Miksi uskovaiset naiset ovat niin kauniita?
En siis puhu mistään riviluterilaisista, vaan esim. helluntailaisista ja vapaakirkkolaisista yms. Suurin osa näiden seurakuntien nuorista (alle 35v) naisista on ihan todella kauniita vaikka eivät käytä hirveästi meikkiä tai laita hiuksiaan ihmeellisesti ja he pukeutuvat suht. peittävästi.
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (34)
Kai se konpensoi älyn puutetta. Olisihan se surullista olla ruma JA tyhmä/yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
https://3.bp.blogspot.com/-FKwHZS6rE2w/V4u8-kbem3I/AAAAAAAABFY/syNNEYpV…
jep, todella kauniita
Öö... onko tässä taas jonkun miehen stalkkaus menossa :x
Olen itse ollut uskovainen ja kävin monien suuntien tilaisuuksissa, mutta en kyllä nähnyt yhtään sen kauniimpia naisia tai tyttöjä niissä tilaisuuksissa. Tyyli oli kyllä usein erilainen, enemmän perinteisen naisellinen. Jotkut pitävät tätä kauniimpana, mutta kyllä se saunapuhdas lookki on ihan kaikilla sama, olipa uskova tai ei.
No esim. ne uskovaiset naiset islamistisissa maissa, jotka pukeutuvat burkaan, niin säästyvät vanheltavalta UV-säteilyltä je ehkä siksi näyttävät niin hehkeiltä. Ja niillä joilla on huivi, niin ei ole koskaa ns. bad hair -päivää.
Kysyt, mistä tämä johtuu?
Johtuu ihan siitä, että aina joukossamme on vanhoja ukkoja, jotka himoitsevat kauniita nuoria naisia, vaikka oma vaimo olisi rinnalla ja lapset mukana
Jätä naiset rauhaa, heillä varmasti on ikäistänsä seuraa.
Ja sekin on ikävää, että kaikki leimaantuvat, kun tämä huru-ukkojen jutut ja teot päätyvät julkisuuteen, vaikka niillä ei ole mitään tekemistä uskonnan kanssa. Sama jos henkilö on sairas mieleltään.
Niillä on kaunis sielu ja kauniimmat ajatukset.Av mammat ajattelee ilkeästi.Näkeehän sen,kun tätä palstaa lukee.
This thread brought to you by Tampereen Helluntaiseurakunta
Vierailija kirjoitti:
Joo, esimerkiksi Päivi Räsäsen tyttäret ovat todella kauniita.
Päivi Räsäsen kaunein tyttö on se poika.
Ovat onnellisempia, kuin me ateistit. Onnellisuus ja hyvä olo näkyy heistä kauas. Siksi.
Mä oon kanssa katsonut TV7:aa aika paljon ja huomannut, että aidossa uskossa elävät säteilevät Jumalan rakkautta ulospäin. Eivät ole stressaantuneita mistään ja se kaunistaa. Silmätkin oikein loistavat. Haluaisin tulla samanlaiseksi, mutta mua pelottaa jotenkin se hihhulin maine jostakin syystä. Siksi en ole vielä mennyt piireihin mukaan, vaikka sydämen usko onkin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet elämäntavat; ei tupakkaa, ei alkoa, ei öisiä kapakkakierroksia, ei irtosuhteita. Kyllä siinä freesinä pysyy.
Tämä teoria toimisi, jos nämä uskikset olisivat alkujaan uskiksia, mutta moni on näitä "uudelleen syntyneitä", joiden elämä, ainakin omien kuvaustensa perusteella, on ollut ennen uskoontuloa erittäin viinan ja seksin täyttämää.
Kun katsot uudelleensyntyneen Tuksua niin näet miltä se viinan ja seksin täyttämä eletty elämä oikeasti näyttää.
Yleisestikin konservatiivisia arvoja kannattavat naiset ovat jostain syystä kauniita ja lämpimiä, kun taas sosialistit ja takkutukat ovat sellaisia homssuisia ja haisevia.