Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat treffisi?

Vierailija
28.07.2016 |

Ketjuja varmaan ollut ennenkin aiheesta , mutta olis kiva lukea millaisiin tapauksiin olette törmänneet.

Itse olin pari vuotta sitten treffeillä. Mies tuli stadiin mua tapaamaan. Odotin häntä liki puoli tuntia ja kun hän suvaitsi saapua paikalle oli vaatetus kuin klovnilla, kaikki vaatteet siis riemunkirjavia. Nooh ,persoonallinen ajattelin.

Lähdimme kulkemaan. Mieheltä sai nyhtää tietoa. Ajattelin olevan ujoutta. Äkkiä kaivoi taskustaan lapsille "tuomisia". 2 kplta mäkkärin lastenaterian ilmaisleluja. Ihan kiva, mutta mulla lapsia 3 ja hekin jo teini-ikäisiä. Kiitin anyway.

Pian mies otti kännyn käteen. Kuvasi koko ajan kaikkea ja päivitti # someen kuin mahtavia juttuja. Että silleen.

Mies halusi huristaa metrolla. Päädyimme erääseen kuppilaan, mies siis oli luvannut tarjota illallisen. Paikka oli räkälä. Osti itselleen olutta. Minä tilasin lasin punkkua. Ja maksoin sen.

Siellä mies joi suht nopeasti muutaman tuopin. Ja alkoi parkua haluavansa lapsia. Kerroin että mun lapsiluku on täynnä ja ikääkin jo 36. Mies 50 vuotias ja kuulemma kova vauvakuume. Kuitenkin kun lapsista puhuimme, oli ihan pihalla lapsienhoidosta ja haukkoi henkeään kun kerroin ettei vauvaa voi jättää yhtään yksin. Hänen käsitys , hyvin voi olla parikin tuntia yksin kun ne vaan nukkuu.

Alkoholin vauhdittamana mies kertoi" itsesääli elää " painotteisen elämäntarinansa. Haukkui eksänsä. Ja yritti suudella mua. Hyh!

Kun pääsimme rautatientorille mies ilmoitti että nyt hän hakee makkaraa itselleen. Ilmoitin etten syö itse makkaraa ja lähden pikku hiljaa kotiin. Tässä kohtaa mies vielä itki kurjaa elämäänsä ja kesken lauseen lähti makkaraa hakemaan.

Kotiintultaessa oli luurissani viesti , että olen hänen elämänsä nainen ja laitetaan vauva alulle. Vastasin etten näe suhteellamme tulevaisuutta ja toivotin hyvää jatkoa. Sain vielä noin 20 viestiä sinä yönä. Joka toinen oli yhyy ja ylistys ja muut sitten haukkumista.

2 kk jälkeen mies laittoi vielä viestiä jossa sanoi että tappaa itsensä jos ei saa minua. En vastannut mitään. Että terkkui vaan nääsvilleen 😄

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi, miten hän on suunnitellut tekevänsä itsemurhan. Siis millä menetelmällä. Yksityiskohtaisesti, miltä kohdalta lähistöllä olevaa tiettyä rautatien ylittävää siltaa hän hyppäisi voimajohtoihin/junan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla