Sebastian Tynkkysen haastattelu Huomenta Suomessa (27.7.2016)
Kommentit (28)
Jotenkin sitä toivoisi, että isot pojat on vaan huijanneet Sebun noihin rasismihommiin mukaan ilman että se itsekään tajuaa missä on. Sitten jossain vaiheessa herää todellisuuteen, pyytää anteeksi ja jättää rasismin. Katsojat saisi vanhan ihku suosikkinsa takaisin pahuuden pauloista. No, tuskin tulee tapahtumaan.
Juontaja itse kunnon rasisti. Ei saa esittää eriäviä mielipiteitä? Sharia lakejahan on noudatettu jo tiettyjen rikosten yhteydessä, esim. porilaistytön polttomurha. Tälle sitten nauretaan ettei ole totta?
Naurakaa vaan suvikset!! Natsitkin lyötiin aikoinaan ja teidän unelmakin tulee päättymään vielä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja itse kunnon rasisti. Ei saa esittää eriäviä mielipiteitä? Sharia lakejahan on noudatettu jo tiettyjen rikosten yhteydessä, esim. porilaistytön polttomurha. Tälle sitten nauretaan ettei ole totta?
Iso-Britanniassakin on ollut virallisia sharia-tuomioistuimia jo kymmenen vuotta. Ihan normaalia monikultturismia, omat säännöt eri ryhmille. Sitä en vaan ymmärrä, että kuka tuollaista kehitystä haluaa Suomeen.
Laitoin Mtv:lle palautetta toimittajan asiattomasta käytöksestä.
Ihmettelen, että noilla eväillä mukana politiikassa. Seuraavaksi persuihin se perusanaali-mies