Kaikkea sitä tekeekin 200 euron tähden.
Joka kuukausi toivon että ainut asiakkaani ei enää ottaisi yhteyttä mutta niin vaan ottaa. Joka kuukausi päätän että on vika kerta mutta aina se 200 euroa vaan saa mut vastaamaan viestiin että vielä käy. Kyllä sen tunnin kestää vaikka miten. Muutama eka vuosi oli helppoa, mutta nyt on alkanut kuvottamaan koko ajan enemmän
Kommentit (55)
On se naisen elämä niin kauhian hankalaa.
Puhutko nyt prostituutiosta vai jostain muusta? Jos prostituutiosta, niin lähetät tuolle asiakkaalle viestin, että lopetat hommat ja kiität asiakassuhteesta. Tämän jälkeen heivaat SIM-korttisi mereen tai suljet sähköpostiosoitteesi. Näin itse tein lopettaessani hommat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea sit teet?
Ei mun juuri mitään tarvitse edes tehdä. Vähän suuta (kumilla). Ratsastusta. Imee mun rintoja (tää on karseinta koska se tekee sen silleen että tulee ihan vauvan imeminen mieleen). Kuuntelen sen änkytystä (jännittää niin kovasti) ja olen läsnä. Peräkammarinpoika joka ei ikinä saisi ilmaiseksi. On niin kiitollinen aina mulle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt prostituutiosta vai jostain muusta? Jos prostituutiosta, niin lähetät tuolle asiakkaalle viestin, että lopetat hommat ja kiität asiakassuhteesta. Tämän jälkeen heivaat SIM-korttisi mereen tai suljet sähköpostiosoitteesi. Näin itse tein lopettaessani hommat.
Aina ajattelen että kyllä mä vielä sen tunnin kestän enkä saa tuota tehtyä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla peräkammarin tyttö.
En oikeastaan ole :). Keski-ikäinen asiantuntijatyössä oleva
-ap
Miten ihmeessä aloitit jos olet asiantuntijatyössä? Luulisi 200 euroa olevan sinulle pikkusumma.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aloitit jos olet asiantuntijatyössä? Luulisi 200 euroa olevan sinulle pikkusumma.
Silloin kun aloitin en ollut asiantuntijatyössä. Mun nettoni on alle 2000, eli ei ole kovin vaativa asiantuntijuus kyseessä, eli en kylve kuitenkaan rahassa. 200 ei ole mulle pikkusumma, mutta se mahdollistaa pienet kivat jutut, siksi siitä onkin niin vaikea luopua.
-ap
Oliko sinulla useita asiakkaita vai ainoastaan tämä yksi? Eikö aloittamiseen ole melko suuri kynnys?
Vierailija kirjoitti:
Te-toimiston asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla useita asiakkaita vai ainoastaan tämä yksi? Eikö aloittamiseen ole melko suuri kynnys?
Aloittaessa olin epätoivoisessa tilanteessa, kynnys oli melkoinen. Alkuun oli paljon asiakkaita, sitten "lopetin" ja jätin muutaman vakkarin. Nyt on enää tuo yksi asiakas joka käy kerran kuussa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aloitin en ollut asiantuntijatyössä. Mun nettoni on alle 2000, eli ei ole kovin vaativa asiantuntijuus kyseessä, eli en kylve kuitenkaan rahassa. 200 ei ole mulle pikkusumma, mutta se mahdollistaa pienet kivat jutut, siksi siitä onkin niin vaikea luopua.
-ap
Voi helvetti. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Minulle jää palkastani verojen jälkeen käteen noin 1600 euroa ja ei tulisi mieleenikään ruveta huoraamaan. 200 euroa ei ole minullekaan todellakaan mikään pikkuraha, mutta joku roti sentään tuossa ahneudessa. Itse en myöskään maksaisi seksistä, ei tule kuuloonkaan sellainen, jos en ilmaiseksi saa niin olen ilman. Ihminen kyllä tulee toimeen ilman seksiäkin, onhan ihmisillä yleensä kädet ja mielikuvitusta. M34
Kuinkahan moni näistä pk-seudun koulutetuista naisista tekee tuollaista sivubisnestä? Olllaan paskalla palkalla käytännössä sihteerinä jossain, mutta insta on täynnä matkakuvia, uusia vaatteita jne. Voin kuvitella, että jotain elämäm koulun käynyttä ranea tyydyttää myös henkisesti aivan helvetisti kun se muotivaatteisiin pukeutuva nirppanokka pyllistyy siihen eteen, saa laskea omat black-horset alas ja työntyä sisään. Vähän läpsytellä sitten fitness-salilla treenattua pyllyä vielä ja pitää hiuksista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi helvetti. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Minulle jää palkastani verojen jälkeen käteen noin 1600 euroa ja ei tulisi mieleenikään ruveta huoraamaan. 200 euroa ei ole minullekaan todellakaan mikään pikkuraha, mutta joku roti sentään tuossa ahneudessa. Itse en myöskään maksaisi seksistä, ei tule kuuloonkaan sellainen, jos en ilmaiseksi saa niin olen ilman. Ihminen kyllä tulee toimeen ilman seksiäkin, onhan ihmisillä yleensä kädet ja mielikuvitusta. M34
Oikeasti, haluaisitko elää KOKO elämäsi ilman seksiä? Ilman naisen kosketusta? Ilman sitä ekaa kertaa? Tällä mun asiakkaalla olisi semmoinen tilanne ilman maksullisia tapaamisia.
-ap
No monelleko peräkammarin pojalle olet nyt sitten ollut se ensimmäinen kokemus?
Ap, mitä sun miehesi ajattelisi puuhastasi, jos tietäisi? Entä lapsesi? Vanhempasi? Sisaruksesi? Isoäitisi? Ystäväsi? Työkaverisi?
Vierailija kirjoitti:
No monelleko peräkammarin pojalle olet nyt sitten ollut se ensimmäinen kokemus?
Tietääkseni vain tälle yhdelle. Oli mulla silloin alkuaikoina muitakin kuin peräkammarinpoikia :). Ihan komeita ukkomiehiä, jotka kyllä saisivat ilmaiseksikin, mutta maksoivat mielummin siitä vaitiolosta.
-ap
Kyllä mäkin 200€ antaisin persettä tutulle sillon tällöin.