Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko te vastaantulijoita silmiin kadulla?

Vierailija
29.07.2016 |

Minua opetettiin, että ei saa tuijottaa, joten lapsesta asti on ollut tapana siirtää katse maahan tai kaukaisuuteen. En oikeastaan edes tiedä, millaisia ihmisiä tulee vastaan, kun en katso!

Sanomattakin selvää, että tässä menevät myös katsekontakti ja silmäpeli miesten kanssa... :(

Kuinkas te muut katsotte
a) tavallista vastaantulijaa
b) kiinnostavaa ja puoleensavetävää ihmistä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen, mutta en tuijota. Katse energisoi. Ihan lyhyt hetki riittää, eikä katseessa tarvitse olla kummempia. Parhaat olot kyllä tulevat siitä, kun tuntematonkin katsoo oman sukupuolensa "silmin", ja vähän peilaa tätä olemista. En pidä uskottomuutena omalle miehelle, koska on täysin viatonta, ja mieskin ilahtuu minun piristymisestäni, oli syy mikä tahansa. 

Olen tehnyt huomion, että yksinäisiksi itsensä mieltävät ihmiset eivät katso ketään silmiin, eivätkä siis näe itsensä ulkopuolelle, kun kulkevat kadulla. 

Vierailija
42/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hakunilassa voi enää katsella miehiä silmiin. Voi joutua raiskatuksi. Täällä on nykyään parempi kävellä katse kengänkärjissä.

Samoin. Hakunilassa on parempi teeskennellä nykyään naisena, että puhuu kännykässä miehensä kanssa kovaan ääneen, jos liikkuu yksin. Totuus suomessa, joka ei häviä ketjuja poistamalla.

Siis koitatteko te väittää että hakunila oli joskus turvallinen paikka? Millä vuosikymmenellä? 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hakunilassa voi enää katsella miehiä silmiin. Voi joutua raiskatuksi. Täällä on nykyään parempi kävellä katse kengänkärjissä.

Samoin. Hakunilassa on parempi teeskennellä nykyään naisena, että puhuu kännykässä miehensä kanssa kovaan ääneen, jos liikkuu yksin. Totuus suomessa, joka ei häviä ketjuja poistamalla.

Me ummarta tama, siksi ei olla uskoa.

Vierailija
44/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä - Suomi tuskin häviää minnekään, vaikka ketju poistettaisiin.

Vierailija
45/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen, mutta en tuijota. Katse energisoi. Ihan lyhyt hetki riittää, eikä katseessa tarvitse olla kummempia. Parhaat olot kyllä tulevat siitä, kun tuntematonkin katsoo oman sukupuolensa "silmin", ja vähän peilaa tätä olemista. En pidä uskottomuutena omalle miehelle, koska on täysin viatonta, ja mieskin ilahtuu minun piristymisestäni, oli syy mikä tahansa. 

Olen tehnyt huomion, että yksinäisiksi itsensä mieltävät ihmiset eivät katso ketään silmiin, eivätkä siis näe itsensä ulkopuolelle, kun kulkevat kadulla. 

Mä en kyllä tarkoittanut nyt mitään seksuaalisia vilkuiluja, vaikka kai sellaisiakin välillä on, ainakin keväisin huomaa eron kun vaatetus kevenee. Musta edelleenkin ihmisten huomaaminen on normaalia ja viehättävää. Ehkä oon asunut liian kauan Helsingissä ja ulkomailla, kai sit jossain maalla junttimeininki elää ja voi yhä hyvin. Pitääpä tarkkailla asiaa ensi kerralla kun poistuu isosta kaupungista kauemmas!

Vierailija
46/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpsyt vai somput?

Vierailija
47/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieleltäni terve ja utelias immeinen (ja likinäköinen, en käytä laseja minkäänlaisia) ja katson kuka tulee vastaan, naaman, onko tuttu. Minua vihataan ja kadehtitaan monista asioista, ja tämä on yksi niistä. Minulla on myös avoin katse ja sellainen kasvojen luusto, jotta minun luullaan hyvyilevän. Pelokkaat, epävarmat ja itsetunnottomat dorkat ottavat tästä useinkin pultit.

Vierailija
48/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Hakunilassa paljon lintukotolaisia? Osaatko kertoa onko niillä jotakin tiettyä kokoontumispaikkaa?

Vierailija
49/49 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mukava katsoa ihmisiä silmiin ja hymyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan