Kaunis, hyväpalkkainen, mutta paksupohkeinen (ei ylipainoinen) nainen ei kelpaa miehille
Kommentit (44)
Mistä sitten voi johtua? Vaatteet aina muodinmukaiset ja nuorekkaat sekä kropalle sopivat. Oma stailaaja. Ystäviä on ja hyvä koulutus sekä hyväpalkkainen työpaikka. Itsevarmuutta löytyy, vaikka olenkin epävarma jaloistani. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja olen muutenkin tosi aktiivinen ja seurallinen. Aina porukassa, miehet puhuvat mieluummin ystävilleni kuin minulle. Miehet oikein välttävät katsekontaktia, vaikka olen mielestäni aina ystävällinen ja todella iloinen persoona. ap
lol, kyllä se vika on oikeasti muualla kun siellä sun pohkeissas. enpä oo koskaan kuullut yhdenkään miehen, edes niiden pinnallisimpien, sanovan, että "oli kiva mimmi, nätti ja hyvä ottaa poskeen, upeet tissit ja hauskakin, mut vittu mitkä pohkeet, pakko jättää".
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten voi johtua? Vaatteet aina muodinmukaiset ja nuorekkaat sekä kropalle sopivat. Oma stailaaja. Ystäviä on ja hyvä koulutus sekä hyväpalkkainen työpaikka. Itsevarmuutta löytyy, vaikka olenkin epävarma jaloistani. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja olen muutenkin tosi aktiivinen ja seurallinen. Aina porukassa, miehet puhuvat mieluummin ystävilleni kuin minulle. Miehet oikein välttävät katsekontaktia, vaikka olen mielestäni aina ystävällinen ja todella iloinen persoona. ap
Olet luultavasti liian ärsyttävä tai jollain tapaa rasittava. Roikkuja, "hei mulla on yks hyvä juttu, kuulkaa kaikki", huomionkipeä? Mistä tiedät, että katsekontaktia vältellään? Tuijotatko silmät levällään juttukumppania? Se on superhäiritsevää.
Ei se pohkeiden ympärysmitasta voi olla kiinni.Arvioisitko itse miestä vain hauiksen ympärysmitan perusteella.Ei (edes) mies ole noin typerä.
Mulla on paksut pohkeet (ja reidet, olen pyöräilijä), eikä ole koskaan ollut viennistä puutetta :D Oikeesti, mun pohkeet on sen verta isot, että tavalliset miesten nokian kumpparit (ne korkeat, lähes polviin ulottuvat mustat), jäävät puolitiehen. Että kyllä se sun ongelma on oikeesti muualla ku siellä jaloissa.
Minulla on paksut pohkeet, mutta saan miehiä sirolla liikehdinnälläni.
Totta puhuen en ole koskaan elämäni aikana katsonut naista ja ajatellut "onpa tuolla paksut pohkeet". En edes tiedä miltä ne näyttäisivät.
M24
Paksut pohkeet on kiva näköiset, jos on pillit farkut ja tiukat pohkeiden kohdalta
No joo, mutta yläkroppa tosi kapea ja siro, mutta paksut pohkeet. Ette olekaan nähneet, kun näitä ei ole montaa olemassa kuin minä. Pakko pitää paljon korkkareita, etten näyttäisi ihan tantalta. ap
Ja kaikki varatut naiset ovat ohutpohkeisisia kaunottaria. Eiku...?
Miten sinuun silloin suhtaudutaan, jos pohkeesi eivät ole millään lailla framilla, esim. suoralahkeiset/bootcutfarkut jalassa?
En ole huomionkipeä ja aina äänessä. En ole myöskään takertuja ja en ole yrittänyt iskeä miehiä. Ei ole mikään pakkomielle saada miestä, mutta mulla on tämä paksujalkaisuus, jonka takia ei miehet edes lähesty tai näin olen ajatellut. Ei edes keskivartalolihavilla ole paksuja pohkeita. ap
Ei oo pohkeista kiinni sun sinkkuus. Mulle ei mene varresta edes Kontiot jalkaan, enkä ole ikinä ollut sinkku:)
Mittaas nyt pohkeen ja nilkan ympärys ja laita mitat tänne.
Paksut pohkeesi aiheutuvat siitä ettet saa riittävästi REM-unta. Hoida vuorokausirytmi kuntoon ja jä lähde vasta sitten baanalle.
Huvittava tuo uni juttu...
Vaikka et ollut tosissaan, niin on pakko kommentoida, että minulla on todella hyvät unenlahjat ja nukun paljon ja pitkät yöunet. ap
Vierailija kirjoitti:
En ole huomionkipeä ja aina äänessä. En ole myöskään takertuja ja en ole yrittänyt iskeä miehiä. Ei ole mikään pakkomielle saada miestä, mutta mulla on tämä paksujalkaisuus, jonka takia ei miehet edes lähesty tai näin olen ajatellut. Ei edes keskivartalolihavilla ole paksuja pohkeita. ap
Täällä normaalipohkeinen nainen. Taidat kyllä olla oikea trolli! Olen nähnyt elämäni aikana niin paksuja kuin ohuitakin pohkeita, mutta ikinä en ole nähnyt mitään jättipohkeita. Laittaisitko kuvan esimerkiksi polvistasi alaspäin tai kerro edes pohkeen ympärysmitta! Uskon vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä normaalipohkeinen nainen. Taidat kyllä olla oikea trolli! Olen nähnyt elämäni aikana niin paksuja kuin ohuitakin pohkeita, mutta ikinä en ole nähnyt mitään jättipohkeita. Laittaisitko kuvan esimerkiksi polvistasi alaspäin tai kerro edes pohkeen ympärysmitta! Uskon vasta sitten.
Jep, pics or didn't happen.
Paksut pohkeet on usein entisillä vakavasti ylipainoisilla, koska he ovat kantaneet vuosikausia valtavaa massaa niillä pohkeilla. Siinä ovat lihakset kasvaneet isoiksi, eivätkä välttämättä laihdutuksessakaan pienene, koska pohjelihaksia käytetään kuitenkin jatkuvasti.
Miehet karttavat, koska päättelevät sinun olevan ex-läski, ja tunnetusti aiemmin pahasti ylipainoiset lihovat usein takaisin entisiin mittoihinsa tai yli.
Ö