Oletko koskaan kokeillut kimppakivaa?
Ja sukupuolesi? Kokemuksia saa kertoa kommenteissa :)
Kommentit (10)
joskus aikoinaan pääsin kokeilemaan kimppakivaa, tyttöystäväni ja hänen siskonsa kanssa.
t. heteromies
Kerran yksi pariskunta tarjosi mahdollisuuden isokaluiselle ja tartuin tilaisuuteen. Vähän häiritsi se, kun mies halusi ottaa kuvia kun kaluni upposi hänen vaimoonsa. Mutta ihanaa oli. Unta häiritsi hieman se, että he peuhasivat sen jälkeen keskenään kutsumatta minua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
joskus aikoinaan pääsin kokeilemaan kimppakivaa, tyttöystäväni ja hänen siskonsa kanssa.
t. heteromies
Hyvä mulla on kaks vakipanoo, olen mies he soittavat kun haluavat kyrpää. Aika usein, ollut jo muutaman vuoden, ei tartte vetää hanskaan.
Heteromies ehkä he ovat bi henkisiä.
En, mutta mielellään kokeilen jos tulee tilaisuus :)
Lähimpänä oli joskus nuorena miehenä kun tyttö jonka kanssa olin edellisenä yönä katsoi vierestä kun toinen otti minulta aamukahvin jälkeen suihin ja sen jälkeen läksin tämän edellisöisen tytön kanssa siitä sitten ulos puun alle mökin viereen n***aan :)
Vaimolle olen oikeaa kimppaa ehdottanut useastikin - joskus lämpenee joskus ei - en tiedä pääseekö ikinä toteutukseen.
Ehdottomasti haluaisin kokeilla. 2n+m ja 2m+n kokoonpanoilla.
Bi-uteliasmies
voisin kokeilla sellaista, että olisi kaksi miestä ja yksi nainen. pitää vai huolehtia siitä, etten vahingossa kosketa penikselläni toisen miehen vehjettä. se voisi olla ikävä kokemus.
En, enkä tunne minkäänlaista halua siihen suuntaan.
M38