyttänyt raiskattiin. Oli muuttanut juuri omaan asuntoon ja oli intoa täynnä aloittamassa oman elämänsä. Nyt ei tee muuta kuin makaa sängyssä/nukkuu. En saa häntä edes lenkille vaikka lenkkeily oli ennen hänen intohimonsa. Kävimme kaupassa yhdessä ja hän hätkähti reissulla aina jos raiskaajan oloinen mies tuli näköpiiriin. Miten tästä eteen päin?
Ehkä pikkusiskon kannattaisi muuttaa johonkin seudulle, jossa ei ole niin paljon maahan muuttajia, alkavat olla harvassa vaan nuo raiskaajavapaat seudut Suomesta. Ruotsalaiset ovat Euroopan pahimpia raiskaajia ja Suomeessa otetaan sieltä mallia. Ainoastaan Etelä-Afrikassa raiskataan enemmän kuin Ruotsissa. Suomi seuraa jälleen Ruotsia. Etelä-Afrikassa joka kolmas mies tunnustaa raiskanneensa ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
eli se oli ulkomaalainen siis?kiitos tiedosta!!!tässä se taas nähtiin.kuinka kauan menee ennekuin suomalaiset alkaa pitää omia puoliaan?ei tää oo paikka mihin voi tulla raiskaa jos tekee akkaa mieli!
No kyllä itse asiasa voi etenkin jos on Eu maasta. Kaikenlainen hakkaaminen ja raiskaaminen on ihan milloin vain toteutettavissa. Useimmat eivät sitä nyt vain harrasta, koska sitä ei perinteisesti ole pidetty hyvänä käytöksenä. Etenkin ihmisiä saa täällä hakata suhteellisen rauhassa, eikä poliisi vaivaudu normaaleja juttuja selvittelemään. Raiskauksia nyt enemmän tutkitaan.
Turvallisuus perustuu siihen, että ihmiset käyttäytyvät kunnolla. Nyt turvallisuus luonnollisesti hieman laskee, koska kaikilla ei ole samanlaisia moraalikäsityksiä, kuin täällä on aiemmin vallinnut. Äärimmäisen harvoin poliisi pystyy ketään estämästä tekemään mitä haluaa. Sarjaraikaajatkin pääsevät aina takaisn siviiliin muutaman vuoden tauon jälkeen. Pitää vaan alkaa pitämään huolta itsestään ja omasta turvallisuudestaan. Liian myöhäistä useimmiten siinä vaiheessa, kun joutuu poliisille soittamaan.
Ehkä kyse oli molemminpuolisesta erehdyksestä. Miehen oli tarkoitus vain hemmotella, mutta tuli liian nopeasti ennen siskosi orkkua, jolloin tilanne muuttui alkavasta seurustelusuhteesta raiskaukseksi?
LuigiVinetto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut raiskasi komea, vaalea suomalainen mies. Tämä lienee kerrottava. ...
Olin 15v., ja uskalsin kertoa äidilleni ja isälleni. Hän sai ehdollista. Minulle jäi ikuiset arvet, todella vaikea luottaa miehiin.
Tämä on todella surullista, voimia ap sulle ja etenkin siskollesi ja koko perheelle.
Raiskaus on todella raukkamainen rikos ja suurin osa niistä tehdään lähipiirissä, ikävä kyllä.Minunkin kokemani seksuaalinen hyväksikäyttö oli suomalaisen vaalean miehen, silloisen poikaystäväni, tekemää. Töiden kautta "joudun" olemaan tekemisissä miehen kanssa, joka näyttää ja on olemukseltaan aivan sellainen kuin tämä minulle pahaa tehnyt henkilö. Joka kerta ahdistaa ja tuntuu hyvin epämiellyttävältä, varsinkin jos tämä työkaveri puhuu minulle yhtään tiukempaan äänensävyyn. En tätä tietenkään mitenkään näytä.
Miehiin luottaminen on vaikeaa ja tarkkailen koko ajan käytöstäni, etten vain anna olettaa enempää kuin mitä olen valmis antamaan. Inhoan sellaista ajatusmaailmaa, että nainen tietyllä tapaa käyttäytyessään olisi velvollinen esim. seksiin, mutta pelkään vain niin kovasti, että joku tekee samoin kuin tämä entinen poikaystäväni. Ja ei, en ikinä ilmoittanut rikosta mihinkään, koska silloin nuorena ja hyväuskoisena ajattelin että tämä nyt vain on tässä suhteessa näin ja olen vasta jälkikäteen tajunnut, ettei ole normaalia tai hyväksyttävää kun poikaystävä jatkaa, vaikka on hokenut miten ei halua ja pyytää lopettamaan. Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin.
Raiskaus on ihan rikoslaissa säädetty rikolliseksi teoksi, jos olet tietoinen ? Ei siitä sen enempää. Eipä ne miehetkään naisiin kovin paljon luota jos luottamuksesta halutaan kilpailla, tai sen puutteesta. Minäkin kerran vaimolle aamulla ennen töihin lähtöä selitin kuinka "tässä taloudellisessa tilanteessa" uusi sohvakalusto ei olisi paikallaan ja käsitin että päästiin yksimielisyyteen mutta kun tulin illalla kotiin niin uusi sohvakalusto olikin tuotu, oliko jotain kapinahenkeä , kenties ?
Sinun poikaystäväsi ei kokemattomuuttaan ehkä itsekkään tiennyt kuinka asiassa edetään. Luultavasti kyseessä oli jonkinlainen vahinko saman kokemustason osapuolten välillä. Myöhemmin on vaan kuppi mennyt nurin muistakin asioista johtuen ja seksikokemus on samalla alkanut saamaan kohtuutonta huomiota omassa mielessä. On alkanut ruveta tuntumaan että on tullut tehtyä huonot kaupat mutta ei ole mahdollisuutta perua niitä.
Ei siinä mitään, terveisiä vaan sinne Porvooseen.
No olishan se pitänyt arvata että joku tulee puolustelemaan tätä sankaria. Tiedoksesi, kyseinen exäni oli minua huomattavasti kokeneempi ja vanhempi, seksielämää hänellä oli siinä vaiheessa ollut miltei 10v. Minulla taas ei ollut juuri mitään kokemusta ennen häntä.
Tämä nyt muutenkaan mikään kilpailu kummankaan sukupuolen luotettavuudesta ole, tiedän kyllä että on olemassa kunnollisia ja seurustelukumppaninsa itsemääräämisoikeutta kunnioittavia miehiä, minä vain olen varuillani. Mukavaa kuitenkin, että rinnastat seksuaalisen hyväksikäytön vaimosi sohvakaluston ostoon, nehän ovatkin yhtä traumaattisia tapahtumia.
Epäilen, että raiskaaja on tämä tyyppi