Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi lahjaksi miehelle: salikortti vai uusi puhelin?

Vierailija
27.07.2016 |

Hääpäivä lähestyy ja olen kahden vaiheilla lahjan suhteen. Haluan siis antaa miehelle lahjan, josta on hyötyä. Vaihtoehtoina ovat uusi puhelin vanhan, ongelmaisen puhelimen tilalle. Tämän hän joutuisi hankkimaan tai nimeämään itse, en osaisi ostaa suoralta kädeltä mieluisaa. Eli antaisin vain ns. "vaimo maksaa" -lahjakortin, joka on vähän tylsä. Toinen vaihtoehto olisi kuntosalikortit meille kummallekin. Mies on urheilullinen ja liikkuu paljon mutta ajatuksena olisi, että voisimme mennä salille aina yhdessä. Tämän voisin hankkia ja ojentaa sellaisenaan.

En osaa päättää. Puhelin on kalliimpi ja tavallaan tarpeellisempi, kortti olisi vähän vaatimattomampi mutta kivaa yhteistä tekemistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kuntosalilahjakortin.

Mies ei kyllä välttämättä innostu jos ajatus ei ole alunperin tullut häneltä, mutta yhdessä treenaaminen on kyllä kivaa.

Vierailija
2/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä treenaaminen on yhtä perseen paskaa, hommaa se puhelin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin!

Vierailija
4/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin! Ei mitään salikorttia... Ellet ihan sata varmasti tiedä että haluaa harrastaa juuri sitä ja yhdessä sinun kanssasi!

Vierailija
5/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi haluaa treenata kanssasi? Ehkä hän haluaa omaa aikaa, ja treenaisi sen takia mieluiten yksin. Itse ostaisin puhelimen.

Vierailija
6/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme hänen toiveestaan yhdessä treenaamassa maastossa ihan joka viikko, joten uskaltaisin väittää, että tykkäisi käydä yhdessä salillakin, on monesti ehdottanut mutta itse en ole niin salikettu, että mieluummin valitsen maaston. Puhelin olisi kyllä todella tarpeellinen mutta onhan se nyt vähän sieluton lahja. Voisi kuitenkin itsekin ostaa ja rahat ovat yhteiset, siksi olisi kiva jos olisi ajatus taustalla. Mutta ehkä se on nyt tarpeellisempi.

Vierailija
7/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuntosali-ideassa oli se taustalla, että kävisimme siellä ehkä kerran viikossa, sillä miehellä on lajitreenejä monta kertaa viikossa ja maastotreenimme siinä lisäksi. Eli olisi vain lisä, ei pelkkää salia kuitenkaan. En osaa vieläkään päättää... Olisiko molemmat liikaa?

Vierailija
8/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, mutta ei sillä lahjakorttityylillä.

Sovi sen kaverin kanssa että ottaa selville minkä puhelimen se mies haluaa. Sitten ostat sen ja annat itse.

Jos haluut söpöstellä niin laita puhelimeen taustakuvaksi teidän joku hääkuva ja ääneksi teidän biisi tai häävalssi tai jotain semirivoja kuvia susta tai jotain sellaista...

Vierailija
9/9 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pillupuhelin niin ei tarvitse koko ajan tyhjentää päivän juttuja,, ja kyllä salikorttikin kiva olis pääsee setämies kyyläämään.