Apua! Mitä mulla on oikein huulessa? Sis. kuvan
Huomasin tuossa pari päivää sitten että huulen sisäpuoli tuntuu vähän erikoiselta. Tänään sitten tutkin asiaa peilistä, ja se näytti tuolta. Mitä tuo oikein voi olla??? Koitin googletella, mutten löytänyt oikein mitään, joten apua siis kaivataan. Kuva on kännykkäkuva, mutta toivottavasti saa kuitenkin selvää.
http://aijaa.com/QNPiQv
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi joltain hiivainfektiolta
Jep. Onko poikaystäväsi ollut varusmiespalveluksessa? Onko tullut annettua you know what?
Ilmiselvä juttu. Usein armeijapoikien tyttiksille tuleva vaiva kun pojat ei voi vastustaa sotkun pullia.
Mulle tulee tollaista, jos olen pureskellut huulta tai syönyt jotain "raapivaa". Eli siis rikkimennyttä limakalvoa olis ainakin mun tapauksessa.
:D Voi teitä. Täytyy varmaan kokeilla vaihtaa takaisin vanhaan hammastahnaan ja jos se ei auta, niin käydä näyttämässä lääkärille. Anteeksi viiksien näkymisestä, ajattelin että kestäisitte.
AP
Mulla oli tuollainen pieni vaalea alue huulessa ja hammaslääkäri huomasi sen. Hän sanoi, että pitäisi käydä lääkärissä varmistamassa, ettei se ole leukoplakiaa. Kävin työterveyslääkärissä, joka sanoi, että kannattaa poistaa ko. ihomuutos ja tutkia se, muuten on mahdoton sanoa mitä se on. Sain toimenpideajan ja pieni pala ihoa poistettiin (koko toimenpide puudutuksineen ei kestänyt monta minuuttia). Ei jäänyt mitään arpea. Sain tulokset ja ei ollut mitään erityistä siinä ihopalassa.
Et kiistänyt tuota bj-asiaa, eli ilmeisesti syy on sitten se. Lääkärille joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
:D Voi teitä. Täytyy varmaan kokeilla vaihtaa takaisin vanhaan hammastahnaan ja jos se ei auta, niin käydä näyttämässä lääkärille. Anteeksi viiksien näkymisestä, ajattelin että kestäisitte.
AP
Niin mutta kerro nyt silti, että ootko imeny kullia viimeaikoina? Millon viimeks? Nielitkö spermat?
Jos ei ole kipeä, kirvelevä tai kutiseva, niin ei ole hiiva eikä herpes.