Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisia, kunnollisia 25+ parisuhdetta haluavia ihmisiä ei ole vapaina.

Vierailija
28.07.2016 |

Aina on joku syy jos ei löydä parisuhdetta, oli mies tai nainen.

Jos joku tavallinen, kunnollinen ihminen tulee sinkkumarkkinoille, ei se siellä kauaa pyöri.

Jotkut eivät halua parisuhdetta, toiset eivät kelpuuta ketään. Huomattavan ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, täysin antisosiaalisia jotka eivät tapaa ketään missään, omissa ympyröissä pelkästään pyöriviä esim pienet tuppukylät, elämäntapatyöttömiä, nais/miesvihaajia ja katkeroituneita, pelkkää seksiä etsiviä pelimiehiä ja -naisia, ym ym, näitä kyllä vapaana riittä kummassakin sukupuolessa.

Mutta totuus on että useimmiten ne ihan tuiki tavalliset itsensä elättävät, normaalit ihmiset halutessaan pariutua pariutuvat useimmiten 25-vuotiaiksi mennessä. Eroja tietenkin tulee, ja se onkin yksi väylä sitten n. 30+ ehkä löytää joku juuri eronnut tavallinen, hyvä mies/nainen. Mutta useimmiten eivät kauaa pysy sinkkuina jolleivät sitten sitä itse halua.

Tein aloituksen koska ihmetyttää tämä marmatus täällä että miehet eivät löydä naisia ja naiset eivät löydä kunnollisia miehiä jne jne. Katsokaa peiliin sukupuolesta riippumatta, kyllä se syy sieltä löytyy vaikka kuinka haluaisitte sen kieltää!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, tavalliset ihmiset löytävät siippansa aika nuorina. Itsekin seurustelin ikä vuodet 14-18, 18-21 ja 23v tapasin tulevan mieheni. Naimisiin menimme lähempänä kolmeakymmentä.

Vierailija
42/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, tavalliset ihmiset löytävät siippansa aika nuorina. Itsekin seurustelin ikä vuodet 14-18, 18-21 ja 23v tapasin tulevan mieheni. Naimisiin menimme lähempänä kolmeakymmentä.

Jos tarkoitat tavallisilla ihmisillä matalasti koulutettuja, maalla asuvia ja arvoiltaan konservatiivisia, olet ihan oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elättekö te edelleen jotain 50 -luvun maaseutua, jossa pariudutaan nuorena ja se on ainoa malli? En tiedä ainuttakaan koulutettua, kaupunkilaista ihmistä, joka olisi edelleen sen parikymppisenä löytämänsä puolison kanssa. Jokainen on eronnut ja uudelleenavioitunut monet kerrat, itse olen uudelleenavioitunut leski. Ei se yksi ero, etenkään nuorena löydetystä puolisosta ihmistä pahenna. Harvoin niissä nuoruuden liitoissa on edes lapsia. Lapset tulevat kuvioon sitten n. 35:n paikkeilla.

Kuinka typeriä te oikein olette??

Aloituksessa ei missään vaiheessa sanota että nuorena pariutuminen olisi mitenkään se ainoa oikei tyyli tai edes yleisin, siinä vaan kerrotaan että jos HALUAT parisuhteen ja olet iältäsi 25+ eli YLI 25 vuotias niin joku aloituksessa mainituista on vialla ellet sitä parisuhdetta saa.

Ja mikä tämä jankuttaja oikein on joka puhuu siitä että mies ei ole 30+ ikäisenä enää ujo ja sitten ei kukaan huoli siksi kun on joskus ollut ujo? Missä kohtaa aloitusta sanotaan niin? Jos korjaa asiansa kuntoon niin silloin on taas mahdollisuus. 

Minusta jotenkin tuntuu että täällä alkaa nyt asian vierestä puhua joukko ihmisiä jotka eivät kenties halua sinne peiliin kuitenkaan katsoa...

Vierailija
44/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti parhaat viedään 18-vuotiaina. Itse olen ruma nainen, sain vaan eronneen paskiaisen 25-vuotiaana.

Just joo, se klassinen ajatusvirhe "parhaat on varattuja", ei pidä todellisuudessa ollenaan paikkaansa. Tiedän ihan paskaisia puli/narkki miehiä ja naisia jotka ovat suhteissa ja vastaavasti normaaleja, kivan näköisiä, fiksuja ja työssäkäyviä ihmisiä jotka ovat sinkkuja.

Hyvin sanottu ja niin totta :D Ruma, lihava, tyhmän oloinen, kouluttautumaton ja työtön ex-ystäväni pyörittelee useita (tasottomia) miehiä ja itse en ole koskaan seurustellut vakavasti vaikka olen kohtuullisen älykäs, nätti ja sivistynyt. En vain käsitä että miten hänen kaltaiset ihmiset ylipäätään edes löytävät ketään. Ja ennen kuin tulette mussuttamaan että miksi haukun häntä, niin selitys on se että hän on ihan kammottava ja ilkeä ihminen, siksipä hän onkin entinen ystävä.

Vierailija
45/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on joku syy jos ei löydä parisuhdetta, oli mies tai nainen.

Jos joku tavallinen, kunnollinen ihminen tulee sinkkumarkkinoille, ei se siellä kauaa pyöri.

Jotkut eivät halua parisuhdetta, toiset eivät kelpuuta ketään. Huomattavan ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, täysin antisosiaalisia jotka eivät tapaa ketään missään, omissa ympyröissä pelkästään pyöriviä esim pienet tuppukylät, elämäntapatyöttömiä, nais/miesvihaajia ja katkeroituneita, pelkkää seksiä etsiviä pelimiehiä ja -naisia, ym ym, näitä kyllä vapaana riittä kummassakin sukupuolessa.

Mutta totuus on että useimmiten ne ihan tuiki tavalliset itsensä elättävät, normaalit ihmiset halutessaan pariutua pariutuvat useimmiten 25-vuotiaiksi mennessä. Eroja tietenkin tulee, ja se onkin yksi väylä sitten n. 30+ ehkä löytää joku juuri eronnut tavallinen, hyvä mies/nainen. Mutta useimmiten eivät kauaa pysy sinkkuina jolleivät sitten sitä itse halua.

Tein aloituksen koska ihmetyttää tämä marmatus täällä että miehet eivät löydä naisia ja naiset eivät löydä kunnollisia miehiä jne jne. Katsokaa peiliin sukupuolesta riippumatta, kyllä se syy sieltä löytyy vaikka kuinka haluaisitte sen kieltää!

Täytyy tunnustaa että tottahan tuo mielestäni onkin. Lihavoin tekstistäsi ne kohdat jotka tunnistan itsessäni, ja en oikeastaan edes ihmettele miksi olen aina ollut yksin.

Vierailija
46/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tavis olen ja haluan parisuhteen. Vai olenkohan joku panoalfa :P En taida olla.

- m30

Vierailija
47/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat tavallisilla ihmisillä matalasti koulutettuja, maalla asuvia ja arvoiltaan konservatiivisia, olet ihan oikeassa.

Jos sulle tulee tosta parempi mieli, niin ok, näin olkoon.

T: Varakas pääkaupunkiseutulainen

Vierailija
48/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Haukottelee*

On ihanaa olla hulttio ja epätavallinen kaksvitonen nainen. En tarvii parisuhdetta, oma seura on parasta. <3

Vierailija
49/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen= väritön, hajuton, mauton, massaan hukkuva. Tavallisen vastakohta tarkoittaa palstalaisille aina vain negatiivisia ominaisuuksia.

Vierailija
50/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen= väritön, hajuton, mauton, massaan hukkuva. Tavallisen vastakohta tarkoittaa palstalaisille aina vain negatiivisia ominaisuuksia.

Sitä voi kukin miettiä illanvietossaan.... Toinen viettää aikaa perheen kanssa, ruokaa tehden ja kullan kainalossa iltasarjoja katsellen...

Toinen kököttää yksin sohvalla Netflixiä tuijottaen....

Mistä nyt kukin tykkää 😂

Vierailija
51/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuista on niin järkyttäviä stereotypioita että en enää nykyisin kerro suhdestatustani uusille tuttavuuksille. Arvuutelkoon rauhassa onko minulla miestä vai ei. 

Vierailija
52/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun loppuosan vastaajilta puuttuu lukemisen ymmärtäminen näköjään aikalailla kokonaan. 

Toistan vielä kerran että missään kohtaa ei ole sanottu että olisi jotenkin epätavallista tai epähaluttavaa yleisesti ottaen olla sinkkuna yli 25-vuotiaana. Aloituksessa sanotaan ainoastaan että jos on VASTENTAHTOISESTI sinkkuna yli 25-vuotiaana, siihen on joku aloituksessa luetelluista syistä.

Tavallisilla ihmisillä tässä tapauksessa tarkoitetaan kaikkia ihmisiä joilla EI OLE MITÄÄN ALOITUKSESSA LUETELTUJA parisuhdemarkkinoilla huonoa menestystä tuottavia asioita taakkanaan. Ihan turha siellä kenenkään huudella että maalaiset ja kaupunkilaiset ja koulutetut ja kouluttamattomat. Se ei liity mitenkään siihen. Aloituksessa on mainittu myös se epäkohta että jos asut maalla etkä halua muuttaa kaupunkiin ja olet mies tai jos asut kaupungissa ja et halua muuttaa maalle ja olet nainen niin se voi olla syynä siihen että parisuhdetta ei löydy. 

Oletteko tosissanne hölmöjä ettekä ymmärrä lukemaanne vai yritättekö viedä ketjua tahallaan johonkin ihan muuhun suuntaan, kun itse asiaan jota aloitus koskee teiltä ei löydykään kunnollisia vasta-argumentteja vaikka toivoisitte niin kun ette halua myöntää omaa osaanne siinä että sitä parisuhdetta ei löydy?

Toistan vielä miljoonannen kerran että tämä ketju ei oikeastaan koske heitä jotka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja iästä riippumatta, kuten aloituksessa melkein heti ensimmäisenä mainitaan! Ketjussa ei myöskään väitetä että kaikki yli 25-vuotiaat haluavat parisuhteen tai että se olisi ainoa oikea tapa ketjun aloittajankaan mielestä. Menikö se nyt jo perille? :D 

Vierailija
53/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun loppuosan vastaajilta puuttuu lukemisen ymmärtäminen näköjään aikalailla kokonaan. 

Toistan vielä kerran että missään kohtaa ei ole sanottu että olisi jotenkin epätavallista tai epähaluttavaa yleisesti ottaen olla sinkkuna yli 25-vuotiaana. Aloituksessa sanotaan ainoastaan että jos on VASTENTAHTOISESTI sinkkuna yli 25-vuotiaana, siihen on joku aloituksessa luetelluista syistä.

Tavallisilla ihmisillä tässä tapauksessa tarkoitetaan kaikkia ihmisiä joilla EI OLE MITÄÄN ALOITUKSESSA LUETELTUJA parisuhdemarkkinoilla huonoa menestystä tuottavia asioita taakkanaan. Ihan turha siellä kenenkään huudella että maalaiset ja kaupunkilaiset ja koulutetut ja kouluttamattomat. Se ei liity mitenkään siihen. Aloituksessa on mainittu myös se epäkohta että jos asut maalla etkä halua muuttaa kaupunkiin ja olet mies tai jos asut kaupungissa ja et halua muuttaa maalle ja olet nainen niin se voi olla syynä siihen että parisuhdetta ei löydy. 

Oletteko tosissanne hölmöjä ettekä ymmärrä lukemaanne vai yritättekö viedä ketjua tahallaan johonkin ihan muuhun suuntaan, kun itse asiaan jota aloitus koskee teiltä ei löydykään kunnollisia vasta-argumentteja vaikka toivoisitte niin kun ette halua myöntää omaa osaanne siinä että sitä parisuhdetta ei löydy?

Toistan vielä miljoonannen kerran että tämä ketju ei oikeastaan koske heitä jotka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja iästä riippumatta, kuten aloituksessa melkein heti ensimmäisenä mainitaan! Ketjussa ei myöskään väitetä että kaikki yli 25-vuotiaat haluavat parisuhteen tai että se olisi ainoa oikea tapa ketjun aloittajankaan mielestä. Menikö se nyt jo perille? :D 

Todetaanhan tuo jo otsikossakin mutta tainnut mennä muutamalta ohi... 

Vierailija
54/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

54: olen ikisinkku enkä tunnista yhtäkään aloituksessa lueteltua syytä ainoaksi oikeaksi syyksi omalle kohdalleni. Tiedän itse parhaiten suurimman syyn sinkkuudelleni: kukaan randomi anonyymi vauvapalstalta ei tiedä. Ja noita sinkkuuteni syitä ei voi reaalimaailmassakaan kukaan ulkopuolinen arvata.

Vierailija
55/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54: olen ikisinkku enkä tunnista yhtäkään aloituksessa lueteltua syytä ainoaksi oikeaksi syyksi omalle kohdalleni. Tiedän itse parhaiten suurimman syyn sinkkuudelleni: kukaan randomi anonyymi vauvapalstalta ei tiedä. Ja noita sinkkuuteni syitä ei voi reaalimaailmassakaan kukaan ulkopuolinen arvata.

Varmaan tiedätkin parhaiten mihin kategoriaan se noista menee. 

Vierailija
56/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mene aloituksessa mainittuihin kategorioihin.

Vierailija
57/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa mikä kategoria siitä olisi unohtunut? Fyysinen sairaus siitä ehkä puuttuu joka voi toki haitata, mutta se nyt on varmaan sellainen ns. ilmiselvä ongelma että siksi unohtunut. Mutta toisaalta jos on vakava fyysinen sairaus niin ei enää mene ns. tavallisen ihmisen kategoriaan siinä mielessä mitä tässä nyt on haettu. 

Vierailija
58/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa mikä kategoria siitä olisi unohtunut? Fyysinen sairaus siitä ehkä puuttuu joka voi toki haitata, mutta se nyt on varmaan sellainen ns. ilmiselvä ongelma että siksi unohtunut. Mutta toisaalta jos on vakava fyysinen sairaus niin ei enää mene ns. tavallisen ihmisen kategoriaan siinä mielessä mitä tässä nyt on haettu. 

Sitten kannattaa hankkia elämänkokemusta jos et käsitä miksi aloituksen lista on naurettavan rajoittunut. Nykyaikana uuden deitin saa parissa kymmenessä minuutissa halutessaan liukuhihnalta, joten pienetkin virheet voivat johtaa vastentahtoiseen sinkkuuteen ja tähän ei tarvita missään nimessä mt-ongelmia, pummiutta tai alkoholismia.

BTW, myös iso osa moniongelmaisista seurustelevat, mutta sinähän tämän toki tiesitkin jo, etkös?

Ja ei, minun sinkkuuteni yhtenä isoimpana syynä ei ole edelleenkään mikä vakava fyysinen sairaus. 

Vierailija
59/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan ihmiset eivät aina tunnista omia ns. "vikojaan". En toki varmasti aina itsekään omiani. 

Vierailija
60/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa hankkia elämänkokemusta jos et käsitä miksi aloituksen lista on naurettavan rajoittunut. Nykyaikana uuden deitin saa parissa kymmenessä minuutissa halutessaan liukuhihnalta, joten pienetkin virheet voivat johtaa vastentahtoiseen sinkkuuteen ja tähän ei tarvita missään nimessä mt-ongelmia, pummiutta tai alkoholismia.

BTW, myös iso osa moniongelmaisista seurustelevat, mutta sinähän tämän toki tiesitkin jo, etkös?

Ja ei, minun sinkkuuteni yhtenä isoimpana syynä ei ole edelleenkään mikä vakava fyysinen sairaus. 

Juu ja iso osa ylipainoisista, maalla asuvista, kaupungissa asuvista, ym ym ym. Nyt puhuttiin siitä osasta joka ei seurustele vaikka haluaisi.