Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkea sitä tekeekin 200 euron tähden.

Vierailija
27.07.2016 |

Joka kuukausi toivon että ainut asiakkaani ei enää ottaisi yhteyttä mutta niin vaan ottaa. Joka kuukausi päätän että on vika kerta mutta aina se 200 euroa vaan saa mut vastaamaan viestiin että vielä käy. Kyllä sen tunnin kestää vaikka miten. Muutama eka vuosi oli helppoa, mutta nyt on alkanut kuvottamaan koko ajan enemmän

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö tätä siis vain hyvyyttäsi, sen takia että se yksi vakkari saisi naista?

Vierailija
22/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä sun miehesi ajattelisi puuhastasi, jos tietäisi? Entä lapsesi? Vanhempasi? Sisaruksesi? Isoäitisi? Ystäväsi? Työkaverisi?

Mä en elä elämääni ajatellen koko ajan että mitä muut ajattelee. Miestä mulla ei ole, eli en petä ketään. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö tätä siis vain hyvyyttäsi, sen takia että se yksi vakkari saisi naista?

En todellakaan, vaan sen 200 euron tähden. Mutta ymmärrän tarpeen maksulliselle seksille. 

-ap

Vierailija
24/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muilla avuillaan tienaa niin mikä jottei....

Vierailija
25/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepäinen nainen ei kestäisi oksentamatta edes ajatusta siitä, että joku peräkammarinpoika kuolaisi ja lutkuttaisi sen tissiä kuin vauva, tai että pitäisi pyllistää hikiselle paskamahalle joka ei naista saa edes säälistä  ellei maksa yhdynnästä kuin grillin lihapiirakasta. Kaikilla mausteilla ja salaatit takapuolesta päälle. YÄK.

Vierailija
26/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hintaa.

Vierailija
27/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä aloitit jos olet asiantuntijatyössä? Luulisi 200 euroa olevan sinulle pikkusumma.

Silloin kun aloitin en ollut asiantuntijatyössä. Mun nettoni on alle 2000, eli ei ole kovin vaativa asiantuntijuus kyseessä, eli en kylve kuitenkaan rahassa. 200 ei ole mulle pikkusumma, mutta se mahdollistaa pienet kivat jutut, siksi siitä onkin niin vaikea luopua. 

-ap

Voi helvetti. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Minulle jää palkastani verojen jälkeen käteen noin 1600 euroa ja ei tulisi mieleenikään ruveta huoraamaan. 200 euroa ei ole minullekaan todellakaan mikään pikkuraha, mutta joku roti sentään tuossa ahneudessa. Itse en myöskään maksaisi seksistä, ei tule kuuloonkaan sellainen, jos en ilmaiseksi saa niin olen ilman. Ihminen kyllä tulee toimeen ilman seksiäkin, onhan ihmisillä yleensä kädet ja mielikuvitusta. M34

Oikeasti, haluaisitko elää KOKO elämäsi ilman seksiä? Ilman naisen kosketusta? Ilman sitä ekaa kertaa? Tällä mun asiakkaalla olisi semmoinen tilanne ilman maksullisia tapaamisia. 

-ap

No jos oikeasti ajattelisit sitä ihmistä etkä itseäsi niin antaisit ilmatteeks ;)

Vierailija
28/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako miestä sulla on yhteensä ollut? Moniko niistä on ollut asiakkaita?

En pidä kirjaa. Asiakkaita on ollut varmaan muutama kymmenen

-ap

Vierailija
29/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä aloitit jos olet asiantuntijatyössä? Luulisi 200 euroa olevan sinulle pikkusumma.

Silloin kun aloitin en ollut asiantuntijatyössä. Mun nettoni on alle 2000, eli ei ole kovin vaativa asiantuntijuus kyseessä, eli en kylve kuitenkaan rahassa. 200 ei ole mulle pikkusumma, mutta se mahdollistaa pienet kivat jutut, siksi siitä onkin niin vaikea luopua. 

-ap

Voi helvetti. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Minulle jää palkastani verojen jälkeen käteen noin 1600 euroa ja ei tulisi mieleenikään ruveta huoraamaan. 200 euroa ei ole minullekaan todellakaan mikään pikkuraha, mutta joku roti sentään tuossa ahneudessa. Itse en myöskään maksaisi seksistä, ei tule kuuloonkaan sellainen, jos en ilmaiseksi saa niin olen ilman. Ihminen kyllä tulee toimeen ilman seksiäkin, onhan ihmisillä yleensä kädet ja mielikuvitusta. M34

Oikeasti, haluaisitko elää KOKO elämäsi ilman seksiä? Ilman naisen kosketusta? Ilman sitä ekaa kertaa? Tällä mun asiakkaalla olisi semmoinen tilanne ilman maksullisia tapaamisia. 

-ap

No jos oikeasti ajattelisit sitä ihmistä etkä itseäsi niin antaisit ilmatteeks ;)

Kyse ei ollut siitä :). Perustelin tuolle M34 prostituution tärkeyttä tietylle ihmisryhmälle. Mulla ei ole tarvetta tehdä tuon kaltaista hyväntekeväisyyttä. 

-ap

Vierailija
30/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluat tehdä työtä, joka omien sanojesi mukaan kuvottaa koko ajan entistä enemmän, niin siitä vaan. Valintahan on sinun.

Vierailija
31/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko tarpeeksi paljon asiakkaiden kanssa, vai käytätkö liukkaria?

Käytän tuon kanssa liukkaria, en kiihotu yhtään. On niitä semmoisiakin asiakkaita ollut joiden kanssa olisi mielellään ollut ihan ilmaiseksikin :)

-ap

Vierailija
32/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap[/quote]

No jos oikeasti ajattelisit sitä ihmistä etkä itseäsi niin antaisit ilmatteeks ;)[/quote]

Joo vähän niinkuin tyyliin "anttilan konkurssiale"  20/50/80% peräkammarin karseille neitsytpojille korkkaustarjous.

Vierailija
33/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä otat ne vastaan? Omassa asunnossa tms?

En ota enää vastaan kuin tuota yhtä. Omassa asunnossa kyllä. Silloin kun tein sitä enemmän niin asiakkaan järkkäämässä paikassa. 

-ap

Vierailija
34/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä nyt kun kerran voi.

Miten moni mies joutuu oikeasti valitsemaan normaalia isompia kortsuja?

Vierailija
35/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä nyt kun kerran voi.

Miten moni mies joutuu oikeasti valitsemaan normaalia isompia kortsuja?

:D Mun otannalla on ollut yksi semmoinen. 

-ap

Vierailija
36/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... sun vastaanotolle on tuskin mahdollista päästä?

Vierailija
37/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota... sun vastaanotolle on tuskin mahdollista päästä?

Joo koitan tässä kovasti lopettaa kyllä :). Tarjontaa kyllä riittää kun menet vaikka seksitreffit-sivulle

-ap

Vierailija
38/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peputatko asiakkaiden kanssa?

En. Vastoin yleistä käsitystä maksullisesti ei onnistu kuin ne asiat mitä palveluntarjoaja haluaa :). Rahalla ei saa kaikkea. 

-ap

Vierailija
39/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi törmää usein ilmoituksissa ettei ulkomaalaisia oteta vastaan?

Vierailija
40/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen tämä asiakas on? Mikä hänestä tekee luotaan työntävän, eli miksi maksullinen seksi on ainoa vaihtoehto?

Eikö lisärahan hankkimiseen oikeasti ole muuta keinoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi