Erosta alle kk, kuvioissa vauva - Kannattaako lähteä treffeille?
Eli jäin vajaa kk sitten kaksin kohta 5-kuukautisen vauvan kanssa.
Sain kutsun leffaan yhdeltä puoltutulta tytöltä. Tyttö on tietonen tästä mun tilanteesta, mutta ei näytä häntä haittaavan.
Itse tässä mietin että kannattaakohan mennä? Tyttö vakuutteli ettei tässä mitään kirkkoa olla varaamassa, ihan vaan leffa 😃.
Mitä mieltä muut on?
Kommentit (28)
Tottakai menet. Ei mitään järkeä kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt oikeasti. Stop. Ei.
Kuvitellaan hetki että ap on alle vuoden ikäisen lapsen yh-äiti. Mitä sanoisitte hänelle? Kenties kehottaisitte keskittymään lapseen, sillä tämä on hyvin pieni ja lapselle ei tee hyvää olla erossa pääasiallisesta huoltajastaan ellei ole pakko?
Näin se menee myös siinä tapauksessa kun se pääasiallinen huoltaja on isä.
Treffien aika tulee, mutta se ei ole nyt. Suostumalla treffeille annat viestin, että vauva on oikeastaan toissijainen asia elämässäsi josta voi ottaa lomaa kun siltä tuntuu. Ei, ei ja vielä kerran ei. Niin viattomasti kuin ajatteletkin, rakennat tietä tuhoon.
Vaikka eläisit parisuhteessa niin kyllähän siitä vauvasta tulee lomaa välillä otettua. Vai olisitko itse 24/7 vain ja ainoastaan vauvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt oikeasti. Stop. Ei.
Kuvitellaan hetki että ap on alle vuoden ikäisen lapsen yh-äiti. Mitä sanoisitte hänelle? Kenties kehottaisitte keskittymään lapseen, sillä tämä on hyvin pieni ja lapselle ei tee hyvää olla erossa pääasiallisesta huoltajastaan ellei ole pakko?
Näin se menee myös siinä tapauksessa kun se pääasiallinen huoltaja on isä.
Treffien aika tulee, mutta se ei ole nyt. Suostumalla treffeille annat viestin, että vauva on oikeastaan toissijainen asia elämässäsi josta voi ottaa lomaa kun siltä tuntuu. Ei, ei ja vielä kerran ei. Niin viattomasti kuin ajatteletkin, rakennat tietä tuhoon.
Mä oon eri mieltä sen suhteen, ettei vauvalle tee hyvää olla erossa pääasiallisesta huoltajasta. Mun mielestä on tärkeetä että oppii olemaan ihan pienestä muidenkin kun omien vanhempiensa kanssa. Ei tietenkään mitään älyttömän pitkiä aikoja. Meillä tilanne on se että vauva on aina vaan sellasilla ihmisillä hoidossa, joiden kanssa on muutenkin tekemisissä. Kyse on aina muutamista tunneista. En tiedä miten sulla on, mutta paljon paremmin sitä arkea ja vauvaa jaksaa hoitaa jos saa välillä tunnin pari omaa aikaa.
- Minä joka aloitin keskustelun
Vierailija kirjoitti:
Lueskelinkin aikaisempaa keskusteluasi :) kiva kuulla, että menee hyvin.
Kirjoitat hyvin ja olisikin kiva lukea tekemisistäsi lisää esim. blogin muodossa. Yleensä kun vauvan kanssa yksinjääneet ovat naisia, niin kiinnostaisi kuulla miten miehellä sujuu lapsen kanssa. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan etkä loukkaannu törkeästä yleistyksestä :D
Lähde vaan ehdottomasti leffaan. Parisuhdetta ei ole edes pakko miettiä, ystäväkin tekisi varmasti hyvää kun olisi toinen aikuinen jonka kanssa jutella. Pienen vauvan kanssa yksinolo on niin rankkaa :/
Kiitti ☺ No en tosta blogista tiedä, lukisko sitä oikeesti joku? Ja epäilen etten oikeen hallitsis sitä blogin pystyssä pitoo 😃.
- Minä joka aloitin keskustelun
Ehdottomasti blogi! Tässä yksi kiinnostunut lukija lisää :D
Mammat huutaa blogin perään, mutta heti jos ap sattuisi kirjoittamaan sinne jotain, mistä eivät tykkää, niin av:lle tulisi haukkumisketjuja.
Ei kannata myydä yksityisyyttään.
Tietysti menet. Ei elämä vielä ole päättynyt. Tyttökin vaikuttaa tolkun tyypiltä.