Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ahdistus miten avioero etenee.

Vierailija
28.07.2016 |

Mieheni haluaa erota minä en. Miehellä uusi nainen mutta asuu vielä kotona. Jostain syystä vetkuttaa lapsille kertomista vaikka lapset näkevät ja ymmärtävät toisaalta kun äiti aivan rikki ja miehellä huonot kommunikaatiokeinot. Nyt toi tänne yhteisen lkaverin (mies) jonka kanssa viettää illat joten sanoo eroavansa mutta prosessi ei käynnissä. Aivan rikki sairaslomalla ja henkisesti loppu. Puolivuotta yrittänyt miellyttää pettävää miestä joka halusi jäädä kotiin ja sitten nyt viimeiset viikot ensin ei osannut päättää jääkö ja löysässä hirressä roikuin monta viikkoa ja päivää kunnes napakammin jpo minäkin pyysin päättämään.
Nyt hirveä pelko miten prosessin pitäsi edetä ja kuinka nopeasti. Onko kenelläkään kokemusta milloin lastenvalvoja tarvitraanko asianajajaa omaisuuden jakoon ja missä järjestyksessä ja aikataulussa olisi tehtävä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroa ei ole vielä haettu, haet ja vaadit samalla yhteielämän lopettamista niin että tuleva exäsi  joutuu muuttamaan pois. Oikeus voi määrätä miehesi lähtemään.Samalla voit laittaa elatusasiat vireille.

Vierailija
2/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusasiat kun virallisesti päätetty. Miten sitä ennen laskut ja lasten kustannukset. Mitä lähtevän osapuolen tulee maksaa jos yhteinen asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tarina taas todistaa sen, että jos mies eroaa omatoimisesti, sillä on uusi nainen odottamassa. Surullista, mutta totta.

Vierailija
4/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu.

Vielä on kesää jäljellä Joten syö itsesi rantakuntoon pizzalla ja tuplalihakebabilla 😃

Hyvä ruoka parempi mieli vai oliko se yksi syy miksi miehesi halusi uuden naisen hoikan tai normaalikokoisen .

Olet ilmeisesti lihava etkä kovin haluttava?

Vierailija
5/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. :( Voimia sinulle oikein paljon. Varmasti olisi parasta että tuleva ex-miehesi hommaisi itselleen nyt pikimmiten jonkun pienen vuokra-asunnon jostain ja pohtisi ihan itsekseen sinua sekoittamatta, ja kertoisi lapsille tilanteesta osaltaan sen mikä on lasten kannalta järkevää, eikä ainakaan tulisi puhumaan kaveriseurassaan yhteiseen kotiinne tuollaisia ristiriitaisuuksia ja sekoittamaan sinun oloasi entisestään. Ei ole oikein että sinä joudut miellyttämään mielipahassa miestä varsinkaan enää tuossa vaiheessa, tai vetämään jotain kamalaa asiat ovat ihan hyvin -teatteria lastenne edessä. Muista, että ihminen kestää aika paljon loppujen lopuksi, ihan yllättävän kamalia ja musertavan tuntuisia juttuja, vaikka sillä hetkellä ns. myrskyn silmässä voi tuntua että tämä ei koskaan enää muutu iloksi.

Vuosien päästä saatat yllättyä jonakin hetkenä siitä, kuinka hyvää sinun elämäsi voi taas ollakaan. Toivon sitä sinulle, toivon sinullekin voimia uskoa sen kevyen ja hyvän päivän ja ihan koko ajanjakson koittavan.

Vierailija
6/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen niin herkkä etten kestä tätä. Elämäni hirvein asia. Rakastan moiestäni ja elämäämme perheenä niin paljon. Vaikka nyt tuntuu et on muuttunut vieraaksi ihmiseksi. mentiin tosoi nuorena yhteen heti kun lähdin kotoa lukion jälkeen. Nyt 25v myöhemmin täysin rikki. Mun identiteetti on olla tämän miehen vaimo. Mä muserrun kun toinen ei tajua mitä menettää. Ollaan sovittu että ollaan aina yhdessä. Mäö hajoan tähän tuskaan vaikka se ei vielä oo ihan lähtenyt. Mä oon sairaslomalla ja tuntuu että elämälstä vietiin kaikki vaikka useampi nuori talossa. En tiedä mitä kohden pnnistaa. Ainainen yksinäiusyys,ikävä toista. Ei seksiä ja hellyyttä. Kukaan ei kysy miten jaksat.

Katselen sitten vaan viersytä toisen onnea toisen ihmisen kanssa jonka kanssa vuoden törkeästi muo huijanneet. Toistuvasti.Talvella piti olla kaikki ohi.

M'ä en jaksa ruveta miettimään asunto ja lasten asioita uusiksi.

Vierailija
7/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenenkään ei pitäisi 2000-luvulla olla "identiteetiltään tämän miehen vaimo". Olisiko parempi sitten, että sinä muutat pois ja mies jää hoitamaan arkea, jos olet noin avuton.

Minun mies lähti toisen naisen kanssa 3 vuotta sitten. Varasin ajan lastenvalvojalta, missä sovittiin se, miten lapset ovat isällään ja elatusmaksusta. On hyvä käyttää juristia osituksen tekemään.

Eli huomenna vain soittelemaan. Sovitte tietysti, että kunnes asiat on saatu selviksi, maksatte kaikki kulut samaan malliin kuin ennenkin.

Aivan hyvää elämää elämme nyt lasten kanssa keskenämme. Ja ihan hyvin menee lapsilla myös isällään. Asennekysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi