Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksatko small talkia?

Vierailija
28.07.2016 |

Minä en. En pysty lätisemään mitään turhaa vain ollakseni ystävällinen. Jotkut ovat kivoja ja vaihtavat aina esim. naapurin kanssa muutaman sanan. Minä vain tervehdin ja menen sisälle mahdollisimman nopeasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Joutuu työn puolestakin harrastamaan. 

Vierailija
2/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko. Inhoan turhan lätinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat saa olla puhumatta.

Vierailija
4/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla en jaksa. Töissä pakko.

Vierailija
5/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Olen tällä hetkellä työttömänä, olen yksinelävä nainen ja mielestäni on todella kivaa, jos joku aloittaa juttelemisen vaikka säästä. On mukava jutella ihmisten kanssa, ihmiskontaktit ovat jääeet työttömyyden takia melko vähäisiksi.

Vierailija
6/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta, yleensä en.

Vierailija
7/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 min. korkeintaan.

Vierailija
8/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Lähes loputtomasti vaikka kenen kanssa ja mistä aiheesta tahansa. Osaan olla myös itte ihan hissuksiin ja antaa toisen kalkattaa rauhassa. Aktiivinen kuuntelija.

En tiedä mistä johtuu, mutta mulle rupiaa vieraatkin turisemaan herkästi.

Vierailija
9/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhat saa olla puhumatta.

Olisi kiva tietaa mista vaivaudut puhumaan ihmisten kanssa. Politiikasta, taiteista, avaruudesta, ydinfysiikasta? Mika ei ole turhaa?

Vierailija
10/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä väsytää. Riippu tietysti myös rytmistä, äänen painosta, sävystä, intonaatiosta jne... Eloisa smalt talk ei väsytä.

Vierailija
11/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö olekin kaunis ilma tänään?

Vierailija
12/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, en yleensä, vain tietyissä tilanteissa. Esim. jos olen liikkeellä jossain niin ei tosiaankaan kiinnosta jäädä juttelemaan kenenkään kanssa. Erityisesti puolitutut kierrän kaukaa, kun tulee aina hirveä pelko että pitääkö moikata ja jos moikkaa niin tuleeko siitä joku pakollinen small talk... 

Mutta jos vaikka töissä on jonkun uuden ihmisen kanssa, niin on ihan kivaa jos se juttelee jotakin, itse en uskalla tehdä mitään aloitteita, mutta se on sellainen hyväksytyksi tulemisen osoitus jos toinen haluaa jutella. joten se on mukavaa ja on helpompi olla, vaikkei se itse rupattelu ja aiheet kiinnostaisikaan :D 

Minusta on jostain syystä tosi inhottavaa ja ahdistavaa jos joutuu jonkun kanssa samassa tilassa olemaan mutta kumpikaan ei puhu mitään.... paitsi jos kyse on jostain ystävästä, koska silloin tietää että puhumattomuus ei johdu siitä etteikö toista kiinnostaisi. 

Sosiaalisesti epävarma