Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesäloma lihottaa

Vierailija
27.07.2016 |

Kävin äsken puntarilla ja hyi olkoon kun on tullut lisää kiloja loman aikana. Siideriä, grilliruokaa ja kaikkea hyvää tullu mässättyä päivittäin. Kuinkas teillä muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan pari kiloa. Johtuen siitä, että lomalla ei tule liikuttua yhtä paljon kuin töissä ollessa. Syönyt olen toki samaan malliin ja enemmänkin :D No ensi viikolla paluu töihin ja taas saa heilua ja olla jaloillaan, joten eiköhän nuo rasvat tuosta sula.

Vierailija
2/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo tuli lisää muutaman viikon ulkomaanreissulla. Ymmärtäähän sen kun syö 2x päivässä ravintolassa ja jäätelöä joka päivä:D

Kotosalla tulee syötyä kevyemmin kuin talvella joten paino ei nouse. Jäätelöä toki  menee täälläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin....kerrankin on aikaa ja tarve liikkua: muksun kanssa pyörällä asioille/huvikseen, muksun kanssa uimassa, matonpesua, marjanpoimintaa, pihapelejä, talon maalausta. Ruokakin on tuoreita kasviksia ja halsterikalaa.

Työpäivinä sitä vaan istuu, syö jotain nopeeta makaronisoosia ja sitten onkin jo aika mennä nukkumaan.

Vierailija
4/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka, hoikempi minä! :) Siideriä ja grilliruokaa täälläkin on vedetty vaan silti vaaka ja mittanauha on sitä mieltä, että tiettyä tiivistymistä on tapahtunut. Pitää vaan osata valkata oikeat eväät.

Vierailija
5/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.. kerkee tekemään kaksi kunnon treeniä päivässä, pyöräilen joka paikkaan, metsässä marjoja etsimässä, tallilla touhuumista, uimassa... koko ajan jotain tekemistä! ja terveellistä ruokaa että pysyy virkeänä ja palautuu treeneistä:) jäätelö, alkoholi sun muut epäterveelliset ei kuulu mun ruokavalioon. Marjat on nyt tuoreita ja parasta herkkua! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän