Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein asiallisen aloituksen siitä, että vanhemmat katsoisivat mitä teinitytöt laittavat päällensä helteillä. Se poistettiin?!?

Vierailija
27.07.2016 |

Eikö ole ihan asiallista pitää huolta teineistä, jotka eivät ole siis vielä aikuisia ja joiden oma harkinta saattaa vielä pettää?
Kummallista että täällä saa haukkua yksityishenkilöitä ja keskustella kummassa lahkeessa jne.
nim. naapurin tyttö niin pienissä sirtseissa että pakarat näkyy - surullista

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sortseissa

-ap

Vierailija
2/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se asia ei mitenkään sulle kuulu?? Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pervous on aina sen katsojan ajatuksissa, ei siinä pikkuvaatteisiin pukeutuneessa teinissä. Pane pääsi kuriin ja anna tytön olla nuori ja nätti.

Vierailija
4/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Surettaa vaan kun kukaan ei suojele noita nuoria tyttöjä kun eivät selvästikään itse ymmärrä, että julkisilla paikoilla ei pukeuduta ilotytön lailla. Pakarat paljaana kulkeminen ei ole asiallista, ei aikuisetkaan toimi niin.

Lyhyet sortsit ja topit on ihan ok mutta kyllä pakarat ja tissit kannattaa pitää piilossa julkisilla paikoilla.

-ap

Vierailija
5/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin muistan miten aikuiset miehet tuli iskemään sitä enemmän, mitä vähemmän oli päällä. Teininä se miehiltä saatu huomio on imartelevaa mutta siihen liittyy ikäviä lieveilmiöitä. Ei 15-vuotiaiden nyt ole vaan ole fiksua kulkea pakarat ja tissit puolipaljaana

N27

Vierailija
6/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästän energiani johonkin tärkeämpään kuin 16-vuotiaan kanssa vaatetuksesta tahkoamiseen. Onneksi tuo ymmärtää hyvän maun päälle sanomattakin.

Vierailija
7/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannata sitten seksualisoida nuoria lapsia jotka pukeutuvat sään mukaan?

Vierailija
8/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin maailmaa vanhemmat pukevat 15-vuotiaan? Edes 10v ei laita päälleen rumaa vaatetta, jos ei itse tykkää siitä.

Mikset mene sen naapurin ovelle huolestumaan? Tuskin näkee viestiäsi av:lta.

Vierailija
9/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin muistan miten aikuiset miehet tuli iskemään sitä enemmän, mitä vähemmän oli päällä. Teininä se miehiltä saatu huomio on imartelevaa mutta siihen liittyy ikäviä lieveilmiöitä. Ei 15-vuotiaiden nyt ole vaan ole fiksua kulkea pakarat ja tissit puolipaljaana

N27

Jaa. Eli se on sen lapsen vika, että aikuiset miehet hakee sakkolihaa. Jo on sulla kuule mielipide.

Minusta teinit saavat kulkea vaikka alasti, ja se on silti aikuisten miesten pidettävä näppinsä erossa. Jos tuota sun logiikkaasi jatkaa tarpeeksi pitkälle, pitää naisten pukeutua burkhaan, muuten on oikeutettua raiskata heitä.

Vierailija
10/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Surettaa vaan kun kukaan ei suojele noita nuoria tyttöjä kun eivät selvästikään itse ymmärrä, että julkisilla paikoilla ei pukeuduta ilotytön lailla. Pakarat paljaana kulkeminen ei ole asiallista, ei aikuisetkaan toimi niin.

Lyhyet sortsit ja topit on ihan ok mutta kyllä pakarat ja tissit kannattaa pitää piilossa julkisilla paikoilla.

-ap

Niin siis suojele miltä? Jos naisiin kohdistuvasta väkivallasta puhut, se korjataan tasa-arvoa ajamalla, ei uhria syyllistämällä.

Vierailija
11/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jutellut aiheesta miespuolisten kavereiden kanssa, iältä noin 25. He sanovat miten kiusallista on katsella seksikkäästi pukeutuneita tyttöjä ja tajuta että ovat juuri ja juuri 16-vuotiaita. Että miehet ainakin seksualisoivat heitä tahtomattaan koska teinityttö naisen vartalolla pikkuvaatteissa nyt vaan on seksikäs.

N24

Vierailija
12/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rannalla tää on kuitenki ok? Miksi?

Vierailija
13/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Jaa. Eli se on sen lapsen vika, että aikuiset miehet hakee sakkolihaa. Jo on sulla kuule mielipide.

Minusta teinit saavat kulkea vaikka alasti, ja se on silti aikuisten miesten pidettävä näppinsä erossa. Jos tuota sun logiikkaasi jatkaa tarpeeksi pitkälle, pitää naisten pukeutua burkhaan, muuten on oikeutettua raiskata heitä.

Ei tietenkään, mutta teinityttö nyt vaan on esim raiskaukselle helpompi kohde jo ikänsä puolesta joten turha niitä miehiä on siihen lietsoa kulkemalla alasti. Ei se oikein ole, jokaisen tulisi voida pukeutua miten haluaa mutta emme elä ihanne maailmassa

Vierailija
14/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jutellut aiheesta miespuolisten kavereiden kanssa, iältä noin 25. He sanovat miten kiusallista on katsella seksikkäästi pukeutuneita tyttöjä ja tajuta että ovat juuri ja juuri 16-vuotiaita. Että miehet ainakin seksualisoivat heitä tahtomattaan koska teinityttö naisen vartalolla pikkuvaatteissa nyt vaan on seksikäs.

N24

No pitääkö niille haluille tehdä jotain? Ei miehet ole mitään himojen vallassa myllääviä sonneja, vaikka jotkut niin käyttäytyvätkin.

Vierailija
15/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin siis suojele miltä? Jos naisiin kohdistuvasta väkivallasta puhut, se korjataan tasa-arvoa ajamalla, ei uhria syyllistämällä.

Suojella ympäristöltä ja tukea siinä, että oppivat ymmärtämään oman kehonsa arvokkuuden ja ainutlaatuisuuden. Ei tarvitse kulkea alastomana koska muutkin tekevät niin.

Hyväksyttekö jos aikuinen nainen kulkee pakarat näkyen? Tai jos aikuinen mies pukeutuu yhtä niukasti julkisilla paikoilla, pakarat näkyy ja päällä niin pieni paita ettei se peitä mitään?

Ei tässä ole kyse tasa-arvosta vaan itsensä kunnioittamisesta ja hyvän maun mulaisesta vaatetuksesta.

Vierailija
16/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Aaa siis lasten pitää pistää vaattetta enemmän päälle ettei miehille tule kisuallinen olo kun katselevat seksualisoimiaan pikku tyttöjä. Selvä juttu

Vierailija
17/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Minulla on kaksi tytärtä, toinen on teini ja toinen ei vielä. Puutun välillä teinin pukeutumiseen juuri tästä syystä. Mielestäni on minun tehtäväni äitinä huolehtia siitä, että tyttäreni oppii pukeutumaan tilanteeseen sopivasti. On ikävää, jos kukaan ei neuvo nuorta tyttöä näissä asioissa.

Tyttäreni toki saa käyttää bikineitä uimarannalla ja lyhyitä sortseja kesähelteillä. Mutta ihan vesirajahelmainen hame ja pieni toppi eivät ole kouluvaatteita, vaikka olisi kuuma. On muitakin vilpoisia vaihtoehtoja.

Kun tyttö lähtee kavereineen kaupungille, katson ettei ole päällä mitään liian provosoivaa. Tyttö osaa valita tyylikkäitä asuyhdistelmiä, mutta välillä ei selvästikään hahmota milloin paljastavuus menee överiksi. Ei nyt missään kaavuissa tarvitse liikkua, mutta ei ole mitään syytä miksi nuoren tytön pitäisi näyttää Rebenbahnilta repäistyltä. Paljaita pakaroita ei ole syytä esitellä julkisesti missään, kun kyseessä on alaikäinen (pienet lapset on asia erikseen tietysti). 18-vuotias saa lähteä kadulle vaikka alasti. Siihen en puutu.

En ole uskovainen tai mieleltäni rajoittunut. Olen realisti ja työskentelen lasten ja nuorten parissa.

Vierailija
18/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Suojella ympäristöltä ja tukea siinä, että oppivat ymmärtämään oman kehonsa arvokkuuden ja ainutlaatuisuuden. Ei tarvitse kulkea alastomana koska muutkin tekevät niin.

Hyväksyttekö jos aikuinen nainen kulkee pakarat näkyen? Tai jos aikuinen mies pukeutuu yhtä niukasti julkisilla paikoilla, pakarat näkyy ja päällä niin pieni paita ettei se peitä mitään?

Ei tässä ole kyse tasa-arvosta vaan itsensä kunnioittamisesta ja hyvän maun mulaisesta vaatetuksesta.

Jos kunnioitus perustuu siihen että naiskeho pitää piilottaa, on se aika heikoilla kantimilla - mielummin kunnioitettaisiin ihmistä siitä huolimatta, miten hän haluaa itseään ilmaista (kunhan ei niin tehdessään vahingoita toisia). Juuri tuollainen asenne, joka kokee naisvartalon vähemmän arvokkaana on sukupuolia eriarvoistavan ajattelun ja sitä seuraavan väkivallan taustalla.

Omaa kehoaan voi arvostaa, verhosi sen miten vain. Lisäksi vaikka moni nuori seuraakin muotia ei se tarkoita etteivätkö he kokisi sitä omakseen.

Vierailija
19/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista,että elämän hankkimiseen eli uuden lapsen tekoon kannustetaan nykyään niin paljon.

Vierailija
20/21 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Samoilla perusteilla voidaan vaatia vaikka burkhaa kaikille naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi