Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutko juhliin sellaiset, joiden etukäteen tiedät tai oletat ettei kuitenkaan pääse?

Vierailija
28.07.2016 |

Kutsuttavalla esim samaan aikaan jonkun sinua läheisemmän juhlat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutsun, ihan vain että henkilö joka vastaanottaa kutsun tietää että hän on tervetullut. Enkä tietystikään pahastuisi siitä että hän ei pääse.

Vierailija
2/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juhlista ja kutsutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun ihmiset, joita toivoisin näkeväni juhlissa. Jos tiedän, että jollakin kutsuttavalla on samaan aikaan toiset juhlat, niin voin panna hänelle silti kutsun, että hän tietää olevansa minulle tärkeä.

Jos olen hänen kanssaan usein yhteyksissä, voin sen sijaan jutella hänen kanssaan ja kertoa, että meillä on sellaiset ja sellaiset juhlat, ja kysyä, ehtiikö hän piipahtaa ollenkaan siltä toiselta juhlalta. Jos ei, niin voin sanoa, että "harmi, joku toinen kerta sitten, en laita turhaan kutsua, kun ette ehdi käydä".

Tarkoitus ei ole siis aiheuttaa kenellekään paineita vaan ilmasta, että he ovat minulle tärkeitä. Jos ei pääss, se ei ole mikään loukkaus ollenkaan, vaan täysin ymmärrettävää.

Jos EN panisi kutsua, tietääkö kohde, että minä tiedän hänellä olevan jotakin muuta menoa? Tuskin tietää.

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsunut ulkomailla tilapäisesti asuvia ja laittanut kutsuun, että matka on pitkä mutta jos sattumalta olette maisemissa, olette erittäin tervetulleita. Pyrin siis jo kutsussa kertomaan kohteliaasti, että ymmärrän mahdolliset ongelmat, enkä ota hernettä nenuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi