Sebastian Tynkkysen haastattelu Huomenta Suomessa (27.7.2016)
Kommentit (28)
Tynkkynen puhuu täyttä asiaa tuossa videossa!
Tynkkynen on vähän yksinkertainen, mutta hyvä että edes joku puhuu näistä asioista. Ei ne kovin fiksuja uskaltais päästääkkään haastateltavaks.
Viestejä poistuu, mutta haukkumaviestit saa jäädä. Hmm.
Onko tää se missä on haastateltava unohtanut laittaa housut jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se missä on haastateltava unohtanut laittaa housut jalkaan?
Joku ei ymmärrä muodista mitään, hehheh.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on vähän yksinkertainen, mutta hyvä että edes joku puhuu näistä asioista. Ei ne kovin fiksuja uskaltais päästääkkään haastateltavaks.
Aikalailla edukseenhan Tynkkynen tuntui esiintyvän. Varsinkin, jos otetaan lähtökohdaksi se, että poliitikko puhuu lähtökohtaisesti aina kannattajilleen.
Yksinkertainen vaikutelma syntyy enemmänkin tuosta välittömyydestä ja murteesta kuin järjen vähyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se missä on haastateltava unohtanut laittaa housut jalkaan?
Joku ei ymmärrä muodista mitään, hehheh.
Persulandia ON muodin ja tyylikkyyden kehto, eikös se ole se teidän motto?
Totta, että Sebu olisi voinut laittaa toisenlaiset housut jalkaansa. Mutta kyllä minua nolotti enemmän haastattelijan puolesta.
Hölmö vaikutelma. Mutta fiksumpi kuin Oinonen tai Huhtasaari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se missä on haastateltava unohtanut laittaa housut jalkaan?
Joku ei ymmärrä muodista mitään, hehheh.
Just niin Putkonen
Nimen pitäisi oikeasti olla Sebastian TYRKKYnen ei TYNKKYnen.
Vierailija kirjoitti:
Nimen pitäisi oikeasti olla Sebastian TYRKKYnen ei TYNKKYnen.
Joka paikan julkisuusTyrkkynen
Toimittajan virnuilu oli kyllä aika kyseenalaista ja epäammattimaista käytöstä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, eikä sitä varsinkaan toimittajan asemassa olevan ole syytä virnuilla millään lailla.
Kylähullua haastatellessa pitäisi naama olla näkkärillä
Sekavaa. Persut syöksyy koko ajan alaspäin
Tynkyllä ei ole kaikki muumit laaksossa...Se setä/täti mikä lie voisi lähteä mielisairaalaan
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Tynkky on aivovammainen
Ihmettelen muuten miten se on edes päässyt mihinkään puolueeseen.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä