Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit: miten liikenee aikaa deittailuun

Vierailija
26.07.2016 |

Itselläni siis lapsi, ei miestä. Haluaisin tapailla uusia ihmisiä (lue miehiä). Mistä aikaa tähän? Ymmärtävätkö lapsettomat miehet sitä, ettei aina ole aikaa? Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 50/50 ja uusi mies ymmärsi heti tilanteen, ei mitään ongelmia.

Vierailija
2/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikene. Mun lapsen isä ei ole missään tekemisissä lapsensa kanssa, joten en ikinä pääse mihinkään yksin. Ilman omaa aikaa jo yli 5-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt itselleni turvaverkon, jonka avulla minulla on niin paljon vapaa-aikaa aina kuin haluan, ainakin tällä hetkellä. Lisäksi olen tehnyt vain yhden lapsen, mikä myös helpottaa monia asioita huomattavasti. Lisäksi lapsi on jo kouluikäinen.

Aikaa deittailuun on siis teknisesti vaikka joka ilta.

Vierailija
4/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Itselläni ei juuri ole turvaverkko, eikö tilanne ole ihan 50/50 hoitoaikojen suhteen. Pitää siis toivoa ymmärrystä tai odotella parempia aikoja. :) ap

Vierailija
5/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei ole kuvioissa, mutta muut sukulaiset, ystävät ym. läheiset ovat paljon lapseni kanssa, eli ei ole ollut ikinä ongelmia saada omaa aikaa ja halutessa deittailla.

Toki lapsi on jo eskarilainen, eli sekin hieman vaikuttaa.

Tuon ikäinen on aika usein yökylässä ystävillä ja sukulaisilla, iltaisin pihalla kavereiden kanssa jne.

Lapsen ollessa 0-2-vuotias en deittaillut, sillä imetin eikä miehet suoraan sanoen kiinnostaneet siinä vaiheessa elämää.

Vierailija
6/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile yh-isiä, varmaan löydät hyvän saitin neTIstä.

Itse löysiN yh-äiDin pariksEni, lapsettomat ei kestä arkiRumbaa.

Vierailija
7/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaile yh-isiä, varmaan löydät hyvän saitin neTIstä.

Itse löysiN yh-äiDin pariksEni, lapsettomat ei kestä arkiRumbaa.

mikä helvetin botti kirJoittAa näiN?

Vierailija
8/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isitkin haluaa useimmiten lapsettoman naisen kumppaniksi. Johtuu ehkä siitä, että lapsettomat naiset ovat pitäneet huolta itsestään, pimpsa on tiukka eikä tarvitse kestää toisen miehen siittämiä lapsia.

Vierailija
9/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä välillä aivan liian vähän on aikaa mihinkään. Pakko tehdä 2-3 työtä, pitää iäkkäästä vanhemmasta huoli, olla tätinä siskon lapsille, hoitaa kotia ja omaa lastakin aina edes välillä. Mutta löytyy kyllä aina, kun sen aika on. Välillä tingitään unesta.

Vierailija
10/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järjestänyt itselleni turvaverkon, jonka avulla minulla on niin paljon vapaa-aikaa aina kuin haluan, ainakin tällä hetkellä. Lisäksi olen tehnyt vain yhden lapsen, mikä myös helpottaa monia asioita huomattavasti. Lisäksi lapsi on jo kouluikäinen.

Aikaa deittailuun on siis teknisesti vaikka joka ilta.

yritä olla lapsen kanssa paljon, lapsi kasvaa nopeasti. 

Vierailija
11/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset toki jo osa aikuisia ja nuorimmatkin kouluikäisiä. Aika on kyllä välistä oikeasti kortilla, mutta järjestelemällä aikaa järjestyy. Toki uusi mies pitää lapsistani ja lapset hänestä, joten yhteiselo sujuu hyvin koko poppooltakin. Mutta kaipaisin enemmän kahdenkeskistä aikaa ja sitäkin yritän järjestellä, kun lapset ovat isällään..

Deittailu kyllä onnistuu, kunhan uusi kumppani ymmärtää arkirumbaa ja sitä, että muutoksia tulee joskus äkistikkin.

Vierailija
12/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa ei. Eikä toisaalta edes halua. Ällöttäviä lähinnä, suurimmasta osasta lemuaa kiima kauas. Kai niitä kolmen romillen humalassa panis pussi päässä takaapäin, mutta muuten ei kyllä.. :p

Taidan vaihtaa takas naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi