Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että olen laastari

Vierailija
28.07.2016 |

Miehen eksä on kaunis, pitkä, tyylikäs, menestynyt.. Hymyilee kaikille ja on sosiaalinen.. Jopa minulle on todella kiva.

Itse olen kaikkea muuta. Lyhyt, pieni, ujo, en yhtään menestynyt..

Myös mies on liikealalla ja jotenkin cool. Itse en tiedä sijoittamisesta mitään. Mies ihannoi eksää ja kun kysyn miksi erosi, niin sanoo että pitkä juttu.

Tuntuu että olen joku lohdukse. Halaa, silittää, pussaa ja nauraa jutuilleni. Ehkä pitää vähän vähä-älyisenä. Tuntuu etten riitä tällaisena. Olen hänen metsänpeikko.. Kannattaako näillä fiiliksillä olla tässä??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pelastusrengas. :D

Vierailija
22/23 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiaa:

Voi ei :( toivottavasti saat vielä asiaan selvyyden ja kaikki järjestyy. Mies saattaa olla kiinnostunut tosissaan, tai sitten ei. Annatko tunteillesi vallan, vai antaudutko järjen ääneen? Saako prinssi prinsessansa vai menevätkö kattilat jakoon? Hirvittävää että joudut elämään tämän kaiken läpi. Sydämiä ja jaxuhaleja sulle ap!!

Ratkaisu:

Kylmennät tunteitasi miestä kohtaan. Kuitenkin otat hyvillä mielin paijailut, ihailut yms vastaan. Eikö ole ihanaa kun mies huomioi sinua jne? Nyt otat tältä opportunistiselta häntäheikiltä sen mitä hän koittaa ottaa sinusta. Esität että olet täysillä mukana jutussa, tosiasiassa käytät tuota härskiä pelimiestä niskanhierojanasi ja halinallena. Samaan aikaan etsit uutta parempaa miestä. Joskus voit huvikseen uhkailla erolla tai kiristää seksillä jos ottaa exän turhan usein puheeksi.

Kommentti lienee sarkasmia, mutta vastaan silti. En haluaisi tuhlata minun tai miehenkään aikaa mihinkään peliin. Haluaisin uskoa, että hän on aidoimmillaan kanssani, mutta en ehkä usko sitä. Toisaalta mietin miksi hän haluaisi huvikseen olla kanssani ja esittää? En mikään järin tavoiteltava ja vaikea ole ollut kuitenkaan. Ollaan tässä jo lähes kaksi vuotta oltu.. Molemmilla kuitenkin edelleen vahvasti oma elämä. Asunnot jne. Mies silti aina etsii mut käsiinsä jos yritän etääntyä.. 😩 Silti tuntuu että eksä olisi hänelle oikeampi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität, oletko laastari, kun vertaat juttuanne tähän http://blog.fi.happypancake.com/lue-miksi-laastarisuhde-kannattaa-eron-… ja koitat siis miettiä, oisitko tässä se ns. höyty tai kohde, jonka takia olisit "vain laastari". Jos tuntuu epäreilulta ja koet olevasi vielä heikoilla häillä, eikun vain uutta miestä kuvioihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi