Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä mulla on oikein huulessa? Sis. kuvan

Vierailija
26.07.2016 |

Huomasin tuossa pari päivää sitten että huulen sisäpuoli tuntuu vähän erikoiselta. Tänään sitten tutkin asiaa peilistä, ja se näytti tuolta. Mitä tuo oikein voi olla??? Koitin googletella, mutten löytänyt oikein mitään, joten apua siis kaivataan. Kuva on kännykkäkuva, mutta toivottavasti saa kuitenkin selvää.
http://aijaa.com/QNPiQv

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kipeä, kirvelevä tai kutiseva, niin ei ole hiiva eikä herpes. 

Vierailija
22/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikset näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvääkin selvempi herpes!

Vierailija
24/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi joltain hiivainfektiolta

Jep. Onko poikaystäväsi ollut varusmiespalveluksessa? Onko tullut annettua you know what?

Ilmiselvä juttu. Usein armeijapoikien tyttiksille tuleva vaiva kun pojat ei voi vastustaa sotkun pullia.

Vierailija
25/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tollaista, jos olen pureskellut huulta tai syönyt jotain "raapivaa". Eli siis rikkimennyttä limakalvoa olis ainakin mun tapauksessa. 

Vierailija
26/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Voi teitä. Täytyy varmaan kokeilla vaihtaa takaisin vanhaan hammastahnaan ja jos se ei auta, niin käydä näyttämässä lääkärille. Anteeksi viiksien näkymisestä, ajattelin että kestäisitte. 

AP

Vierailija
27/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen pieni vaalea alue huulessa ja hammaslääkäri huomasi sen. Hän sanoi, että pitäisi käydä lääkärissä varmistamassa, ettei se ole leukoplakiaa. Kävin työterveyslääkärissä, joka sanoi, että kannattaa poistaa ko. ihomuutos ja tutkia se, muuten on mahdoton sanoa mitä se on. Sain toimenpideajan ja pieni pala ihoa poistettiin (koko toimenpide puudutuksineen ei kestänyt monta minuuttia). Ei jäänyt mitään arpea. Sain tulokset ja ei ollut mitään erityistä siinä ihopalassa.

Vierailija
28/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiistänyt tuota bj-asiaa, eli ilmeisesti syy on sitten se. Lääkärille joka tapauksessa.

Vierailija
29/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Voi teitä. Täytyy varmaan kokeilla vaihtaa takaisin vanhaan hammastahnaan ja jos se ei auta, niin käydä näyttämässä lääkärille. Anteeksi viiksien näkymisestä, ajattelin että kestäisitte. 

AP

Niin mutta kerro nyt silti, että ootko imeny kullia viimeaikoina? Millon viimeks? Nielitkö spermat?

Vierailija
30/30 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajäkälää vois olla myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän