Avovaimoni teki minulle isänpäiväkakun, vaikka minulla ei ole lapsia
Olen muutaman kuukauden ajan asunut yhdessä avoliitossa naisen kanssa, jolla on yksi lapsi. Minulla ei ole omia lapsia. Olin eilen iltavuorossa,joten nukuin tänään aamulla pitkään. Kun heräsin ja menin keittiöön, huomasin, että avovaimoni oli tehnyt minulle isänpäiväkakun ja ostanut isänpäiväkortin. Minä kysyin, että mitä varten sä olet minulle tehnyt isänpäiväkakun, kun enhän minä ole kenenkään isä, jolloin hän suuttui.
Kommentit (22)
No eikös tuo ollut mukava ele häneltä. Kortti ehkä too much mutta silti.
Ehkä sillä lapsiparalla ei ole elämässään muuta isähahmoa kuin paska ap.
Ehkä teillä pian on lapsi? Ehkä jo ensi isänpäivänä?
Kuulostaa siltä, että sillä naisella on ollut päässään jokin harhainen kuvitelma, että sä AP olet nyt lasten uusi isä ja te elätte yhdessä perheenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutsi uusi random poikaystävä ole mikään isähahmo.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sillä naisella on ollut päässään jokin harhainen kuvitelma, että sä AP olet nyt lasten uusi isä ja te elätte yhdessä perheenä.
Joo, voi liittyä siihen, että ap käyttäytyy kuin isä, eli lojuu sohvalla, laiminlyö samassa huushollissa asuvaa lasta ja antaa naisen tehdä kaikki kotityöt. Lisäksi ap:llä on kikkeli, jonka perusteellahan miehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja isyyteen ym, ym., mutta kuten ap:stä näemme, hän ei ole mikään mies vaan pikkuvauva.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin paska ? Jos ei lupautunut isäksi avovaimon lapselle, niin ei se paskaa tee. Lapsella on jo isä, elävä kuollut tai karannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi liittyä siihen, että ap käyttäytyy kuin isä, eli lojuu sohvalla, laiminlyö samassa huushollissa asuvaa lasta ja antaa naisen tehdä kaikki kotityöt. Lisäksi ap:llä on kikkeli, jonka perusteellahan miehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja isyyteen ym, ym., mutta kuten ap:stä näemme, hän ei ole mikään mies vaan pikkuvauva.
Ai AP on idiootti, jos ei halua alkaa leikkiä isää toisten ihmisten lapselle?
Eikö se sun avovaimo voinut tehdä kakkua vaikka omalle isälleen tai lapsen isälle?
Avokkisi teki sen kakun oman isänsä kunniaksi ääliö.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sun oma tulkinta. Ja olet kyllä itsekin idiootti, jos kuvittelet voivasi päästä naisen sydämeen, vaikka halveksit ja kaltoinkohtelet hänen avutonta, alaikäistä lastaan. Millä logiikalla kohtelisit itse siittämääsi yhtään sen paremmin?
"Olen muutaman kuukauden ajan asunut yhdessä avoliitossa naisen kanssa, jolla on yksi lapsi. Minulla ei ole omia lapsia."
Tämän takia. Asut sen naisen kanssa jolla on lapsi a hän on avovaimosi joten tavallaan olet nyt isäpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin paska ? Jos ei lupautunut isäksi avovaimon lapselle, niin ei se paskaa tee. Lapsella on jo isä, elävä kuollut tai karannut.
Ap:llä on myöskin äiti jo ennestään. Mihin hän avovaimoa tarvitsee, kun ei infantiilina kykene edes panemaan naista, johon joku muu on koskenut.
Ehkä avovaimo tietää jotain mitä sinä et. Sinulla voi hyvinkin olla lapsi hänen kohdussaan, ehkä jopa kaksoset!
Te trollipojut olette todella surkeita näissä saduissanne. Suosittelen opiskelemaan kasvatus- ja kehityspsykologiaa ja yrittämään sen verran itsereflektiota, että tajuaisitte, mitä kannattaa itsestänne paljastaa ja mitä ei.
Ap on henkisesti eli psykoseksuaalisesti epäkypsä, lapsentasoinen mies, jolle nainen on hoivaaja eli äiti. Niinpä hänestä itsestään ei ole koskaan kumppaniksi aikuiselle tai isäksi lapselle, koska hänen kehityksensä on jumissa varhaisteini-iässä.
Oletko avokkisi isä? Meillä uusperheessä minä teen kakun ja käymme kahvilla minun isäni luona lasten kanssa. Mies saa omaa aikaa sillävälin.
Onko avokki raskaana? Onnea tulevalle isälle.
0/5, mutta kyllähän tälläkin saa mammoja huudatettua.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sun oma tulkinta. Ja olet kyllä itsekin idiootti, jos kuvittelet voivasi päästä naisen sydämeen, vaikka halveksit ja kaltoinkohtelet hänen avutonta, a
Et ole kyllä mikään penaalin terävin kynä, vaikkei isäksi ala lapselle ei se ole kaltoin kohtelua eikä halveksuntaa, vaan elämää. Ei kai kukaan kasvata lastaan niin imbesilliksi että lapsi pitää kaikkia mies henkilöitä elämässään isänä.
Jätit kertomatta ettet ole missään tekemisissä avovaimosi lapsen kanssa.