Minä uskon Hel -Nycciä
On se kauheaa, kun joku kertoo rehellisesti elämästään, ja vain siksi, että se on vähän poikkeavaa niin kaikki hyökkäävät kimppuun.
Hel -Nycin tarina on aivan uskottava. Tottakai kuka tahansa vähän muuntelisi faktoja yksityisyydensä suojaamiseksi.
Jos ihmiset ovat kateellisia, ei se oikeuta tuollaiseen ilkeyteen.
Kommentit (115)
40: Te jankkaatte ja HEL-NYC vastaa teille. Te yllytätte häntä jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan jankkaajat ilmestyivät heti ketjuun. Minun kuvani näistä on pihan juoruämmä, kyttyräselkäinen, kyömynenäinen, syylänaamainen vanhapiika, joka hakkaa hulluna refreshiä, että pääsisi todistelemaan taas yhteen viestiin jotain ja olemaan tärkeä. Mutta minäpä olen asunut jenkeissä, mutta minunpa mieheni on rahoitusalalla, mutta tehän olettekin keskiluokkaa, minun tutkintoni sen sijaan diipadaaaaapaaa... aaaaaarrggghhhh. Te huonosti kirjoittavat, mukaterävät keskinkertaisuudet, ette te kiinnosta. :D
Tämä taisi nyt olla Hel - Nyc?
Kyllä. Kuka muukaan vetäisi noin kovasti herneitä nenään, kun osuttiin arkaan paikkaan. Kunnon narcissistic rage -kohtaus. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyse ollut millään tavalla ulkomailla asumisesta.
Eikö? Eikö kukaan vaatinut todisteita, minkä jälkeen hän ilmeisesti esitteli photoshopatun kuvan kotikulmiltaan?
Uuu... mamma on oppinut photoshoppauksen. :)
Mä saan aina mielikuvan siitä raivon vallassa kiduttamassa jotain pikkueläintä kun se ei saa ihmisten hämmästynyttä ihailua tarinoissaan. Sitähän se kaipaa. En usko, että kyse on edes kiinni jäämisestä vaan siitä, että tyhjyyttä täyttävä lähde menee kiinni.
En usko, että tuollaista elämää elävä viitsisi tuhlata aikaansa tällä palstalla todistelemassa olemassa oloaan. Perheellisellä ei edes olisi aikaa siihen.
Elämänsä on uskomatonta, asioita joita hänelle sattuu, tapahtuu vain elokuvissa. Yhdelle ihmisellekö olisi käynyt niin, että joutuu muuttamaan toiseen maahan ja lisäksi joutuu lopettamaan yliopisto-opiskelunsa jonkun skandaalin poikasen takia.
Alkaa oikeasti jo kyllästyttää tämä jankkaaminen. Alkuun olikin ihan viihdyttävää, mutta ei enää. Luen hänen liittyvää oikeastaan vain muiden kirjoittajien vuoksi, jotka kirjoittavat tosi hyvin ja hauskasti. Kiitos teille! Hellu saisi jo lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan epäile ulkosuomalaisia
No kyllä aika monessa ketjussa ruvetaan tivaamaan yksityskohtia, ja jos niitä ei anneta, alkaa epäilyt. Ihan joku niinkin yksinkertainen lause kuin "Asun Keski-Euroopassa ja meillä täällä..." saa heti jonkun haastamaan "Ai ihan Keski-Euroopassa. Et satu tietämään maan nimeä?"
Mutta miksi ketään niin kovasti kaihertaisi, jos joku ei usko, mitä nimettömänä kirjoittelee jossain nettikeskustelussa? Jos joku epäilee jotain minun sanomaani, niin siinä kun epäilee. Ei minua kiinnostaa alkaa photoshopatuin kuvin todistelemaan väitteitäni, joita siis edellenkään en ole omalla nimelläni ja kuvallani kirjoittanut. Minusta tuollainen jatkuvat todistelu ja jopa kimpaantuminen siitä, kun kyseenalaistetaan, kertoo vain siitä, että henkilö haluaisi itse kovasti uskoa juttuihinsa ja pahoittaa mielensä, kun muut eivät uskokaan. Varsinkin, kun kyseisen nimimerkin jutut vaikuttavat siltä, että hän haluaisi herättää niillä muissa ihailua ja ehkä kateutta. Sen vuoksi hän ottaa kuin henkilökohtaisena loukkauksena, kun hänen nettipersoonansa elämää ei ihaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä aika monessa ketjussa ruvetaan tivaamaan yksityskohtia, ja jos niitä ei anneta, alkaa epäilyt. Ihan joku niinkin yksinkertainen lause kuin "Asun Keski-Euroopassa ja meillä täällä..." saa heti jonkun haastamaan "Ai ihan Keski-Euroopassa. Et satu tietämään maan nimeä?"
Minun kokemuksen mukaan se, mitä seuraa sen "Asun Keski-Euroopassa ja meillä täällä" jälkeen vaikuttaa kyllä olennaisesti siihen kuinka paljon kyseenalaistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyse ollut millään tavalla ulkomailla asumisesta.
Eikö? Eikö kukaan vaatinut todisteita, minkä jälkeen hän ilmeisesti esitteli photoshopatun kuvan kotikulmiltaan?
Uuu... mamma on oppinut photoshoppauksen. :)
Jos tarkoitit minua (jolle vastasit), niin ei, minä en osaa photoshopata. Sanan kyllä tunnen.
Mutta sinun vastauksesi kyllä paljastaa, ettet halua muuta kuin ärsyttää ja trollata. Et osaa keskustella asiallisesti, etkä hyväksy mitään muuta mielipidettä kuin omasi. Olet varmasti niitä, jotka jankkaavat jokaisessa HEL-NYC -ketjussa, vaikka voisit olla hiljaa ja antaa hahmon hävitä maisemista. Tähänkin ketjuun ryntäsit, koska et kestä sellaista maailmaa, jossa joku vaikka vitsillään sanoo uskovansa HEL-NYCiä. Ts. otit aloituksen täysin todissasi, koska sinun täytyy kaikille todistaa, että kyseessä oli huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan se, mitä seuraa sen "Asun Keski-Euroopassa ja meillä täällä" jälkeen vaikuttaa kyllä olennaisesti siihen kuinka paljon kyseenalaistetaan.
Ei hemmetti, taas joku jankkaaja. Hel - Nyc, ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän olen syyllistynyt. Joku kertoi, että heidän kotimaassaan Keski-Euroopassa on paljon paremmin koulujen lomat kuin Suomessa, kun on vähemmän lomaa. Kysyin, että mikähän maa on kyseessä, kun äkkiseltään en keksinyt sellaista, joka vastaa kriteereitä. Se ei liittynyt siihen, etteikö palstailija voisi asua Keski-Euroopassa, vaan siihen, että argumentti ei pitänyt paikkaansa.
Joo, aloitus oli provo.
Onhan aivan itsestäänselvää että nuo Hel - Nycin jutut ovat aivan mielikuvituksellisia eivätkä lähelläkään totuutta. Yhtä uskottavia kuin joku vakoojadekkari sekoitettuna johonkin hölmöön naisten romantiikka- ja seksiromaaniin. Vähän kuin James Bond naisille.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkin varmasti on, mutta jos oikeasti haluaisi aiheesta keskustella, niin miksi pitää ruveta sarkastiseksi? Eikö voisi puuttua itse siihen asiaan, jota toinen väittää todeksi, sen sijaan, että alkaa heitellä tuollaisia naurettavia juttuja? Voi vaikka linkittää jonkin todisteen päinvastaisesta tiedosta. Lisäksi pitäisi muistaa, että maiden sisälläkin on eroja. Yhdessä Saksan kaupungissa asia X menee näin, ja toisessa noin.
Mutta minä taidankin olla liian optimistinen, kun toivon, että asioita ei nähtäisi aina niin mustavalkoisesti.
Mä asun Shanghaissa ja New Yorkissa vuoron perään.
Olen Donald Trumpin avioton aasialaisen näköinen poikalapsi, olen valmistunut Harvardista, Columbiasta ja Yalesta huippuarvosanoin lääkäriksi, lakimieheksi ja astronomiksi.
Seurustelen Victoria's Secret huippumallien kanssa, kyllä, monikossa.
Vietän aikani ihmisoikeusasianajajana ja pelastan orpoja ihmiskaupan kynsistä. En voi kertoa enempää, ettei viattomat loukkaannu.
Aiemmin kehitin syöpälääkkeen mutta poliittinen skandaali pakotti piilottamaan sen ja muuttamaan Ylöjärveltä Shanghaihin. Äitini on siis suomalainen, ja tunnettu toki.
Asuntoni lisäksi vietän paljon aikaa kartanoni alla olevassa luolassa, jossa on paljon lepakoita ja josta on suora yhteys kaupunkiin. Sieltä johdan niitä pelastusoperaatioita.
Vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin, mutta ymmärtänette että minua loukkaisi suuresti ahdasmielisten epäilyt ja loukkaavat kommentit kertomani todenmukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Herättää aina myötähäpeää kun palstan terävimmät kynät luulevat aivan toisia henkilöitä helnykiksi tai mungoksi yms. kirjoittajaksi.
Itse en edes kiinnitä huomiota tuollaisiin kommentteihin, elleivät ne kohdistu minuun. Silloin ne lähinnä huvittavat. Mutta mielenkiintoinen ajatus, että joissakin tuollainen herättää häpeän/myötähäpeän tunteita. Että mitä tuollaisen, näennäisesti epäjohdonmukaisen tunnereaktion taustalla mahtaa olla.
ohis
Muija palstailee aamuyöllä New Yorkin aikaa täällä säännönmukaisesti. Trolli se on, ja huono sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän olen syyllistynyt. Joku kertoi, että heidän kotimaassaan Keski-Euroopassa on paljon paremmin koulujen lomat kuin Suomessa, kun on vähemmän lomaa. Kysyin, että mikähän maa on kyseessä, kun äkkiseltään en keksinyt sellaista, joka vastaa kriteereitä. Se ei liittynyt siihen, etteikö palstailija voisi asua Keski-Euroopassa, vaan siihen, että argumentti ei pitänyt paikkaansa.
Mutta kun maiden sisälläkin on eroja ja ehkä sinä et tosiaankaan tiedä kaikkia asioita 100%. Esim. yksi yleinen väite av:lla on, ettei USAssa olisi minkäänlaista sosiaaliapua, vaan kaikkien on tultava omillaan toimeen. Australiaankin moni on kuulemma muuttamassa, kun siellä ei tarvitse ketään työtöntä elättää. Tällaiset kommentit saavat aina runsaasti yläpeukkuja, vaikka eivät ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkin varmasti on, mutta jos oikeasti haluaisi aiheesta keskustella, niin miksi pitää ruveta sarkastiseksi? Eikö voisi puuttua itse siihen asiaan, jota toinen väittää todeksi, sen sijaan, että alkaa heitellä tuollaisia naurettavia juttuja? Voi vaikka linkittää jonkin todisteen päinvastaisesta tiedosta. Lisäksi pitäisi muistaa, että maiden sisälläkin on eroja. Yhdessä Saksan kaupungissa asia X menee näin, ja toisessa noin.
Mutta minä taidankin olla liian optimistinen, kun toivon, että asioita ei nähtäisi aina niin mustavalkoisesti.
Nyt en oikein ymmärtänyt, että mitä tarkoitit "tuollaisilla naurettavilla jutuilla"?
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Shanghaissa ja New Yorkissa vuoron perään.
Olen Donald Trumpin avioton aasialaisen näköinen poikalapsi, olen valmistunut Harvardista, Columbiasta ja Yalesta huippuarvosanoin lääkäriksi, lakimieheksi ja astronomiksi.
Seurustelen Victoria's Secret huippumallien kanssa, kyllä, monikossa.
Vietän aikani ihmisoikeusasianajajana ja pelastan orpoja ihmiskaupan kynsistä. En voi kertoa enempää, ettei viattomat loukkaannu.
Aiemmin kehitin syöpälääkkeen mutta poliittinen skandaali pakotti piilottamaan sen ja muuttamaan Ylöjärveltä Shanghaihin. Äitini on siis suomalainen, ja tunnettu toki.
Asuntoni lisäksi vietän paljon aikaa kartanoni alla olevassa luolassa, jossa on paljon lepakoita ja josta on suora yhteys kaupunkiin. Sieltä johdan niitä pelastusoperaatioita.
Vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin, mutta ymmärtänette että minua loukkaisi suuresti ahdasmielisten epäilyt ja loukkaavat kommentit kertomani todenmukaisuudesta.
Kyllä, ymmärrämme ja uskomme kaiken. Sano terveisiä Leo DiCapriolle ja Obamalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun maiden sisälläkin on eroja ja ehkä sinä et tosiaankaan tiedä kaikkia asioita 100%. Esim. yksi yleinen väite av:lla on, ettei USAssa olisi minkäänlaista sosiaaliapua, vaan kaikkien on tultava omillaan toimeen. Australiaankin moni on kuulemma muuttamassa, kun siellä ei tarvitse ketään työtöntä elättää. Tällaiset kommentit saavat aina runsaasti yläpeukkuja, vaikka eivät ole totta.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta eikö ole ihan normaalia keskustelua tuo, että joku esittää väitteen ja joku toinen ihmettelee sitä ja kysyy tarkempia tietoja.
En oikein ymmärrä, miksi sellaisesta joku loukkaantuu.
Ei vitsit, ei kukaan jaksa enää tätä jankkaamista. Yhdysvalloissa asuneet ja kv. rahoitusmarkkinoilla toimineita ihmisiä on täällä monta todennut, että tarinat eivät voi pitää paikkaansa. Ja on monesti jäänyt kiinni valehtelusta.