Mieheni suhisee pissatessa
Moi,
Mua on alkanut häiritsemään kun mieheni käy pissalla ja siltä kuuluu aina sellanen suhina pippelistä.
Siis se pissii seisaaltaan. Suhina on sen verran voimakas sellanen shhhhhh että se kuuluu vessan oven läpi kun kuuntelee.
Muilla mun miehillä ei oo kuulun sellasta. Onko tohon joku selitys tai onko se normaalia?
Mies on siis 44v jos sil on jotain merkitystä Miten pippelo voi suhista. Naisesta sen ymmärrän paremmin kun anatomia on sellanen.
Se häiritsee mua.
Kommentit (14)
Jos miehelläsi on todella "pippeli", niin suosittelen siirtymään aikuisin miehiin. Aikuisella miehellä on penis ja hyvin varustetuilla on kyrpä. Onnea etsinnöillesi!
Suhiseva pippeli...
Seuraavan kerran kun mieheni menee tarpeilleen hyökkään korva edellä kohti penistä ja kuuntelen suhiseeko. Kerron sitten tuloksen.
Olipa asiallisia vastauksia. Kiitos tyhjästä.
Asia painaa mieltäni koska olen yrittänyt mieheni kanssa asiasta keskustella ja hän ei siitä halua puhua. Ajattelin että jos hän haluaa peitellä jotain? Ehkä sukupuolitauti? Ehkä jokin rakenteellinen vika? Olen huolestunut.
Mutta jos kerran muut eivät ole omassa miehessään kyseistä ominaisuutta havainnut niin varmaan kyse on jostain mikä ei ole normaalia. Yritän vielä kysyä asiasta mieheltäni ennen kuin tiedustelen joltain urologilta.
Ja teille jotka haukuitte sanamuotoa pippeli. Minun mielestäni pippeli on hyvä ja kaunis nimi miehen penikselle. Penis tai siitin on jotenkin kliininen ja Ne muut mitä olen kuullut on hyvin härskejä eikä sovi minun suuhun.
Lupasin kertoa tuloksen, jos mieheltä tulee kovalla paineella suhinaa kuuluu. Pienemmällä paineella ei.
Suhisevan pippelon syndrooma. Etkö ole ikinä kuullut tuosta?