Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisia, kunnollisia 25+ parisuhdetta haluavia ihmisiä ei ole vapaina.

Vierailija
28.07.2016 |

Aina on joku syy jos ei löydä parisuhdetta, oli mies tai nainen.

Jos joku tavallinen, kunnollinen ihminen tulee sinkkumarkkinoille, ei se siellä kauaa pyöri.

Jotkut eivät halua parisuhdetta, toiset eivät kelpuuta ketään. Huomattavan ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, täysin antisosiaalisia jotka eivät tapaa ketään missään, omissa ympyröissä pelkästään pyöriviä esim pienet tuppukylät, elämäntapatyöttömiä, nais/miesvihaajia ja katkeroituneita, pelkkää seksiä etsiviä pelimiehiä ja -naisia, ym ym, näitä kyllä vapaana riittä kummassakin sukupuolessa.

Mutta totuus on että useimmiten ne ihan tuiki tavalliset itsensä elättävät, normaalit ihmiset halutessaan pariutua pariutuvat useimmiten 25-vuotiaiksi mennessä. Eroja tietenkin tulee, ja se onkin yksi väylä sitten n. 30+ ehkä löytää joku juuri eronnut tavallinen, hyvä mies/nainen. Mutta useimmiten eivät kauaa pysy sinkkuina jolleivät sitten sitä itse halua.

Tein aloituksen koska ihmetyttää tämä marmatus täällä että miehet eivät löydä naisia ja naiset eivät löydä kunnollisia miehiä jne jne. Katsokaa peiliin sukupuolesta riippumatta, kyllä se syy sieltä löytyy vaikka kuinka haluaisitte sen kieltää!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! 

Vierailija
2/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy tähän on myös se että jos ei ole valmis lähtemään mihinkään omasta ympäristöstään. Eli tiedossa on että naisia on enemmän kaupungeissa ja miehiä maaseudulla. Jos ei se maaseudun mies ole valmis muuttamaan kaupunkiin tai jos se kaaupungin nainen ei ole valmis muuttamaan maaseudulle niin turhe heidän on kummankaan yksinäisyyttä ja parisuhteen puuttumista valittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti parhaat viedään 18-vuotiaina. Itse olen ruma nainen, sain vaan eronneen paskiaisen 25-vuotiaana.

Vierailija
4/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt. Etkö oo jo oppinut, että se on naisten vika, että Pena 32v ei oo vieläkään saanut edes ensisuudelmaa. Pitäs jonkun Sara Siepin kotoa hakea.

Ja Sirpalle 30v ei kelpaa kuin oopperasta, viinistä, lääketieteestä, taiteesta, intialaisesta ruoasta ja baletista kiinnostunut mies. 190cm ja tumma ja tulinen. Jos näitä kriteereita ei täytä, niin se loppui yhteen tapaamiseen.

Huoh. Eli täysin samaa mieltä ap:n kanssa

Vierailija
5/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy tähän on myös se että jos ei ole valmis lähtemään mihinkään omasta ympäristöstään. Eli tiedossa on että naisia on enemmän kaupungeissa ja miehiä maaseudulla. Jos ei se maaseudun mies ole valmis muuttamaan kaupunkiin tai jos se kaaupungin nainen ei ole valmis muuttamaan maaseudulle niin turhe heidän on kummankaan yksinäisyyttä ja parisuhteen puuttumista valittaa. 

Jos se maaseudun mies päivittää vaatekaappiaan, käy parturissa, on normaalipainoinen, työllinen ja vieläpä päihdeongelmaton, niin kyllä sillä naisia riittää.

Vierailija
6/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne parhaat viedään jo päiväkodissa. Peruskoulussa on jo myöhäistä.

Vierailija
7/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti parhaat viedään 18-vuotiaina. Itse olen ruma nainen, sain vaan eronneen paskiaisen 25-vuotiaana.

Ulkonäön merkitys ei kuitenkaan ole niin älyttömän suuri kun luulisi, sillä molemmissa sukupuolissa niissä tavalliseen kastiin menevissä on paremman näköisiä ja ei niin hyvän näköisiä. 

Toki jos olet jotenkin epämuodostuneen ruma niin hankaluuksia voi olla, mutta jos on normaalipainoinen, siistit ehjät vaatteet, hygienia kunnossa jne. 

Vierailija
8/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se maaseudun mies päivittää vaatekaappiaan, käy parturissa, on normaalipainoinen, työllinen ja vieläpä päihdeongelmaton, niin kyllä sillä naisia riittää.

Voi toki olla, mutta jos kaikki em. asiat on kunnossa ja silti naista ei löydy niin silloin on syytä tarkistaa sijaintiaan. 

Vierailija
9/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kunnollinen ja ihan tavallinen mies kyllä jää helposti sinkuksi Suomessa, jos kunnioittaa tai pelkää naista liikaa. Varsinkaan jos ei osaa lukea näitä naisten vihjeitä, mitä suurin osa miehistä ei osaa. Isosta osasta naisista ei alussa pysty mitenkään lukemaan mitään kiinnostuksen merkkejä(ovat ujoja), joten asialinjalla ei pitkälle pötkitä. Itse olin aivan toivoton naisten kanssa, kun en uskaltanut syventää yhteyttä ikinä mihinkään suuntaan. Vasta kun asiat paremmin tietävät kaverit jankuttivat tarpeeksi kauan, että sun pitää vaan olla röyhkempi, seksinhaluisempi ja näyttää se niin homma alkoi toimia paremmin. Kiltille miehelle oli aluksi ihan käsittämätön paikka ymmärtää, että joku nainen voi haluta seksiä _minun_ kanssani :O Eihän minussa ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
10/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kehittyvät eri tahtiin. Kaikilla ei ole elämä muuten valmiina 25-vuotiaana tai edes 35-vuotiaana mutta se ei tee vähemmän "kunnollista". Näyttää että et ole tutustunut kovin monenlaisiin ihmiskohtaloihin.

Voi tietysti kehäpäätelmän avulla määritellä kaikki pariutuvat normaaleiksi ja päinvastoin.

Vierailija
11/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias, söpö, lyhyt, normaalipainoinen nainen. Iloinen ja hauska, joten jään aina vain miesten ystäväksi. En ole mt-ongelmainen, olen tosin aineenopettaja, se tuntuu olevan isompi miinus.

Miestä kohtaan kriteerit: ei polttaisi tupakkaa ja käyttäisi alkoholia kohtuudella. Ei muita toiveita, mies saa olla ylipainoinen, kalju tms., ulkonäkö ei vaikuta. Ehkä olen sitten surkimus parisuhdemarkkinoita ajatellen ja vaadin liikaa.

Vierailija
12/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että sosiaaliset paineet eivät nykyisin ole niin kauhean suuret, että parisuhde pitäisi olla tai ainakaan pysyvä. Muutama vuosikymmen sitten oli ihan normaalia, että viimeistään 25v oli naimisissa, asuntovelkaa ja lapsi tulossa tai toinen.

Nykyisin on vähän outoa, jos 25v elämä on tuollaista, nuoruutta on jatkettu molemmista päistä.

Aina on ollut niitä, jotka eivät parisuhdetta ole saaneet tai halunneet, eiköhän joka suvussa ole se vanhapiika täti tai vanhapoika setä. Enpä tosin ole kuullut, että 72v Martti-setäni olisi kertaakaan syyttänyt naisia siitä että ei omaa perhettä ole, elämä vain on mennyt niin, oli vastaus 5v pojalleni kun tämä jalkapallo-ottelun tuoksinassa kysäisi, miksei Martsu sul oo vaimoo?

Vierailija
13/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-vuotias, söpö, lyhyt, normaalipainoinen nainen. Iloinen ja hauska, joten jään aina vain miesten ystäväksi. En ole mt-ongelmainen, olen tosin aineenopettaja, se tuntuu olevan isompi miinus.

Miestä kohtaan kriteerit: ei polttaisi tupakkaa ja käyttäisi alkoholia kohtuudella. Ei muita toiveita, mies saa olla ylipainoinen, kalju tms., ulkonäkö ei vaikuta. Ehkä olen sitten surkimus parisuhdemarkkinoita ajatellen ja vaadin liikaa.

No olet vasta juuri sen 25v, alappa katselemaan ympärillesi niin ei kauaa mene.

Vierailija
14/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että sosiaaliset paineet eivät nykyisin ole niin kauhean suuret, että parisuhde pitäisi olla tai ainakaan pysyvä. Muutama vuosikymmen sitten oli ihan normaalia, että viimeistään 25v oli naimisissa, asuntovelkaa ja lapsi tulossa tai toinen.

Nykyisin on vähän outoa, jos 25v elämä on tuollaista, nuoruutta on jatkettu molemmista päistä.

Aina on ollut niitä, jotka eivät parisuhdetta ole saaneet tai halunneet, eiköhän joka suvussa ole se vanhapiika täti tai vanhapoika setä. Enpä tosin ole kuullut, että 72v Martti-setäni olisi kertaakaan syyttänyt naisia siitä että ei omaa perhettä ole, elämä vain on mennyt niin, oli vastaus 5v pojalleni kun tämä jalkapallo-ottelun tuoksinassa kysäisi, miksei Martsu sul oo vaimoo?

Niin, no se onkin yksi syy että jos ei sitä parisuhdetta edes halua. Toki sellaisia on vapaana. Mutta jos ja kun päättävät haluta ja edellä kerrotut speksit on kunnossa niin kyllä se parisuhde löytyy. 

Vierailija
15/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tulee eteen vasta 35v jälkeen, ellei siihen mennessä ole vakiintunut.

Vierailija
16/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päälle kolmekymppinen, iloinen ja keskustelukykyinen, akateemisesti koulutettu, hygieniastani huolehtiva, normaalimitoissa ja normaalin näköinen (en mikään kaunotar, mutten mielestäni rumakaan), ei ongelmia alkoholin tai muiden aineiden kanssa, ei yh-lapsia. Sinkku olen ja sinkkuna todennäköisesti pysyn, koska en tapaa tuosta vaan sormeani heiluttamalla vapaita ja kiinnostavia miehiä, enkä käytä mitään deittailu- tai treffipalveluja. Hyväksyn sen faktan aivan täysin, että minun itseni pitäisi muuttaa käytöstäni ja aktivoitua, jos haluaisin itselleni kumppanin. Enkä aktivoitumisesta huolimatta välttämättä löytäisi, sillä onnenkauppaahan sekin osaltaan on. Pitäisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tavata oikea ihminen. Toistaiseksi en ole vaivautunut etsimään, mutta toistaiseksi olen myös ollut satunnaisista yksinäisyyden puuskista huolimatta varsin tyytyväinen elämääni. Voi olla, että joskus alkaa harmittaa ja sitten varmaan olenkin jo liian vanha lihamarkkinoille (tosin monen mielestä olen varmaan jo nyt). Mutta en jaksa murehtia mahdollista murehtimista etukäteen :P

Vierailija
17/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi tavallisen kumppanin? Minun kumppanini on erityinen.

Vierailija
18/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon päälle kolmekymppinen, iloinen ja keskustelukykyinen, akateemisesti koulutettu, hygieniastani huolehtiva, normaalimitoissa ja normaalin näköinen (en mikään kaunotar, mutten mielestäni rumakaan), ei ongelmia alkoholin tai muiden aineiden kanssa, ei yh-lapsia. Sinkku olen ja sinkkuna todennäköisesti pysyn, koska en tapaa tuosta vaan sormeani heiluttamalla vapaita ja kiinnostavia miehiä, enkä käytä mitään deittailu- tai treffipalveluja. Hyväksyn sen faktan aivan täysin, että minun itseni pitäisi muuttaa käytöstäni ja aktivoitua, jos haluaisin itselleni kumppanin. Enkä aktivoitumisesta huolimatta välttämättä löytäisi, sillä onnenkauppaahan sekin osaltaan on. Pitäisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tavata oikea ihminen. Toistaiseksi en ole vaivautunut etsimään, mutta toistaiseksi olen myös ollut satunnaisista yksinäisyyden puuskista huolimatta varsin tyytyväinen elämääni. Voi olla, että joskus alkaa harmittaa ja sitten varmaan olenkin jo liian vanha lihamarkkinoille (tosin monen mielestä olen varmaan jo nyt). Mutta en jaksa murehtia mahdollista murehtimista etukäteen :P

Niin no sinullahan löytyy siis aivan ymmärrettävä syy, et varsinaisesti etsi, eikä piireihisi kuulu ilmeisesti paljon paikkoja missä sinkkumiehiä tapaisitkaan. Et siis syytä siitä vastakkaista sukupuolta että et löydä puolisoa. 

Vierailija
19/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Etkö oo jo oppinut, että se on naisten vika, että Pena 32v ei oo vieläkään saanut edes ensisuudelmaa. Pitäs jonkun Sara Siepin kotoa hakea.

Ja Sirpalle 30v ei kelpaa kuin oopperasta, viinistä, lääketieteestä, taiteesta, intialaisesta ruoasta ja baletista kiinnostunut mies. 190cm ja tumma ja tulinen. Jos näitä kriteereita ei täytä, niin se loppui yhteen tapaamiseen.

Huoh. Eli täysin samaa mieltä ap:n kanssa

Hih, Penat ja Sirpat on nykyään 50-60 v.

t  Sirpa 50 v.

Vierailija
20/66 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi tavallisen kumppanin? Minun kumppanini on erityinen.

No hieno homma, jos hän siis on yleisellä tasolla katsoen jotenkin erityinen, ja se on sinulle tärkeää. 

Tottakai oma kumppani on jokaiselle ihmiselle itselleen erityinen mutta siitähän tässä ei nyt puhuttu, eikä tarkoitettu.