Nainen: mitkä ovat miehen Tinder- tai nettitreffiprofiilissa isoja plussia, mitkä pitkiä miinuksia?
Kokemukseni nettideiteistä on olematonta, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. Tiedän kyllä ne yleisimmät jutut siitä, miten tärkeitä hyvät kuvat, positiivisuus, huoliteltu kirjoitustapa ja muut perusasiat ovat, mutta mitkä yksityiskohdat ovat tehneet tai tekisivät sinuun vaikutuksen?
Kommentit (60)
Joku voisi kyllä kertoa, minkä tyyppisiä juttuja siinä Tinderin biossa pitäisi lukea. -ap
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kyllä kertoa, minkä tyyppisiä juttuja siinä Tinderin biossa pitäisi lukea. -ap
Naisista ehkä joka kuudennella lukee jotain tekstiä.
Eli ei sunkaan siihen tarvii panostaa, panosta kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Komealla miehellä ihan sama, mitä siinä lukee ja tavis ei voi paljon tilannetta parantaa tekstillä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukematta: minulle on tosi pitkä miinus, jos mies käyttää Tinderiä.
t. Nainen 38v., jolla paljon vientiä
Tuohon ei nyt naisena paljon vaadita...
Vierailija kirjoitti:
Katselin mun matcheja, ja harvemmassa mitään hirveän ihmeellistä on. Muutamalla sanalla millainen tyyppi on (rauhallinen, vauhdikas, iloinen tmv), mitä tykkää tehdä ja mitä etsii. Kuitenkin se kokonaisuus ratkaisee, en minä ainakaan yhden väärän sanan takia laita vasemmalle jos muuten näyttää mun tyyliseltä ihmiseltä (paitsi jos se sana on elämänkoulu, sori siitä).
Kerro nyt itsestäsi oikein laveasti, niin tiivistetään siitä sopiva.
Mä tykkäisin heti tosta BrokenAngel87-sähköpostista :D (tietyin reunaehdoin kuitenkin)
- Peilin kautta otetut kuvat. Etenkin jos taustalla näkyy esim. sotkuinen vessa.
- Lapset kuvissa.
- Naiset kuvissa. Etenkin omat hääkuvat tai kuvat joissa ollaan naisten piirittämänä.
- Autolla/moottoripyörällä lesoilu.
- Salipullistelut ja lähikuvat varustuksesta.
- Rööki kädessä, alkoholi esillä, humalassa...
- Rumat tatuoinnit/lävistykset.
- Muka hassut kuvat, joissa ei ole mitään hauskaa.
- Huonolaatuiset ja tunnistamattomat kuvat.
- Leijonapaita/-riipus tai muu joka viestii isämmaanpuolustasta. Muutenkin tietynlainen vaatetus.
Näin ensialkuun. Taisi jo selvitä, että en käytä Tinderiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista ehkä joka kuudennella lukee jotain tekstiä.
Eli ei sunkaan siihen tarvii panostaa, panosta kuviin.
Vai kuvista panoon? (Sori.)
Olen hyvä kuvaaja mutta osaan myös kirjoittaa. Mielellään tuonkin mahdollisuuden käyttäisin. Minusta se, ettei osaa kertoa itsestään mitään, on aika epäilyttävää. -ap
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla sanalla millainen tyyppi on (rauhallinen, vauhdikas, iloinen tmv), mitä tykkää tehdä ja mitä etsii.
Mitä tuo "mitä etsii" meinaa Tinderin kontekstissa? Että haluaako treffeille vai panemaan? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla sanalla millainen tyyppi on (rauhallinen, vauhdikas, iloinen tmv), mitä tykkää tehdä ja mitä etsii.
Mitä tuo "mitä etsii" meinaa Tinderin kontekstissa? Että haluaako treffeille vai panemaan? -ap
Haluaako vakavissaan parisuhteen, pari suhdetta ;) , hauskanpitoa, kesäkissaa jne. Ei sitä tietysti kannata kovin tökerösti ilmaista, mutta jotenkin kuitenkin. Itse ainakin tykkään, jos voi heti katsoa ne tyypit jotka on samoin aikein liikkeellä. On tosi kurjaa löytää joku kiva tyyppi, jutella sen kanssa ja sitten huomata että etsittiinkin aivan eri asioita.
Itse tykkäisin, jos parin virkkeen mittaisissa esittelyteksteissä tiivisettäisiin muutamat kyseisen henkilön elämän tärkeimmät jutut. Työstä, harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista on helppo lähteä juttelemaan - ja toisaalta karsia pois ihan vääränlaiset tyypit. Emojeista en pidä, vaikka ne teoriassa tiivistävätkin aika näppärästi monta juttua. Lyhyestä, oivaltavasta ja oikein kirjoitetusta virkkeestä saa kuitenkin minusta paljon enemmän selville. Pitkät pölötykset ovat useimmiten lähinnä kömpelöitä kiinnostuksentappajia. Kannattaa suosia monipuolisia, havainnollistavia ja positiivissävytteisiä verbejä (esim. juoksen, reissailen ja tykkään) mitäänsanomattoman adjektiivilitanian sijaan.
Tinderissä kannattaa panostaa kuviin. Alkoholi, muut päiheet ja päihtymys, pikselimössö, epäselvät, kummalliset ja vanhat/vanhentuneet kuvat ovat etovia. Itse olen lämmennyt eniten hymyileville kasvokuville, niille parjatuille salikuville, laskettelu- ja lautailukuville, lukemiskuville (näitä on miehillä todella vähän!) ja ylipäätään kuville, jotka kertovat henkilöstä jotain. Kuvia tulisi olla vähintään kaksi; yksi kasvoista ilman aurinkolaseja ja yksi sellainen, josta näkyy edes hiukan kroppaa. Kivoimmalla matchillani oli kaksi kuvaa: ensimmäinen oli äärimmäisen tarkka tuimailmeinen kasvokuva, josta näkyi silmien väri ja toinen peilin välityksellä otettu puolivartalokuva, josta huomasi miekkosen pukeutuvan siististi ja harrastaneen kroppansa perusteella urheilua (ja kaikki kuvassa sattumalta näkyneet kodin tavarat olivat vielä supersiististi ja suorissa riveissä). Itse teen todella paljon havaintoja ja oletuksia kuvien - myös niissä näkyvien taustojen - perusteella.
Mitä raati on mieltä siitä että kannattaako esittelytekstiin laittaa joku sellainen hienovarainen vihjaus että pyynnöstä voi lähettää kuvan peniksestä? En ole laittanut mutta ei ole myöskään sitten kyselty. M33
Vierailija kirjoitti:
Mitä raati on mieltä siitä että kannattaako esittelytekstiin laittaa joku sellainen hienovarainen vihjaus että pyynnöstä voi lähettää kuvan peniksestä? En ole laittanut mutta ei ole myöskään sitten kyselty. M33
Niitä ei kysellä juuri siksi, kun niitä ei haluta. Ja varsinkaan ei haluta miehiä, jotka niitä lähettää...
Vierailija kirjoitti:
Juu EI.
Miten miehet eivät tajua, vaikka aiheesta on ollut pari kertaa julkisuudessakin kohua, että naiset eivät tykkää niistä kikkelinkuvista? Ei kannata tarjota sellaista, eikä varsinkaan tarjoamatta lähettää kenellekään. Jos joku nainen sellaisen haluaa, hän varmasti osaa erikseen pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ihan syystä sinkku. Tarvitsetko edes naista kun sinulla on penis ystävänä?
Kannattaa kuviin laittaa jotain elämästään. Itse skippaan välittömästi naiset, joilla
- laskettelu-/lautailukuvia
- paljon biletyskuvia
- salipyllyt
- tupakka ja alko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin mun matcheja, ja harvemmassa mitään hirveän ihmeellistä on. Muutamalla sanalla millainen tyyppi on (rauhallinen, vauhdikas, iloinen tmv), mitä tykkää tehdä ja mitä etsii. Kuitenkin se kokonaisuus ratkaisee, en minä ainakaan yhden väärän sanan takia laita vasemmalle jos muuten näyttää mun tyyliseltä ihmiseltä (paitsi jos se sana on elämänkoulu, sori siitä).
Kerro nyt itsestäsi oikein laveasti, niin tiivistetään siitä sopiva.
Mä tykkäisin heti tosta BrokenAngel87-sähköpostista :D (tietyin reunaehdoin kuitenkin)
Siis mistä noi alapeukut tulee, huonosta huumorintajustako :D
Mä oon tykännyt niitä peniksen kuvista. Edellinen parisuhdekin alkoi siitä, kun mies lähetti Tinderissä kuvan peeniksestään. NOT.
Miinusta:
- biletyskuvat
- pelkät aurinkolasikuvat
- alkoholi ja tupakka kuvissa
- kuvat, joissa poseerataan auton vieressä
- kuvat, joissa näkyy lapsia
- kuvat, joissa näkyy eksiä tai jotain muita naisia
- keskarikuvat
- ilman paitaa -kuvat
- kiitos-paidat ja leijonariipukset
Plussaa:
- luonnolliset, selkeät kuvat, joissa näkyy jotain harrastusta tai elämäntyyliä
- lyhyt, napakka esittelyteksti
En käytä enää Tinderiä, koska lukuisista matcheista huolimatta siellä ei keskusteluja syntynyt enkä päässyt treffeille.
Jep, BrokenAngel87 sen pitää olla. -ap