Tavallisia, kunnollisia 25+ parisuhdetta haluavia ihmisiä ei ole vapaina.
Aina on joku syy jos ei löydä parisuhdetta, oli mies tai nainen.
Jos joku tavallinen, kunnollinen ihminen tulee sinkkumarkkinoille, ei se siellä kauaa pyöri.
Jotkut eivät halua parisuhdetta, toiset eivät kelpuuta ketään. Huomattavan ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, täysin antisosiaalisia jotka eivät tapaa ketään missään, omissa ympyröissä pelkästään pyöriviä esim pienet tuppukylät, elämäntapatyöttömiä, nais/miesvihaajia ja katkeroituneita, pelkkää seksiä etsiviä pelimiehiä ja -naisia, ym ym, näitä kyllä vapaana riittä kummassakin sukupuolessa.
Mutta totuus on että useimmiten ne ihan tuiki tavalliset itsensä elättävät, normaalit ihmiset halutessaan pariutua pariutuvat useimmiten 25-vuotiaiksi mennessä. Eroja tietenkin tulee, ja se onkin yksi väylä sitten n. 30+ ehkä löytää joku juuri eronnut tavallinen, hyvä mies/nainen. Mutta useimmiten eivät kauaa pysy sinkkuina jolleivät sitten sitä itse halua.
Tein aloituksen koska ihmetyttää tämä marmatus täällä että miehet eivät löydä naisia ja naiset eivät löydä kunnollisia miehiä jne jne. Katsokaa peiliin sukupuolesta riippumatta, kyllä se syy sieltä löytyy vaikka kuinka haluaisitte sen kieltää!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54: olen ikisinkku enkä tunnista yhtäkään aloituksessa lueteltua syytä ainoaksi oikeaksi syyksi omalle kohdalleni. Tiedän itse parhaiten suurimman syyn sinkkuudelleni: kukaan randomi anonyymi vauvapalstalta ei tiedä. Ja noita sinkkuuteni syitä ei voi reaalimaailmassakaan kukaan ulkopuolinen arvata.
Varmaan tiedätkin parhaiten mihin kategoriaan se noista menee.
Eivät mene aloituksessa mainittuihin kategorioihin.
En huomaa mikä kategoria siitä olisi unohtunut? Fyysinen sairaus siitä ehkä puuttuu joka voi toki haitata, mutta se nyt on varmaan sellainen ns. ilmiselvä ongelma että siksi unohtunut. Mutta toisaalta jos on vakava fyysinen sairaus niin ei enää mene ns. tavallisen ihmisen kategoriaan siinä mielessä mitä tässä nyt on haettu.
Sitten kannattaa hankkia elämänkokemusta jos et käsitä miksi aloituksen lista on naurettavan rajoittunut. Nykyaikana uuden deitin saa parissa kymmenessä minuutissa halutessaan liukuhihnalta, joten pienetkin virheet voivat johtaa vastentahtoiseen sinkkuuteen ja tähän ei tarvita missään nimessä mt-ongelmia, pummiutta tai alkoholismia.
BTW, myös iso osa moniongelmaisista seurustelevat, mutta sinähän tämän toki tiesitkin jo, etkös?
Ja ei, minun sinkkuuteni yhtenä isoimpana syynä ei ole edelleenkään mikä vakava fyysinen sairaus.
Juu ja iso osa ylipainoisista, maalla asuvista, kaupungissa asuvista, ym ym ym. Nyt puhuttiin siitä osasta joka ei seurustele vaikka haluaisi.
Et siis edelleenkään ymmärrä mitä kirjoitin äsken: jos väität, että tavallinen ja kunnollinen ihminen ei voi olla sinkku, miten kummassa ne epänormaalit ja huonot ovat pariutuneet jos kerta vain tavalliset ja kunnolliset ovat haluttuja.
Ja minulla on edelleenkin sinkkuudelleni sellaisia syitä, joita ei aloituksessa mainittu lainkaan.
Minä olen tavallinen ja kunnollinen, en vaan halua parisuhdetta vielä.
Tai no olen kyllä estynyt, epävarma, pitkäaikaistyötön masentuneisuuteen taipuvainen alkoholisti... mutta oon mä silti ihan kelpo tyyppi! Itse asiassa aika hyväkin tyyppi omasta mielestäni, muut eivät vaan tiedä sitä. :(
Jos kerta kaikki hyvät pariutuu, miksi te petätte ja eroatte? Ette te kovin hyviä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54: olen ikisinkku enkä tunnista yhtäkään aloituksessa lueteltua syytä ainoaksi oikeaksi syyksi omalle kohdalleni. Tiedän itse parhaiten suurimman syyn sinkkuudelleni: kukaan randomi anonyymi vauvapalstalta ei tiedä. Ja noita sinkkuuteni syitä ei voi reaalimaailmassakaan kukaan ulkopuolinen arvata.
Varmaan tiedätkin parhaiten mihin kategoriaan se noista menee.
Eivät mene aloituksessa mainittuihin kategorioihin.
En huomaa mikä kategoria siitä olisi unohtunut? Fyysinen sairaus siitä ehkä puuttuu joka voi toki haitata, mutta se nyt on varmaan sellainen ns. ilmiselvä ongelma että siksi unohtunut. Mutta toisaalta jos on vakava fyysinen sairaus niin ei enää mene ns. tavallisen ihmisen kategoriaan siinä mielessä mitä tässä nyt on haettu.
Sitten kannattaa hankkia elämänkokemusta jos et käsitä miksi aloituksen lista on naurettavan rajoittunut. Nykyaikana uuden deitin saa parissa kymmenessä minuutissa halutessaan liukuhihnalta, joten pienetkin virheet voivat johtaa vastentahtoiseen sinkkuuteen ja tähän ei tarvita missään nimessä mt-ongelmia, pummiutta tai alkoholismia.
BTW, myös iso osa moniongelmaisista seurustelevat, mutta sinähän tämän toki tiesitkin jo, etkös?
Ja ei, minun sinkkuuteni yhtenä isoimpana syynä ei ole edelleenkään mikä vakava fyysinen sairaus.
Juu ja iso osa ylipainoisista, maalla asuvista, kaupungissa asuvista, ym ym ym. Nyt puhuttiin siitä osasta joka ei seurustele vaikka haluaisi.
Et siis edelleenkään ymmärrä mitä kirjoitin äsken: jos väität, että tavallinen ja kunnollinen ihminen ei voi olla sinkku, miten kummassa ne epänormaalit ja huonot ovat pariutuneet jos kerta vain tavalliset ja kunnolliset ovat haluttuja.
Ja minulla on edelleenkin sinkkuudelleni sellaisia syitä, joita ei aloituksessa mainittu lainkaan.
Itse et ymmärrä. Luetellut viat EIVÄT SULJE POIS sitä etteikö voisi niistä huolimatta löytää jonkun, MUTTA jos ei millään löydä vaikka haluaisi, niin listalla joku kohta silloin kolahtaa.
Olen kohta nelikymppinen mies ja naimisissa. Parikymppisenä luulin etten löydä koskaan ketään. Löysin kuitenkin. Ihan kunnollinen tyyppi olen, joten siinä mielessä aloittaja on oikeassa, en pysynyt kovinkaan paljon yli 25-vuotiaksi sinkkumarkkinoilla.
Vasta nyt jälkikäteen on tajunnut, miten paljon kysyntää olisi aikanaan ollut, vaikka silloin tuntui, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut. Tiedän myös, että jos nyt jostain syystä tulisi ero, ei vasten omaa tahtoa tarvitsisi varmasti pitkään olla sinkkuna. Olen mielestäni kuitenkin ihan tavallisen näköinen ja oloinen mies, nyt ja aiemminkin.
Aika pitkälle omasta itsetunnosta ja luottamuksesta on kuitenkin kiinni miten parisuhdemarkkinoilla, ja elämässä muutenkin pärjää.
Sitä voi kukin miettiä illanvietossaan että onko ylpeä siitä että on veemäinen ihminen, kuten tuollaisia kommentteja laitteleva ihminen.
-ohis