Oliko teillä alkoholin lopettaneilla tällaisia oireita
Lopetin juomisen noin viikko sitten. Oireet alkoivat viime perjantaina, jolloin olisin ennen normaalisti juonut alkoholia ja jatkuu vieläkin. Join suunnilleen viikon välein koko aikuisiän joten kroppa luultavasti tottunut.
Olen helposti ärtyinen, lyhyt pinna, nälän kaltainen tunne vaikka olisin juuri syönyt, jotenkin koko ajan fyysisesti epämukava olo. Nukun huonosti ja kiristelen leukojani.
Henkisesti ei mitään ongelmaa. En halua enkä aio juoda alkoholia. Ei tee mieli nyt eikä enää koskaan. Oireet täysin fyysisiä.
Kommentit (24)
Paljonko se sinun viikkoannos oli?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se sinun viikkoannos oli?
Aika paljon.
Nuo oireethan ovat myös psyykkisistä syistä johtuvia vaikka ovat fyysisiä. En minäkään aina tiedä mikä on fyysistä tai psyykkistä oireilua.
Leukasi kaipaavat toimintaa, juo vissyä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo oireethan ovat myös psyykkisistä syistä johtuvia vaikka ovat fyysisiä. En minäkään aina tiedä mikä on fyysistä tai psyykkistä oireilua.
Niin ovat.
alkoholi on hermomyrkky, joten sinulla on hieman vaurioitunut hermosto tällä hetkellä. sinun täytyy nyt levätä ja antaa aivoille aikaa toipua. luultavimmin menee ohitse, jos et ole pitkään käyttänyt.
Tuossa käsitellään alkoholin vaikutuksia. Pitkä mutta mielenkiintoinen. Mainitsemasi oireet ovat tyypillisiä.
Vierailija kirjoitti:
alkoholi on hermomyrkky, joten sinulla on hieman vaurioitunut hermosto tällä hetkellä. sinun täytyy nyt levätä ja antaa aivoille aikaa toipua. luultavimmin menee ohitse, jos et ole pitkään käyttänyt.
Eiköhän. En ole alkoholisti, vaan tyypillinen lapseton kolmekymppinen viinittelyineen. Olen normaalisti erittäin tasapainoinen ja hyvin herkkä tunnistamaan tunteeni. Jollain toisella nämä samat oireet saattaisivat jäädä huomioimatta.
Itselläni oli tuollaista, kun lopetin tupakoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa käsitellään alkoholin vaikutuksia. Pitkä mutta mielenkiintoinen. Mainitsemasi oireet ovat tyypillisiä.
Pitkän puoleinen video, joten täytyypä vaikka laittaa pyörimään taustalle kun teen jotain kotitöitä. Kiitos suosituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, siksi tunnistan oireet vieroitusoireiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, siksi tunnistan oireet vieroitusoireiksi.
Niitähän ne.
Kyllä oli. Äksyilin jopa koiralleni, mitä en ikinä ole tehnyt. Se on oikeasti sitä että normaalit aivokemiat palaa kohdilleen, pahimman mahdollisen kautta. Pitää muistaa että paluu on se tärkein, ja oikeasti on tosi hienoa että sinulla on se tunne että nyt riitti.
Pitkä voi olla selviämisen taival. Itse olen ollut kännissä 20-vuotiaasta asti, nyt 35 ja elämä (saisi jo) voittaa.
Vieroitusoireita. Mulla meni vuosi että unettomuus alkoi helpottaa, olin myös kerta viikkoon-kännääjä
Sinänsä kaikessa epämukavuudessaan nämä oireet ovat käteviä siksi, että nyt on jotain konkreettista todistetta siitä, että kyseessä on myrkky. Helpottaa lopettamispäätöstä entisestään. Ap
Ihan normaaleja vieroitusoireita ovat. Pahimmat kestää pari viikkoa, mutta itse kun olin juonut lähes 20 vuotta päivittäin (iltaisin 6-10 annosta) niin kesti puolisen vuotta että kaikki oireet loppui.
Minulla. noita inhottavampi vielä oli täysi anhedonia eli mikään ei tuottanut nautintoa. Se on tavallista, koska alkoholi on tuottanut luonnottoman korkean dopamiinipiikin päivittäin niin luonnollisten lähteiden stimulaatio ei enää riitä tavoittamaan onnellisuudentunteen "set point" tasoa. Mutta sekin ajan kanssa korjautuu.
Aika kreivin aikaan lopetat jos olet 18-vuotiaasta liuottanut aivojasi kerta viikkoon
Vierailija kirjoitti:
Aika kreivin aikaan lopetat jos olet 18-vuotiaasta liuottanut aivojasi kerta viikkoon
Täydellinen ihminen ei olisi koskaan toki aloittanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen ei olisi koskaan toki aloittanutkaan.
:D Voi mitkä triggeröitymiset.
Ei ollut