Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkea sitä tekeekin 200 euron tähden.

Vierailija
27.07.2016 |

Joka kuukausi toivon että ainut asiakkaani ei enää ottaisi yhteyttä mutta niin vaan ottaa. Joka kuukausi päätän että on vika kerta mutta aina se 200 euroa vaan saa mut vastaamaan viestiin että vielä käy. Kyllä sen tunnin kestää vaikka miten. Muutama eka vuosi oli helppoa, mutta nyt on alkanut kuvottamaan koko ajan enemmän

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
42/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hintaa, auttaa jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, haluaisitko elää KOKO elämäsi ilman seksiä? Ilman naisen kosketusta? Ilman sitä ekaa kertaa? Tällä mun asiakkaalla olisi semmoinen tilanne ilman maksullisia tapaamisia. 

-ap[/quote]

"Ilman naisen kosketusta", älä nyt viitsi olla lapsellinen.

Jotenkin tajuaa kuvion , vaikkakin järkyttyneenä, että joku nainen/tyttö on selkä seinää vasten pakkotilanteessa pakotettu huoraamaan random-miesten paineenpurkupatjana,

mutta sinä viestit tässä, ettei tässä ole kohdallasi mistään sellaisesta kyse vaan se vaan on mielestäsi ihan ookoo sulle pyllistää äijänkäppyrälle jonka mielestä nainen on pelkkä paineiden purku paikka jonka voi ostaa lelukseen. Tuollaisia ukkoja (oli ne sitten kiimaisia ukkomiehiä tai näitä voivoi ressukoita jos ne jää nyt kärsimään poikuutensa kanssa kun ei kukaan huoli saatana sentään!)  pitäisi potkia perseelle ja lujaa jotka setelitukko kädessään tulee vonkaamaan naiselta että saisko pillua, tajuatko nainen.

Vierailija
44/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä nyt kun kerran voi.

Miten moni mies joutuu oikeasti valitsemaan normaalia isompia kortsuja?

:D Mun otannalla on ollut yksi semmoinen. 

-ap

Ei yhtäkään. XL-miesten ei tarvitse maksaa naisseurasta.

Vierailija
45/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyse ei ole siitä etteikö suurin osa saisi ilmaiseksi vaan siitä että suurin osa on varattuja eikä ne halua paljastua naiselleen. Maksulliset kun eivät soittele perään. 

-ap

Vierailija
46/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyse ei ole siitä etteikö suurin osa saisi ilmaiseksi vaan siitä että suurin osa on varattuja eikä ne halua paljastua naiselleen. Maksulliset kun eivät soittele perään. 

-ap[/quote

Mun mies haki peppupanoja pelkästään, joten ei varmaan ollu sun asiakas. Maksulliset ei soittele perään, mut silti mun mies jäi lopulta kiinni. Nyt voi sitten rauhassa käydä ihan miten paljon vaan, koska mulle riitti.

Vierailija
47/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap[/quote

Mun mies haki peppupanoja pelkästään, joten ei varmaan ollu sun asiakas. Maksulliset ei soittele perään, mut silti mun mies jäi lopulta kiinni. Nyt voi sitten rauhassa käydä ihan miten paljon vaan, koska mulle riitti.

Joo voihan se mies itse sen homman paljastaa, mutta se onkin sitten jo eri juttu. 

-ap

Vierailija
48/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap[/quote

Joo voihan se mies itse sen homman paljastaa, mutta se onkin sitten jo eri juttu. 

-ap

Ei se mitään paljastanu. Kun mulla oli faktaa, yritti viel kieltää ja lopulta sen oli pakko kertoo.

Kun huomasin et jotain on meneillään, en kertonu mitään tarkkailin vaan.

Vierailija
49/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika hankalaa sinun löytää parisuhdetta tuon urasi jälkeen? Kuvittelisin, että harva mies suhtautuu ymmärtävästi tuohon sivutyöhön vaikka sen seurustelun alettua lopettaisikin. Ja asian kokonaan salaaminen käy varmasti pitemmän päälle hyvin raskaaksi. Toivottavasti nuoret ajattelisivat tuota ennen kuin opiskelijana alkavat "helppoa" rahaa tienaamaan.

Vierailija
50/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap[/quote

Ero satavarmasti tulisi sellaisesta ukosta.

Aika traumatisoivaa olisi kyllä havaita,että mies vapaehtoisesti tapailee maksusta tällaisia ( tunne-elämältään takuulla terveitä ja tasapainoisia naisia!) varsinaisia

kullannuppuja :

"Prostituoitujen raju välienselvittely kadulla: Naisjoukko hakkasi ja viilteli uhria kasvoihin"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061721747677_uu.shtml

Vierailija
51/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika hankalaa sinun löytää parisuhdetta tuon urasi jälkeen? Kuvittelisin, että harva mies suhtautuu ymmärtävästi tuohon sivutyöhön vaikka sen seurustelun alettua lopettaisikin. Ja asian kokonaan salaaminen käy varmasti pitemmän päälle hyvin raskaaksi. Toivottavasti nuoret ajattelisivat tuota ennen kuin opiskelijana alkavat "helppoa" rahaa tienaamaan.

Ei ole ollenkaan vaikeaa salata tuota. Enkä missään nimessä sitä koskaan kertoisikaan. 

-ap

Vierailija
52/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimiston asiantuntija. Tiedän pari. Voisit olla se lyllerö imettämässä taikinaista tissiään. Tai se kuivankälppänä akka nylkyttämässä ratsailla.

Vierailija
53/55 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
54/55 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde nyt on muutenkin niin yliarvostettu juttu, eroon se jokatapauksessa päätyy. Ja jos ap alkaa parisuhteeseen jonkun kanssa niin eihän tota huoraamista oo pakko sanoa, vai kertovatko ihmiset seurustelukumppanille aivan kaiken menneestä elämästä?

Vierailija
55/55 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa nuo Ap:n touhut. Huono olo tuli.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä