Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ihmiset puuhaavat vessassa?

Vierailija
29.07.2016 |

Meillä kävi vieras ja joka aamu ja ilta vessassa oltiin vähintään se puoli tuntia. On laiha ja urheilullinen ihminen, eikä meikkaa. Suihkureissut oli erikseen. Joten aloin ihmetellä, että jääkö minulta tekemättä jotain tosi oleellista vessassa, kun olen siellä max.10-15 min. (paitsi jos on tosi paha ummetus)? Mitä ihmiset tekee vessassa muuta kuin käyvät hädässä ja pesevät hampaat ja kädet?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se vieras aistii että sä kuuntelet ja vahtaat. Yrittää sitten kakata tosi hiljaa. Ties vaikka normisti himassa puhkuu ja puhisee? Miksi kiinnostaa. Välil itel menee melkein tunti kun ei perselihakset toimi normisti synnytyksem jälkeen. Kumpa et ole tuttuni.

Vierailija
22/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se vieras aistii että sä kuuntelet ja vahtaat. Yrittää sitten kakata tosi hiljaa. Ties vaikka normisti himassa puhkuu ja puhisee? Miksi kiinnostaa. Välil itel menee melkein tunti kun ei perselihakset toimi normisti synnytyksem jälkeen. Kumpa et ole tuttuni.

En ole tehnyt tilastoa, mutta näin hajun perusteella harva siellä stokkan vessassa on kakalla.. Ja silti vatvotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko heti ruokailun jälkeen? Epäilisin ärtyneen suolen oireyhtymää tai bulimiaa. Tai muutenvaan puhelimen näpyttämistä.

Vierailija
24/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi vieras ja joka aamu ja ilta vessassa oltiin vähintään se puoli tuntia. On laiha ja urheilullinen ihminen, eikä meikkaa. Suihkureissut oli erikseen. Joten aloin ihmetellä, että jääkö minulta tekemättä jotain tosi oleellista vessassa, kun olen siellä max.10-15 min. (paitsi jos on tosi paha ummetus)? Mitä ihmiset tekee vessassa muuta kuin käyvät hädässä ja pesevät hampaat ja kädet?

Olisiko masturbointi? Varmasti kyläillessä mielummin vessassa kuin olkkarissa telkkaria katsellessa tulee tehtyä..

Vierailija
25/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen ku ala-asteella oli vessanseinässä lappu: "Tuli sitä tai tätä, älä vetämättä jätä. Sitten paikkas kiireesti jätä, sillä kaverillas voi olla tosi kova hätä."

Tuli aina olo, että vessassa pitää hosumalla hoitaa asiansa ja vauhdilla ulos! :D

Vierailija
26/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on ujo rakko.

Mulla menee yleisissä vessoissa aina vaikka kuinka kauan aikaa ennen kuin saan pissan tiristettyä.

Vierailija
27/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nuori nainen, mutta kärsin ärtyneen suolen oireyhtymästä - ei se näy ulospäib. Julkisessa paikassa tai kyläillessä vessakäynti voi olla todella kiusallinen. Stressi pahentaa tilannetta

Hei! Voisitko kertoa hieman tarkemmin. Minulla on 10-vuotias sukulaistyttö, josta alan olla huolissani. Hänellä vessareissu kestää lähes aina jopa kolme varttia. Luulin hänen ensin olevan bakteerikammoinen ja aikaa menevän pöntön huolelliseen vuoraamiseen tms, mutta hänellä kuulemma kestää yhtä kauan kotioloissakin. Tyttö ei meikkaa ja puhelinta on hänen kotiväkensä jo kieltänyt ottamasta mukaan, koska silloin hän jumittaisi siellä toista tuntia. Olen yrittänyt hienotunteisesti kysyä tytöltä, onko hänellä jotain ongelmia vatsan toiminnan suhteen, mutta hän vain sanoo kaiken olevan kunnossa. Lääkäriin tyttöä ei kuulemma saa. Hänen vanhempansa ovat jo tottuneita tuohon, mutta minua on alkanut pelottaa, että jotain on vialla.

Vierailija
28/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisövessoissa ei ole aina peiliä tai se peitetään suurten tapahtumien ajaksi, niin jonot liikkuvat rivakammin, peilejä on muuallakin.

Vierailija
29/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ujo pissa, joten yleisissä vessoissa menee tämän takia usein aikaa. Sen lisäksi saatan hetken taistella vessapaperitelineen tai sukkahousujen kanssa. En minä ainakaan ole huomannut, että naiset viihtyisivät yleisissä vessoissa erityisen kauan. Siinä odottaessa aika vain tuntuu niin pitkältä.

Aika on suhteellinen käsite. Jos itse vatvoo vessassa, niin muidenkaan vatvominen ei niin haittaa. Yleensä vessajonoissa on myös nopeita ihmisiä, siksi ne vetävät, mutta auta armias, kun siellä on monta nyhrääjää samaan aikaan....
Totta kai meillä nopeillakin on joskus vaikeaa siellä vessassa, jos on epäsiistiä ja pitää suojata, tai paperi hankalasti, tai vaatteita paljon, tai muuten vain tulppa alapäässä. Mutta jotenkin silti tuntuu, että vatvojat vatvovat aina.

Niin no, me toiset osaamme ehkä varautua niihin jonoihin eikä meidän aikamme ole niin järjettömän kallista, että se parin minuutin odottaminen olisi ylitsepääsemätöntä. Hankalaahan se on tietysti ihmisillä, joilla vessassa käynti on sekuntipeliä.

Eli itsekkyyttä? Ette ota huomioon, että toisten aika voi olla kallista. Toisilla voi olla kiirekin. Ja toisilla voi olla niin ääretön hätä, että päästää housuihin. Tai voi olla näitä pidättämisongelmia.

Minä en tässä puhunut tahallaan viivyttelemisestä, vaan siitä, että se odottaminen ei minun mielestäni ole mitenkään hankalaa. Ihan yhtä lailla on itsekkyyttä se, että närkästyy ihmiselle, jolla menee kauan vessassa ujon pissan tai nihkeiden sukkahousujen kanssa.

Vierailija
30/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa, että häivyt kyyläämästä oven takana...

Vierailija
31/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yliaktiivinen rakko ja käyn vessassa kaikessa rauhassa, jotta saan sen mahdollisimman tyhjäksi fyssarin neuvojen mukaan. Muuten joudun palaamaan vessaan hyvin pian.

Vierailija
32/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kestää kakkaamisessa tosi kauan. Siis oikeasti kymmenen minuuttia tai kauemmin. Kun siihen päälle normaalit aamutoimet niin hyvin menee puoli tuntia. Jotkut suoristaa tai laittaa hiuksia joka päivä yli vartin ja naaman laittoon voi mennä yhtä kauan. Oletko varma, ettei vieraasi meikkaa? Jos hän tekee kauniin nudemeikin, etkä huomaa sitä.

Vierailija
33/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota vessassakäymiseen siksi, että itselläni on turhankin vilkas rakko. Odotin vessaanpääsyä sen vuoksi aamuin ja illoin pahimmillaan yli puoli tuntia, enkä rohjennut häiritä.

Tämä henkilö ei edes omista meikkejä, tiedän varmaksi. Hiuksetkin harjasi eteisessä, jossa oli peili. Siksi mietin, mikä kestää. Mitä hän tekee, mitä minä en tee ja olenko epäsiisti, koska tulen vessasta kohtuu nopeasti?

Lääkäri sanonut kolonoskopiassa, että minulla on "herkkä ja helposti ärtyvä suoli", mutta ei liene sama kuin ärtyneenä suolen oireyhtymä? Ap

Vierailija
34/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on peräsuolisyövän jälkiseurauksena (peräsuoli siis poistettiin ja pidätyskyky meni liki tyystin) kontinessisuoja mukana ja vessakäynnit kestää, kun pitää kokeilla perusteellisesti, tulee kakka vai ei, vaihtaa suoja ja suihkutella peräaukko. 

Sekään ei näy päällepäin, ja mieheni on vasta keski-ikäinen, ei mikään papparainen.

Tässä ketjussa on moni kertonut mm. ärtyneen suolen oireyhtymästä. Joillain on kroonista ummetusta.

Vähänkö noloa ap, että tuolla lailla kyttäät ystäväsi vessakäyntien pituutta!

Vierailija
35/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia suolen kanssa? Itselläni ei ole ärtyneen suolen oireyhtymää mutta vatsa menee silloin tällöin todella sekaisin. Nolottaa aina istua kylässä yli 20min vessassa, mutta ei voi mitään.

Vierailija
36/36 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ain8a ihmettelen, mitä ihmettä ihmiset puuhaavat yleisessä vessassa? Siis naiset. Pitkä jono, monta vessaa, ja kaikki varattuna pitkään.

Minä kun käyn vessassa, vedän housut alas, pissaan, pyyhin, housut ylös. Tähän menee 30-60 sekuntia hädän suuruudesta riippuen. Ymmärrän kyllä, jos vanhalla kestää vessassa, mutta mitä helvettiä te nuoret siellä vehtaatte???

Niin... no voin toki aukaista jatkossa oven , että voit katsoa kuinka vuodan verta kuin saavista kaataen ja pimpistä tulee kämmenen kokoisia hyytymiä. Monesti vatsaa kouristaa kipeästi ja peräsuoleen koskee. On katsos paha endo. Ei tosiaan onnistu mitkään äkkilähdöt.

Ja juu mulla menkat kestää yleensä sen 2 vkoa. Kohdunpoistoa odottelen.

Mutta eiköhän ihmisillä ole syy siellä wc:ssä olla. Monella voi olla ummetus, yliaktiivinen rakko tai esim suolistosairaus. Myös avannepotilaat joutuu pussiaan tyhjäämään ja vaihtamaan.

Mene sinä puskapissalle tai älä ainakaan siinä oven takana huokaile. Ei auta asiaa yhtään.

Nimimerkki hb 99

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän