Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla kuukautiset jo loppuneet vaihdevuosien takia

Vierailija
27.07.2016 |

Missä iässä loppuivat? Mulla on niin pahat pms-oireet turvotuksineen varsinkin rinnoissa ja mielialat vaihtelevat hullun lailla ennen menkkoja. Odotan, koska loppuisivat. Ikä 48v ja säännölliset ovat vieläkin ja vuoto normaalia tai runsasta. Hullun lehmän tauti iskee kerran kuussa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitettiin viime vuonna hormonikierukka. Sen myötä kuukautiset niukistuneet entiseen kuparikierukkaan verrattuna. Koskaan en ole kummemmista PMS-oireista kärsinyt eikä ole nytkään haitannut. Muuten en ole kyllä huomannut minkäänlaisia vaihdevuosioireita eikä kyllä ole mikään hinku niitä vielä saadakaan, olen ihan mielikseni viriili 54-vuotias. Ja toivottavasti vaihdevuodet sujuu yhtä helposti kuin nuo kuukautisoireet.

Vierailija
22/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotatte vaihdevuosia. Nopea vanhentuminen ja mieheksi muuttuminen alkaa siitä kun hormoonitoiminta loppuu.

Mjaa.... mä olen timmimmässä kunnossa kuin vv alkaessa, iho on sileä ja rinnat kiinteät ja kauniit. Bikinikunnossa:D Kasvoihin on tullut muutama ryppy nyt parin viimevuoden aikana (nyt siis 56v) ja väsymys näkyy. Vähintään yhtä naisellinen kuin ennenkin!

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla laitettiin viime vuonna hormonikierukka. Sen myötä kuukautiset niukistuneet entiseen kuparikierukkaan verrattuna. Koskaan en ole kummemmista PMS-oireista kärsinyt eikä ole nytkään haitannut. Muuten en ole kyllä huomannut minkäänlaisia vaihdevuosioireita eikä kyllä ole mikään hinku niitä vielä saadakaan, olen ihan mielikseni viriili 54-vuotias. Ja toivottavasti vaihdevuodet sujuu yhtä helposti kuin nuo kuukautisoireet.

Ei vaihdevuodet vaikuta mitään viriiliyteen:) Päinvastoin voi rakastella ja nauttia seksistä joka päivä kun ei ole menkat häiritsemässä... En vaihtaisi missään tapauksessa takaisin, nyt on niin hyvä olla omassa kropassa.

18/22

Vierailija
24/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pms-oireet itse asiassa helpottuivat vaihdevuosien alettua. Menkkavuodet olivat rankkaa vuoristorataa noin kolmekymppisestä alkaen, karkeasti sanoen kuukaudessa oli 2 viikkoa, jolloin elämä oli kivaa ja sujui, ja 2 viikkoa kärsimystä. Se sahaus päättyi, kun vaihdevuodet alkoivat.

Vierailija
25/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä vähän mietityttää kun noi seksihalut on sidoksissa kuukautiskierron että miten käy kun kierto loppuu.

Vierailija
26/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin sua AP..

M20

Vierailija
27/27 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 - vuotiaana loppui kuukautiset, kun kohtu poistettiin.

Nyt 51 - vuotiaana ei ole ollut vielä mitään vv- oireita. Mahtaako tullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän