Läskin ruuat.
Olen n.30kg ylipainoinen enkä syö jäätelöä, munkkeja, viinereitä, juurikaan vaaleaa leipää, ulkona (todella harvoin), sipsejä enkä leivonnaisia.
Kommentit (7)
Entä pizzaa, kebabbia, hiilaripitoista raskasta kotiruokaa pilvin pimein?
Mikä tämän aloituksen pointti nyt on? Ihan sama mitä syö, jos sitä syö liikaa.
Mitä sitten? Syöt joka tapauksessa aivan liikaa, mitä tahansa ja missä tahansa syötkin.
Juu, lihottaa itsensä voi vallan mainiosti "terveellisen" ruoan jatkuvalla puputtamisella. Kokemusta on. Olen 27-vuotias toimistotyöläinen, ei juurikaan liikuntaa. Olen ollut koko elämäni ylipainoinen aina viime kesään saakka. Laihdutin 30 kg. Nykyään minulla ruokailu seuraavanlaista pitääkseni painon kurissa:
aamupala: maitokahvi
lounas: salaatti, jossa myös proteiininlähde
päivällinen: salaatti, wokki tai muu ruoka
iltapala: teetä, jogurttia tai rahkaa, ehkä leipä
Ehkä kerran viikkoon päivä, jolloin en laske kaloreita, vaan syön vapaammin. Ja näillä ei muuten paino liiku mihinkään suuntaan! :) Eli sitä ruokaa ei todellakaan tarvitse paljoa keskivertonainen, joka ei juuri harrasta liikuntaa.
Syön normaalia kotiruokaa ja aina lisäksi salaattia. Karkkia, varsinkin suklaata liikaa ja alkoholia. Ne pitää minut läskinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syön normaalia kotiruokaa ja aina lisäksi salaattia. Karkkia, varsinkin suklaata liikaa ja alkoholia. Ne pitää minut läskinä.
Ap
Mitä on "normaali kotiruoka"?
Mitä sitten syöt ja miten paljon?